המכללה האקדמית עמק יזרעאל

.M.A במנהל מערכות בריאות

  • סוג הלימודים במוסד:
     לימודי תואר ראשון
  • אזור גיאוגרפי:
     הגליל והגולן - צפון ד.נ. עמק יזרעאל מיקוד 1930600

 

 

אודות:

 

התכנית ללימודי תואר שני במנהל מערכות בריאות מכשירה מנהלים למערכת הבריאות, לניהול ארגוני בריאות ולניהול המערך הטיפולי. ההכשרה האקדמית מעניקה ידע, כלים ומיומנויות במטרה לאפשר השתלבות במגוון רחב של תפקידים ניהוליים ומקצועיים במערכת הבריאות ובארגונים הפועלים בתחומי הרפואה והבריאות.

 

המנהיגות הניהולית והטיפולית במערכת הבריאות מתמודדת עם שינויים מהותיים העוברים על מערכות הבריאות בארץ ובעולם. העלייה בתוחלת החיים והשפעתה על הצרכים הגדלים של מערכת הבריאות, ההתפתחויות הטכנולוגיות והשפעתם על אופי הטיפולים והמכשור המתקדם, הצורך בפיתוח וניהול מאגרי המידע והנגשתם ללקוחות, למטפלים ולמנהלים בארגוני הבריאות, חשיבות זכויות החולה המקבל ביטוי גדל והולך בחקיקה ובפרקטיקה וכן ההשפעה של תקשורת ההמונים על העשייה הרפואית, כל אלו יוצרים מערך חדש של תפיסות וכלים מקצועיים שחשוב כי יעמדו לרשותם של מנהלים במערכות הבריאות.

 

תכנית הלימודים מורכבת מקורסי יסוד ומחקר וכן מקורסי ליבה, המעניקים כלים מקצועיים לניהול ארגוני בריאות. התכנית כוללת, החל מהשנה השנייה, קורסים בשתי התמחויות, המאפשרים העמקת הידע והכלים לניהול הארגון או לניהול המערך הטיפולי.

 

השאר/י פרטים ללא כל התחייבות וקבל/י את כל המידע אודות המסלול


כל מסלולי הלימוד של  המכללה האקדמית עמק יזרעאל


לימודים + נרשמים ללימודים  -כל ההצעות ללימודים בישראל יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור לכם ללא תשלום בטלפון 073-2158649