אוניברסיטת אריאל בשומרון - תואר אקדמי

תואר ראשון עבודה סוציאלית

  • סוג הלימודים במוסד:
     לימודי תואר ראשון ,לימודי תואר שני ,לימודי הנדסה ,לימודי תעודה
  • אזור גיאוגרפי:
     השרון

 

 

אודות:

 

בית הספר לעבודה סוציאלית מכשיר עובדים סוציאליים העוסקים במגוון שירותים חברתיים המסופקים בשלושת המגזרים: המגזר שלישי (עמותות); המגזר ממשלתי והמגזר עסקי. הלימודים מכשירים את הסטודנטים לעיסוק במגוון רחב של שירותי רווחה שונים ובמגוון של קבוצות אוכלוסייה, כגון משפחות, ילדים, נוער, קשישים, נפגעי נפש, אסירים, נכים ורבים נוספים. סגל המרצים בבית הספר, בולט בניסיונו המעשי והתעסוקתי במערכת הרווחה והשיקום, בקליניקות פרטיות, בייעוץ לקהילות ולארגונים, בטיפול זוגי ומשפחתי ועוד.

 

 

 

הבחירה באריאל:

 

כל הסטודנטים בשנה השנייה ללימודיהם עושים את הכשרתם בשדה במחלקות לשירותים חברתיים ובשנה השלישית במגוון שירותים ייעודיים כגון: הוסטלים, בתי חולים, צה”ל, עמותות שונות ועוד.

 

בית הספר מקדם גם מעורבות משמעותית של הסטודנטים בקהילה ומשלב סטודנטים בפרויקטים חברתיים בעיר אריאל. התכנית “מעגלים מתרחבים” מתקיימת בשיתוף פעולה מלא של האגף לשירותים חברתיים באריאל ושל עיריית אריאל.

 

אוניברסיטת אריאל מפעילה בקמפוס מרפאות טיפול: “המרכז להכשרה וטיפול בפרט, בילד ובמשפחה”, כשירות לקהילה בתשלום מסובסד. התמחויות המרכז הן בטיפול זוגי, משפחתי או פרטני, בהדרכה הורית וטיפול וייעוץ להורים חדשים, בטיפולים רגשיים לילדים ובני נוער ועוד.

 

 

 

תכניות ומסלולי הלימוד במחלקה:

 

במהלך הלימודים הסטודנטים בוחרים אחד משני מסלולי לימוד: מסלול פרט ומשפחה או מסלול קהילה, הממקדים ומייעדים אותם לעבודה בשיטות התערבות שונות. יחד עם זאת, הסטודנטים של כל מסלול לומדים גם את המתודה של המסלול השני כמתודה משנית.

 

בנוסף לתכנית הלימודים הרגילה לתואר ראשון מתקיימות תחת מסגרת התואר עוד שתי תכניות:

 

הסבה לעבודה סוציאלית – התכנית מיועדת לבוגרי תואר ראשון במדעי החברה שלהם ניסיון בתחומים טיפוליים בעבודה או בהתנדבות. התכנית נמשכת שנתיים. הלימודים משלבים לימודים אקדמיים לצד הכשרה מעשית בכל שנות הלימוד דרך שני מסלולי לימודים: מסלול פרט ומשפחה ומסלול קהילה.

 

בשנים ב’ ו-ג’ לכל סטודנט מוענקת הדרכה אישית. ההכשרה מקנה התנסות בהתערבות טיפולית עם יחידים, משפחות, קבוצות וקהילות בסוכנויות רווחה שונות. הלימודים בקורסי שיטות ההתערבות נלמדים בקבוצות קטנות כסדנה וניתנת תשומת לב מרבית לכל סטודנט בלימודיו ובהכשרתו המעשית.

 

 

השאר/י פרטים ללא כל התחייבות וקבל/י את כל המידע אודות תואר ראשון עבודה סוציאלית

 


כל מסלולי הלימוד של  אוניברסיטת אריאל בשומרון - תואר אקדמי


לימודים + נרשמים ללימודים  -כל ההצעות ללימודים בישראל יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור לכם ללא תשלום בטלפון 073-2158649