קורס אנגלית בוול סטריט

WALL STREET - קורס אנגלית

  • סוג הלימודים במוסד:
     לימודי תעודה
  • אזור גיאוגרפי:
     סניפים בכל הארץ

לימודי אונליין

אודות:
קורס וול סטריט Online מספק לתלמידים אפשרות ללמוד ולשפר את האנגלית שלהם מבלי לצאת מהבית. הקורס משלב בין היתרונות של הלמידה מהבית מול המחשב עם היתרונות של למידה בכיתה. הלמידה בקורסים המקוון של וול סטריט נעשים בכיתות וירטואליות קטנות של עד ארבעה תלמידים עם מורה אישי שילווה את הלומדים. פרט לשיעורים עם המורה, התלמידים נהנים מכלים ומשאבים שונים שיעזרו להם ללמוד אנגלית.

יתרונות המסלול:
◄ מורה – כן, כן. גם אם אתם לומדים בבית, עדיין יש מורה שמעביר שיעורים, ששואל שאלות וגם עונה כשצריך. המורה הוא יותר ממורה בלבד, הוא גם מלווה ועוקב אחר ההתקדמות של התלמידים בקורס. בגלל שאנחנו מאמינים, שגם כשלומדים מהבית, הקשר האישי הוא חשוב ואף הכרחי.
◄ שיעורי אונליין מול מורה – בנוסף להרבה כלים לימודיים אחרים, אתם נהנים מלימוד בכיתה אונליין, עם קבוצה קטנה של עד ארבעה תלמידים. כל שיעור וירטואלי אורך שעה ובו המורה מציג חומר חדש, במהלך השבוע-שבועיים הקרובים אתם תתרגלו את חומר הלימוד, כדי שלשיעור הבא תגיעו מוכנים ללמוד דברים חדשים. בכיתה תוכלו לתרגל את החומר הנלמד ויהיו גם משימות (אם תבחרו…) יחד עם חבריכם ללימודים.
◄ סרטוני למידה – בסרטונים תוכלו להיחשף לנושאים חדשים בשפה האנגלית וגם לתרגל את הבנת הנשמע.
◄ תרגול קריאה/כתיבה/שמיעה/דיבור – כתלמידים בקורס תצטרכו לפתור או להשתתף בתרגילים שנועדים לחזק את ההבנה שלכם ובשלב מאוחר יותר גם למדוד את קצב התקדמותכם. התרגול משתנה לפי רמת התלמיד ומותאם לנושאי הלימוד.
◄ משחקים – למידה היא לא רק קריאה כתיבה, אפשר ללמוד הרבה מאוד גם ממשחקים – לכן, התלמידים נהנים מעשרות משחקים שיעזרו לכם להבין ולזכור את חומר הלימוד בדרך מהנה וחווייתית.
◄ ספרים דיגיטליים – ספרי התרגול שלנו מציעים הרבה יותר מספרים רגילים – תוכלו ליהנות מקטעי קריאה וגם קטעי שמע (אודיו), תרגילים ואפילו תיקון אוטומטי. בסוף הקורס או הרמה תוכלו להוריד את הספר כ- PDF והוא שלכם.
◄ Wall Street מזמינה אתכם להצטרף לבית הספר ללימוד אנגלית הטוב בעולם! אצלנו תמצאו את צוות המורים הטוב ביותר, בעל הכשרה ייחודית וניסיון רב שנים. אנו מציעים לכם ללמוד במותג הבינלאומי הכי מצליח בעולם, קורסי האנגלית שלנו מורכבות מקבוצות לימוד קטנות של עד 5 תלמידים, מורים דוברי אנגלית שפת-אם, סביבה דוברת אנגלית וקורסי אנגלית במגוון רמות ולכל צורך. קראו עוד על לימוד אנגלית בוול סטריט.

קורסי אנגלית ב-Wall Street:
הלימודים ב-Wall Street בנויים מ-20 רמות לימוד אנגלית שונות – מקורס אנגלית למתחילים ברמת ה-ABC ועד קורס אנגלית למתקדמים.
בתחילת הקורס נקבעת לתלמיד רמת האנגלית שלו על סמך מבחן רמה. בהתאם לתוצאות המבחן, מותאם לתלמיד מסלול לימודים אישי. תכני הקורסים כוללים שיעורי אנגלית במולטימדיה ומפגשי העשרה שמעניקים כלים ללימוד אנגלית, לניהול שיחה, לסביבת העבודה וליום-יום.

השאר/י פרטים ללא כל התחייבות וקבל/י את כל המידע אודות WALL STREET - קורס אנגלית בוול סטריט.


כל מסלולי הלימוד של  קורס אנגלית בוול סטריט


לימודים + נרשמים ללימודים  -כל ההצעות ללימודים בישראל יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור לכם ללא תשלום בטלפון 073-2158649