המסלול האקדמי המכללה למינהל

B.Des בעיצוב פנים בהתמחות בתקשורת חזותית במרחב

  • סוג הלימודים במוסד:
     
  • אזור גיאוגרפי:
     גוש דן - ראשון לציון

אודות:
בית הספר לעיצוב וחדשנות של המסלול האקדמי המכללה למינהל מציע היכרות עמוקה עם עולם העיצוב באמצעות שתי התמחויות- עיצוב פנים ותקשורת חזותית במרחב. בית הספר שם דגש על השילוב בין האקדמיה לפרקטיקה, ותכניות הלימודים רוויות בשיתופי פעולה עם חברות מהמובילות בתעשייה ובעולם העיצוב.
מטרת העל שלנו היא ליצור דור מעצבים מעודכן, מקצועי, בינתחומי בעל זיקה וחשיבה חברתית. אנחנו פועלים על מנת לתת לבוגרים שלנו את הכלים להשתלב בעולם הדינמי של מקצועות העיצוב השונים, ליצור, ולהעשיר את עצמם ואת החברה בה הם פועלים.
תכנית התואר הראשון בעיצוב תקשורת חזותית במרחב היא תכנית הלימוד היחידה בארץ שמשלבת בין לימודי עיצוב פנים ולימודי תקשורת חזותית. מסלול זה נועד לתת מענה לצרכי השוק, תוך התאמה למגמות עכשוויות והתמקדות בטכנולוגיות חדשות. בוגרי המסלול מסיימים את לימודיהם כמעצבים רב-תחומיים המומחים בנישות עיצוב מבוקשות כדוגמת עיצוב חנויות מותג, עיצוב תערוכות ומרכזי מבקרים, מיתוג במרחב (מתחמים מסחריים, מתחמים חווייתיים, פסטיבלים וירידים), עיצוב אולפנים ומיתוג לטלוויזיה, עיצוב מערכות שילוט והכוונה, עיצוב אריזות, עיצוב למדיה דיגיטלית ולמציאות רבודה (Augmented Reality).

תנאי קבלה:
חתך הקבלה האוטומטי הוא זכאות לבגרות ועמידה במבחני כניסה ייעודיים. במידה והמועמדים אינם עומדים בתנאי הזכאות לבגרות ניתן להיכנס למסלול המכינה.

כמה זמן הלימודים:
4 שנים (8 סמסטרים)

מתכונת הלימודים:
לימודי יום


כל מסלולי הלימוד של  המסלול האקדמי המכללה למינהל


לימודים + נרשמים ללימודים  -כל ההצעות ללימודים בישראל יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור לכם ללא תשלום בטלפון 073-2158649