לוח יעדים - קורס לימודי נדל"ן באינטרנט

לוח יעדים - קורס לימודי נדל"ן באינטרנט

  • סוג הלימודים במוסד:
     לימודי תעודה ,ייעוץ והכוונה
  • אזור גיאוגרפי:
     סניפים בכל הארץ

אודות:
הזרוע השיווקית של ענף הנדל"ן בישראל בנויה מאנשי מקצוע שעיסוקם המרכזי הוא שיווק נכסי מקרקעין (דירות, בתים, מגרשים) אנשי המקצוע הללו הינם יועצי נדל"ן שהוסמכו לפעול על פי חוק המתווכים והם בעלי רישיון תיווך מקרקעין אחרי שעברו את מבחן המתווכים.
לוח יעדים בשיתוף פעולה עם NADLANLINE – המכללה לנדל"ן מציעים למי שרוצה לצעוד בדרך המלך לתחום הנדל"ן את הלימוד וההכנה למבחן המתווכים באמצעות הרצאות אונליין וסימולטור חכם שמכין את המשתמשים בו למבחן המתווכים אונליין.
מי שמבין שבנדל"ן הזמן שווה כסף, ידע לחסוך את הזמן שהולך לאיבוד בכבישי ישראל, כדי ללמוד ישירות ממחשב או מהטלפון שלו למבחן לקבלת רישיון תיווך ממשרד המשפטים ויוכל גם ללמוד כיצד הלכה למעשה ובאפקטיביות מדהימה ניתן ללמוד את כל שלבי עבודתו של מתווך הנדל"ן עם תוצאות שהפתיעו את שוק הנדל"ן בישראל.
מאז הושק ב 2009 למדו יותר מ 12,000 מתווכים למבחן המתווכים באמצעות מערכות הלימוד אונליין והינם היום חלק נכבד מיועצי הנדל"ן בשוק הנדל"ן הישראלי.

קהל יעד:
הקורסים מתאימים לכל מי שרוצה להוציא רישיון מתווכים ולפתח מקור הכנסה וקריירה מקצועית בתחום ייעוץ ותיווך נדל"ן בישראל, מכירות של נדל"ן יד שנייה, שיווק פרויקטים בנדל"ן יד ראשונה, תמ"א 38, הקורסים מאפשרים לאלפי אנשים ליצור לעצמם מקור הכנסה כקריירה שנייה, או כתוספת לפעילות אחרת, או כתחום עיסוק מרכזי והקמת משרד.
הקורס מתאים לכל תושב בישראל שעומד בדרישות החוק (חוק המתווכים).

28 הרצאות משודרות על 14 החוקים למבחן המתווכים:
הרצאות מוקלטות שמשודרות אונליין ישירות למחשב שלכם, הרצאות שמסבירות את החוקים, מגלות את אותן הנקודות שמכשילות נבחנים רבים בחוק המתווכים, עם הפנייה לנושאים שצפויה לגביהם שאלות במבחן, עם הבהרות של הנאמר בחוק, בצורה ובשיטה שהוכיחה עצמה, הרצאות על החוק המעודכן האחרון והרלוונטי לבחינה הקרובה, במילים פשוטות ובסיוע שקפים שמסבירים ומבהירים את החוק, ניתן לחזור ולצפות בכל הרצאה, הרצאות מקצועיות כדי למנוע מצב שהנבחן חוזר לבחינה נוספת.

8 השלבים של עבודת מתווך הנדל"ן – לימוד עבודת המתווך במקרקעין הלכה למעשה:
קורס שלם מתחילתו ועד סופו נועד להסביר כיצד משיקים ומנהלים קריירה מלאת עניין והצלחה בנדל"ן, ע"פ המתודולוגיה הנפוצה בעולם המודרני של שמונה השלבים לעבודת המתווך במקרקעין משלב ההיערכות הפורמלית של המתווך (ציוד וטפסים), בניית אזור התמחות לפעילות ממוקדת, דרך המיומנויות לשיפור הגיוס של נכסים בבלעדיות, תכנית השיווק, טיפול בקונים, וכלה בהובלת המשא ומתן לסגירת עסקה בנדל"ן והטיפול שאחרי הסגירה.

סימולטור נדל"ן חכם:
אפליקציה ידידותית קלה לשימוש שמבוססת על מאגר שאלות המלא של השאלות למבחן המתווכים שניתנו במשך השנים, שמחוללת מבחנים באינטרנט למשתמש מציגה למשתמש את התשובה הנכונה בצירוף האסמכתא בחוק – הסעיף המדויק בחוק שלפיו ניתנה התשובה.
למערכת הסימולטור החכם מטרה ברורה לתרגל פתרון שאלות ממבחנים שהיו עם יכולת לזהות חולשות וחזקות של הנבחן ובכך להכינו לעבור את מבחן המתווכים בקלות ובבטחה.
המערכת זמינה בכל רגע נתון וניתנת לשימוש מכל חומרה שמחוברת לאינטרנט, המערכת יודעת גם להציג הערכה לגבי השאלות הצפויות במבחן המתווכים, ציונים לפי פרק החוק, מבחן בנקודות חולשה, וסטטיסטיקות שונות לשיפור תהליך הלמידה, כדי לעבור בהצלחה את המבחן.

השאר/י פרטים ללא כל התחייבות וקבל/י את כל המידע אודות קורס לימודי נדל"ן באינטרנט בלוח יעדים.


כל מסלולי הלימוד של  לוח יעדים - קורס לימודי נדל"ן באינטרנט


לימודים + נרשמים ללימודים  -כל ההצעות ללימודים בישראל יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור לכם ללא תשלום בטלפון 073-2158649