המכללה האקדמית תל-חי

תואר B.Ed. בחינוך ובהוראת הגיל הרך

  • סוג הלימודים במוסד:
     לימודי תואר ראשון
  • אזור גיאוגרפי:
     הגליל והגולן - קריית שמונה (הלימודים מתקיימים גם אונליין)

*יש מעונות 

 

אודות:

 

 

החינוך בגיל הרך מהווה את אבן היסוד של מערכות החינוך בישראל ובעולם כולו. מחקרים רבים מעידים על כך ששנותיו הראשונות של הילד תורמות רבות לעיצוב אישיותו, לחוסנו, לטיפוח ולפיתוח כישוריו האישיים, לביטחון העצמי, לתחושת מסוגלות, לביסוס מערכת האמונות והערכים אותם יישא כל חייו ועוד. מכאן שלדמותה של הגננת ישנה משמעות עצומה והשפעה אדירה על התפתחותם התקינה של הילדים בשנים הקריטיות הללו.
אנחנו מאמינים שהילד הוא בעל ידע, ותפקיד הגננת הוא לכוון, להדריך ולתווך את תהליכי ההתפתחות של הילד. ההתפתחות היא הוליסטית, כל תחום התפתחות: רגשי, חברתי, מוטורי וקוגניטיבי הוא שווה ערך.

 

 

 

 

מידע כללי:

 

תוכנית הלימודים הייחודית שלנו מכשירה אתכם לחינוך ילדים מגיל לידה עד גיל 6. ניתן להרחיב את ההסמכה להוראה לילדי כיתות א’-ב’.

 

במהלך הלימודים תרכשו ידע תיאורטי רב בהתפתחותו של הילד בעולם המודרני דרך קורסים, כגון: התפתחות שפה תקינה בגיל הרך, עולם דיגיטאלי בגיל הרך, תקשורת בינאישית ועוד.
 תחוו התנסות מעשית בפעוטונים ובגנים, תכירו דרכי הוראה ייחודיות ותעשירו את הידע בתחומי התנועה, המוסיקה, המדעים והסביבה.
התוכנית מעניקה כלים פרקטיים וכישורים לבניית קשרים איכותיים עם הילדים, ויכולת עבודה במערכת רחבה הכוללת: סייעות, צוותי פיקוח והדרכה פדגוגית, משפחות וקהילה שבה הגן ממוקם.

 

 

 

 

אופק תעסוקתי:

 

כבוגרי המסלול לחינוך והוראת הגיל הרך תהיו זכאים לתואר ראשון בחינוך (B.Ed.) ולתעודת הוראה לגיל הרך.
בוגרי המסלול משתלבים בגנים ופעוטונים בכל המגזרים, ומובילים בהצלחה צוותים חינוכיים.

 

 

 

 

לימודים מתקדמים:

 

בוגרינו ממשיכים ללימודים מתקדמים באחד ממקצועות החינוך כגון : ניהול וארגון מערכות חינוך לניהול גנים, עיצוב ופיתוח הוראה ולמידה, ואף מרחיבים את התמתחותם במקצועות טיפוליים נוספים: תרפיה באמנויות, דרמה-תרפיה, תרפיה בתנועה ובמוזיקה ועוד.

 

 

 

השאר/י פרטים ללא כל התחייבות וקבל/י את כל המידע אודות תואר B.Ed. בחינוך ובהוראת הגיל הרך במכללה האקדמית תל-חי הקמפוס לחדשנות בחינוך ובהוראה.

 

 


כל מסלולי הלימוד של  המכללה האקדמית תל-חי


לימודים + נרשמים ללימודים  -כל ההצעות ללימודים בישראל יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור לכם ללא תשלום בטלפון 073-2158649