אוניברסיטת אריאל בשומרון - תואר אקדמי

תואר ראשון סוציולוגיה ואנתרופולוגיה

  • סוג הלימודים במוסד:
     לימודי תואר ראשון ,לימודי תואר שני ,לימודי הנדסה ,לימודי תעודה
  • אזור גיאוגרפי:
     השרון

אודות:

 

תלמידי החוג רוכשים מגוון כלים להבנה ולניתוח של דפוסי התנהגות בחברות שונות ולומדים להסיק מסקנות מאלו על מקומה של החברה ושל התרבות הישראלית בהשוואה אליהן. במסגרת התוכנית הם מתנסים בחקירת מצוקות ובעיות חברתיות בוערות שמאפיינות את החברה הישראלית כמו גם חברות רבות אחרות בעולם.

 

לצד קורסים תיאורטיים, הסטודנטים נחשפים להיבטים שונים של המציאות הישראלית בדגש על היבטים שונים של חיי היום יום בישראל, הנובעים מעובדה שהחברה הישראלית בנויה מן הצד האחד על התפיסה של מדינת לאום ואילו מן הצד השני היא מהווה בעצם תשבץ של תרבויות, לאומים, וקבוצות עדתיות.

הבחירה באריאל:

 

תכנית הלימודים באריאל מציעה מגוון של קורסים מתודולוגיים ומעניקה ידע מדעי ועדכני במגוון של קורסים וסמינרים יישומיים המיועדים להכשיר את הסטודנטים לבחינת בעיות מעשיות בתחומים כגון: משאבי אנוש והתנהגות ארגונית, הגירה ושונות חברתית, מנהיגות, עבודה, תרבות ותקשורת.

 

לסטודנטים מוצעת תכנית התמחות בניהול והתנהגות ארגונית בשילוב עם קבלת תעודת הסמכה: תעודת מומחה במשאבי אנוש מטעם העמותה הישראלית לחקר, פיתוח וניהול משאבי אנוש ואוניברסיטת אריאל. תכנית זו מכשירה לעבודה במערכות אירגוניות במגזרים שונים ועיסוק בניהול המשאב האנושי בארגונים.

 

החוג מוציא לאור את כתב העת “סוגיות חברתיות בישראל” הנחשב לאחד מכתבי העת החשובים במדעי החברה בארץ.

 

אפשרויות תעסוקה והמשך לימודים:

 

בוגרי לימודי קרימינולוגיה משתלבים בעבודה בתחום השיקומי עם אוכלוסיות שונות כגון נוער בסיכון, מכורים, נשים במעגל הזנות ועוד וכן במוסדות אכיפה ותיקון כגון משטרת ישראל, מערכת המשפט ושירות בתי הסוהר.

ניתן לשלב לימודים בחוג זה עם מגוון מחלקות וחוגים במסגרת המסלול הדו-חוגי. מומלץ לשלב את הלימודים בחוג לקרימינולוגיה עם אחד מהחוגים הבאים: פסיכולוגיה, סוציולוגיה ואנתרופולוגיה,

לימודי המזרח התיכון, כלכלה ותקשורת.

 

 

במסגרת הלימודים הדו-חוגיים המשלבים את החוג לקרימינולוגיה והחוג ללימודי המזה”ת יוכלו הסטודנטים לבחור ללמוד במסלול “טרוריזם בעידן המודרני” העוסק בהיבטים שונים של הטרור,

בהיבט הקרימינולוגי, בהיבט הפוליטי-מדיני ובהקשרים של תרבות, פוליטיקה וכלכלה.

 

 

למצטיינים מסלול ישיר לתואר ראשון בשילוב תואר שני מוסמך במנהל עסקים MBA בארבע שנים.

ניתן לשלב את הלימודים במחלקה עם תעודת הוראה במדעי החברה – סוציולוגיה – קרימינולוגיה.

 

 

השאר/י פרטים ללא כל התחייבות וקבל/י את כל המידע אודות המסלול

 

 


כל מסלולי הלימוד של  אוניברסיטת אריאל בשומרון - תואר אקדמי


לימודים + נרשמים ללימודים  -כל ההצעות ללימודים בישראל יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור לכם ללא תשלום בטלפון 073-2158649