מזרח מערב - המרכז לרפואה סינית קלאסית בישראל

רפואת תדרים למטפלים ברפואה סינית

  • סוג הלימודים במוסד:
     לימודי תעודה
  • אזור גיאוגרפי:
     גוש דן,השרון - אחוזה 301, רעננה

התוכנית מיועדת למטפלים ברפואה סינית או לסטודנטים שנה ד’
במסלול ללימודי רפואה סינית.

קורס ייחודי זה מבית היוצר של מזרח מערב מאפשר למטפלים ברפואה סינית לרכוש כלי טיפולי ייחודי המתבסס על תדרים של שדות אלקטרומגנטיים בעוצמה נמוכה.

הטיפול על ידי שדות אלקטרומגנטיים בעוצמה נמוכה מעצים את היכולת של כל מטפל להתמודד עם מצבים מורכבים בקליניקה על ידי כלים פשוטים וזמינים, הטיפול בשדות אלקטרומגנטיים נחקר בכל הקשור לטיפול בפצעים, חרדות ודיכאון, איחוי שברים וסרטן. מטפלים רבים בעולם משתמשים בכלי זה כדי לשדרג את יכולות הטיפול והאבחון שלהם בקליניקות באנגליה,גרמניה וארה"ב.

תעודה:
בתום הקורס יקבלו המשתתפים תעודת מטפל מוסמך ב EMFA Therapy – level 1

השאר/י פרטים ללא כל התחייבות וקבל/י את כל הפרטים אודות רפואת תדרים למטפלים ברפואה סינית במזרח מערב.


קורס ייחודי זה מבית היוצר של מזרח מערב מאפשר למטפלים ברפואה סינית לרכוש כלי טיפולי ייחודי המתבסס על תדרים של שדות אלקטרומגנטיים בעוצמה נמוכה.

קהל היעד:
התוכנית מיועדת למטפלים ברפואה סינית או לסטודנטים שנה ד’ במסלול ללימודי רפואה סינית.

אודות השיטה:
הטיפול על ידי שדות אלקטרומגנטיים בעוצמה נמוכה מעצים את היכולת של כל מטפל להתמודד עם מצבים מורכבים בקליניקה על ידי כלים פשוטים וזמינים, הטיפול בשדות אלקטרומגנטיים נחקר בכל הקשור לטיפול בפצעים, חרדות ודיכאון, איחוי שברים וסרטן. מטפלים רבים בעולם משתמשים בכלי זה כדי לשדרג את יכולות הטיפול והאבחון שלהם בקליניקות באנגליה,גרמניה וארה'ב.

מבנה הקורס:
הקורס נבנה על מנת לתת מקסימום ידע תיאורטי ומקסימום ידע מעשי ולכן בכל מפגש ישולבו השניים. הלימוד העיוני יכלול ידע אודות השיטה, המכשור ואופן העבודה. הלימוד המעשי יכלול אבחנת דופק באספקט התאמת תדרים, בניית אסטרטגיה טיפולית, תרגול על מטופלים מהקליניקה הפרטית של כל אחד מהמשתתפים ודיון מקרים מורכבים. כמו כן, כל אחד ממשתתפי הקורס יחווה טיפול על עצמו לשם העמקת הבנת השיטה.

שעות וימים:
הקורס יתקיים במשך 4 שבועות, במשך 29 שעות לימוד

אודות המורה:
מורן אבן, ב -5 שנים האחרונות מטפל ברפואה סינית וביו-רזוננס ושותף בפיתוח מוצרים בתחום רפואת תדרים בחברת אירוטל. השתלם אצל ד'ר קלינגהרדט באנגליה ומפעיל קליניקה פרטית המתמחה בשילוב הרפואה הסינית ורפואת תדרים.

תוכנית לימודים מפורטת:

מפגש 1:
- רקע על רפואת תדרים, היסטוריה בעולם המערבי ובתרבות סין העתיקה, הקשר בין רפואה סינית והפיזיולוגיה האלקטרומגנטית של האדם, המבנה הפיזיולוגי של מערכת המרידיאנים.
- תרגול דופק והתאמת תדרים ראשונה.

מפגש 2:
-מבוא לתורת הגלים בפיסיקה, ההבדל בין גלי אור, קול ושדות אלקטרומגנטיים ביחס לפיזיולוגיה האנרגטית של האדם, רשימות התדרים המוכרות היום בעולם, מבנה מערכת העצבים האוטונומית והקשר של מערכת זו לאבחנת דופק, התייחסות חדשה אל הדופק.
- עבודה בקליניקה, ניתוח מקרים

מפגש 3:
- מכשירים וגישות שונות ברפואת תדרים, גישות לאבחנה דרך המונחים דלקת וניוון, חומצי ובסיסי, חום וקור, פנימי וחיצוני, איך להתייחס אל זה בעבודה עם תדרים. שדות הפרעה.
- עבודה בקליניקה וניתוח מקרים

מפגש 4:
- סוגיות נבחרות בטיפול באלרגיות, דרכי כניסת האינפורמציה לגוף, סוגי אלרגיות, זיהוי נתיבי אינפורמציה בגוף, אבחון, בניית אסטרטגיה טיפולית ובחירת הטיפול.
- עבודה בקליניקה,ניתוח מקרים, שאלות.

מפגש 5:
- סיכום, תוספות ומענה לשאלות מהקליניקה.

תעודה:
בתום הקורס יקבלו המשתתפים תעודת מטפל מוסמך ב EMFA Therapy – level 1

כל מסלולי הלימוד של  מזרח מערב - המרכז לרפואה סינית קלאסית בישראל


לימודים + נרשמים ללימודים  -כל ההצעות ללימודים בישראל יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור לכם ללא תשלום בטלפון 073-2158649