המכללה למינהל המסלול האקדמי - תואר שני

.M.B.A במנהל עסקים עם התמחות בשיווק ודיגיטל

  • סוג הלימודים במוסד:
     לימודי תואר שני ,לימודי דוקטורט
  • אזור גיאוגרפי:
     גוש דן - ראשון לציון

אודות:

הפקולטה למנהל עסקים מציעה התמחות המשלבת בין שיווק ואסטרטגיה ומקנה אימוץ מיומנויות בתחום החשיבה ההמצאתית, הדיגיטל והחדשנות. התמחות זו, הנלמדת במסגרת לימודי התואר השני במנהל עסקים מעניקה לסטודנטיות ולסטודנטים אפשרות לממש את הפוטנציאל התעסוקתי והאקדמי מהאינטגרציה בין תחומים אלו. השיווק, שהיה בעבר אחד מתחומי הפעילות בארגון, הפך לתחום מרכזי המתווה את האסטרטגיה העסקית של ארגונים. המהפכה המקוונת היא בליבת החשיבה של ארגונים ומנחה אותנו גם בהכשרת המוסמכים. ההתמחות שמה דגש על מגוון תחומים המצויים היום בקדמת השיח בתעשייה ובוחנת אותם מזווית עדכנית ויישומית. חדשנות, קמעונאות, פרסום, חווית לקוח ועוד נבחנים לעומק גם מהפריזמה שמציעה המהפכה המקוונת כמו E-COMMERCE, CX, GOOGLE SPRINT. התוכנית מציעה היכרות עם השפה והכלים של העולם השיווקי, מיומנויות אינטגרטיביות שילוב בין הכלים השונים וקשרים עם התעשייה - מגוון רחב מאד של פרויקטים ומרצים מהתעשייה. לדוגמה מקורסי ההתמחות: בין סדר לכאוס בעולם דיגיטלי, חווית הלקוח במסע מאתגר.

ההתמחות מתמקדת בארבעה תחומים מרכזיים:

◄ אסטרטגיה וחדשנות - מודלים אסטרטגיים לצד כלים עדכניים דוגמת ,Design Thinking
sprint ו- Google.

◄ דיגיטל - השינויים הטכנולוגיים והשפעתם על הפירמות, התנהגות הצרכן, שרשרת ההפצה, עולם השיווק, הפרסום, המכירות ועוד.

◄ קמעונאות - עולמות הסחר והקמעונאות הם מהמובילים את תהליכי השינוי של העולם המסחרי. הסחר האלקטרוני, קהילות מסחריות והדרישה לפעילות מרובת ערוצים נבחנים לעומק.

◄ גישות מתקדמות ופוסט מודרניות - רשתות חברתיות, גיוס המונים, כלכלה חדשה ושאר הרכיבים המשרטטים את המחר והבועטים בעולם הישן.

משך התכנית:

שלושה סמסטרים (א’,ב’,א’), יומיים בשבוע בפורמט היברידי, לימודי ערב


השאר/י פרטים ללא כל התחייבות וקבל/י את כל המידע אודות המסלול


כל מסלולי הלימוד של  המכללה למינהל המסלול האקדמי - תואר שני


לימודים + נרשמים ללימודים  -כל ההצעות ללימודים בישראל יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור לכם ללא תשלום בטלפון 073-2158649