המכללה האקדמית תל-חי

תואר B.Ed. בחינוך והוראת יהדות , יסודי

  • סוג הלימודים במוסד:
     לימודי תואר ראשון
  • אזור גיאוגרפי:
     הגליל והגולן - קריית שמונה (הלימודים מתקיימים גם אונליין)

 

 

*יש מעונות

 

 

אודות:

 

לימודי חינוך והוראת יהדות בתל-חי עוסקים במרחב היצירה היהודית מהמקרא דרך חז”ל ועד להגות המודרנית. אצלנו מעודדים אתכם לשאול את השאלות, לברר ולחקור. תפגשו מרצים וסטודנטים מסורתיים, חילוניים ודתיים שמלמדים ולומדים יחד באווירה של פתיחות וכבוד למגוון גישות ועמדות. תלמדו בתכנית ייחודית, עשירה ומגוונת ותרכשו את הידע, את הכלים ואת היכולת להעמיק ולנתח את התכנים הרלוונטיים הנלמדים במערכת החינוך.

 

 

 

 

מידע כללי:

 

אנחנו מאמינים כי העמקת הזהות היהודית מובילה למחויבות ואכפתיות כלפי העם והמדינה. המחויבות הזו מובילה ללקיחת אחריות שתהפוך את החברה בה אנו חיים לחברה טובה יותר. התוכנית מכשירה אתכם לחינוך ולהוראת היהדות בבית ספר יסודי ממלכתי או ממלכתי דתי לכיתות א’-ו’ ונלמדת במתכונת דו-חוג.

 

 

 

 

יתרונות הלימודים:

 

סגל הוראה מקצועי ומיומן.
הכשרה מקצועית וייחודית הכוללת בתוכה התנסות מעשית.
במסגרת הלימודים מתקיים בית מדרש אקדמי המאפשר לסטודנט לימוד חוויתי, בו הוא נפגש עם נושאים ממרחבי עולם ההגות היהודית מעבר לחומר הנדרש ללימודי התואר.
בוגרי המכללה האקדמית תל־חי מבוקשים מאוד במגזר הציבורי, הקהילתי והפרטי. זאת בזכות הכשרה מקצועית וייחודית הכוללת בתוכה התנסות מעשית במודל ייחודי.

 

 

 

 

אופק תעסוקתי:

 

כבוגרי התוכנית לחינוך ולהוראת היהדות תהיו זכאים לתואר ראשון בחינוך (B.Ed.), לתעודת הוראה ביהדות במסלול יסודי ובתחום הוראה נוסף.
90% השמה של בוגרינו במגוון רחב של תפקידים במערכות החינוך הפורמאלי והבלתי פורמאלי.
בוגרינו משתלבים כמורים לתנ”ך וליהדות ובתחום הוראה נוסף בבתי־הספר הממלכתיים והממלכתיים דתיים. הם גם ממלאים תפקידים רבים בעמותות, בבתי ספר דמוקרטיים או אנתרופוסופיים, בפנימיות, במתנ”סים ובחוגים, כמו גם בתפקידי ניהול מובילים של רכזים חברתיים ועוד. במסגרת תפקידם, לבוגרינו חלק חשוב בהובלת הפעילות הערכית והחברתית של המסגרות בהן הם עובדים.

 

 

 

 

לימודים מתקדמים:

 

בוגרינו ממשיכים ללמוד לתואר שני ושלישי בתחומים נוספים ומגוונים בארץ ובעולם וכן ללימודי תעודה במגוון תחומים.

 

 

 

השאר/י פרטים ללא כל התחייבות וקבל/י את כל המידע אודות תואר B.Ed. בחינוך והוראת יהדות , יסודי במכללה האקדמית תל-חי הקמפוס לחדשנות בחינוך ובהוראה.

 

 


כל מסלולי הלימוד של  המכללה האקדמית תל-חי


לימודים + נרשמים ללימודים  -כל ההצעות ללימודים בישראל יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור לכם ללא תשלום בטלפון 073-2158649