בית ספר לקולנוע תורת החיים

מסלול לימודי משחק

  • סוג הלימודים במוסד:
     לימודי תעודה
  • אזור גיאוגרפי:
     שפלה

אודות:
מסלול המשחק בבית הספר נפתח מתוך מטרה להכשיר שחקנים ושחקניות אשר יוכלו בבוא העת להשתלב בתחומי התאטרון והקולנוע. המסלול מבוסס על תוכנית לימודים מקצועית החל מלימוד שלבי הבסיס ועד ליכולת משחק גבוהה. ייחודיותה של תוכנית הלימודים באה לידי ביטוי בהתמקדות בלימוד מכלול מקצועות המשחק, בנוסף לתהליך פנימי עמוק שעובר כל תלמיד באופן אישי. תוך כדי הלימודים נחשפים התלמידים והתלמידות לאפשרויות הרבות שיש בתחום המשחק הן מבחינה יצירתית והן מבחינת עבודת האדם על עצמו. מסלול המשחק מקנה לתלמידיו יכולת משחק גבוהה, שיפור בבטחון העצמי וזמן להשתחרר ממרוץ החיים.
גישת הלימוד בבית הספר תהיה קשובה, מקצועית, תומכת ומאתגרת, מתוך חדוות לימוד ועשיה ומתוך דיבוק חברים.
בהמשך להשקעת בית הספר בתלמידיו ידרשו התלמידים להוכיח התמדה, מסירות, וכח רצון.
הלימודים מתקיימים בהפרדה מלאה גברים לבד ונשים לבד.

היקף הלימודים:
משך המסלול המלא שנתיים, יום אחד בשבוע. במסלול זה נלמד משחק תיאטרון ומשחק מול מצלמה ברמה גבוהה עם מרצים שמגיעים עמוק עמוק מתוך התחום.

ייחודיות התוכנית:
ייחודיותה של תוכנית הלימודים באה לידי ביטוי בהתמקדות בלימוד מכלול מקצועות המשחק, בנוסף לתהליך פנימי עמוק שעובר כל תלמיד באופן אישי. תוך כדי הלימודים נחשפים התלמידים והתלמידות לאפשרויות הרבות שיש בתחום המשחק הן מבחינה יצירתית והן מבחינת עבודת האדם על עצמו. מסלול המשחק מקנה לתלמידיו יכולת משחק גבוהה, וכלים להשתלבות בתחום התאטרון הקולנוע והטלווזיה כמו גם היכולת להפיק הצגות מקוריות ובניית תאטראות ברוח היהדות.

אופק תעסוקתי:
דרישה להצגות יהודיות הולכת וגדלה, מה שמגדיל את הביקוש לשחקנים תורניים ברמה מקצועית גבוהה. ניתן לפתח קריירה בתור שחקן בהצגות ילדים, הצגות יחיד, או בהצגות עם מספר משתתפים. כמו כן בשנים האחרונות אנו עדים לדרישה גוברת מצד הציבור הכללי בארץ ובעולם לסרטים מזן אחר. סרטים שנוגעים בפנימיות, סרטים שנותנים משמעות לחיים. נוסף על כך גם בציבור התורני עצמו גדל הביקוש והצורך לתכנים שיסייעו בהפנמת ערכים חשובים ויתאימו לאופיו המיוחד. צרכים אלו הולידו ביקוש לשחקנים תורניים שיתנו מענה הולם, וימלאו צורך זה. בית הספר רואה חשיבות גדולה, חזון ומטרה בשילוב בוגריו בתעשייה ובמציאת תעסוקה בתחום, ולכן סיוע לבוגריו במציאת עבודה הינו חלק אינטגרלי מהמערכת. מתוך מטרה זו הוקם בית הפקות תורת החיים אשר משלב את בוגריו המצטיינים בפרוייקטים המופנים אליו. בנוסף לבית הספר קשרים במקומות תעסוקה אפשריים ונעשה מאמץ לשלב בהם את בוגריו. ב"ה בבתי הספר השונים של המכללה ישנם בוגרים רבים שנכנסו למעגל התעסוקה.
כמו כן במהלך מסלול הלימודים בית הספר מקנה לסטודנטים ולסטודנטיות שיעור שנקרא "ללמוד על מנת ללמד" ובו ניתנים כלים מעשיים לבניית חוגי דרמה לילדים ולנוער.

הלימודים מתקיימים בהפרדה מלאה בין גברים ונשים, מתוך הקפדה על הלכה ורוח התורה.

השאר/י פרטים ללא כל התחייבות וקבל/י את כל המידע אודות מסלול לימודי משחק בבית ספר לקולנוע תורת החיים.


כל מסלולי הלימוד של  בית ספר לקולנוע תורת החיים


לימודים + נרשמים ללימודים  -כל ההצעות ללימודים בישראל יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור לכם ללא תשלום בטלפון 073-2158649