הייפראקטיב

לימודים בהייפראקטיב

  • סוג הלימודים במוסד:
     לימודי תעודה
  • אזור גיאוגרפי:
     גוש דן - זבוטינסקי 7 רמת גן מגדל משה אביב


במהלך עבודתנו לאורך השנים עם מכללות שונות בענף ההיי-טק בישראל, והכשרת מאות רבות של תלמידים, הגענו למסקנה כי קיים צורך בגיבוש קורסים מעמיקים יותר וטובים יותר לתעשיית ההיי-טק מהקיים היום בשוק: קורסים המכילים חומר רב ועדכני יותר, מיועדים לקהל איכותי יותר, ומועברים בתנאים המיטביים ללא מגבלת תקציב לסגל ההדרכה.

השאר/י פרטים ללא כל התחייבות וקבל/י את כל המידע אודות הלימודים בהייפראקטיב.


למה ללמוד בהייפראקטיב:
● המרצים הכי טובים בתעשיה: בסופו של דבר הגורם החשוב ביותר הינו המרצה. בחברות אחרות המרצים הינם שכירים. אצלנו המרצים הינם שותפים ובעלי החברה.המרצים שלנו אינם ’מטובי המרצים’ אלא הטובים ביותר. לא ראש התחום, לא ’האחראי הפדגוגי’ אלא המרצה עצמו הינו הטוב ביותר בתעשיה.
● הקורסים עם היקף החומר הלימודי הגדול ביותר: כל אחד מהקורסים הנלמדים בהייפראקטיב כולל חומר רב יותר הנלמד בהיקף שעות גדול יותר מקורסי המתחרים. תלמידים רבים מחפשים קורס קל וזריז אולם לצערנו קורסים כאלה אינם אלא מאחז שווא – בתנאי שוק העבודה התחרותיים נדרש ידע רב ויתרון יחסי כדי להתקבל לעבודה ולהתקדם בקריירה בסולם הארגוני. הקורסים בהייפראקטיב מיועדים לקהל איכותי שמסוגל לעמוד בעומס לימודים מוגבר ולהנות מיתרון יחסי על בוגרי הקולגות.
● הקורסים הקשים ביותר לקהל האיכותי ביותר: כן קורס קשה הוא יתרון. קורס קשה משמעו רמה גבוהה והיקף תוכן לימודי נרחב. אנחנו מאמינים אדוקים באמרה ’קשה באימונים קל בקרב’ ומקיימים מנטרה זו בכל ההכשרות שלנו. כדי להצליח להעביר קורס קשה נדרש גם קהל תלמידים איכותי. לצערנו לא ניתן לקבוע באמצעות מבחנים שונים ומשונים מראש מי יצליח בהיי-טק (והראיה אחוז הנשירה הגבוהה בטכניון ובאוניברסיטת תל אביב בסוף שנה א’ למרות המבחנים הפסיכומטריים/פסיכולוגיים ונתוני הקבלה הגבוהים). אצלנו רוב קהל התלמידים מורכב מבוגרי תארים אקדמאיים – כאשר עצם העמידה בלימודים אקדמאיים מאומצים במשך 3 שנים היא אמת המידה הטובה ביותר לפוטנציאל העמידה בקורסים הקשים שלנו.
● מסגרות לימודים מיוחדות לאקדמאים ולבוגרי מדעי המחשב: אנחנו היחידים שמציעים קורסים מיוחדים שתפורים בלעדית לבוגרי מדעי המחשב שזקוקים להתמחות גבוהה מעבר לתואר האקדמי. אנחנו גם היחידים שמציעים קורסים שמיועדים מלכתחילה לקהל אקדמאי איכותי.
● נסיון: הייפראקטיב ומייסדיה עוסקים שנים רבות בהוראת קורסי מחשבים. הייפראקטיב סיפקה שירותי הדרכה עבור חברות הדרכה אחרות, חלקנו היה שותף בעבר בהקמת חלק מהקולגות או הדריך במסגרתן. על רקע נסיון זה החלטנו שלקהל הלקוחות מגיע שירות טוב יותר, איכותי יותר ואמין ללא פשרות.
● טכנולוגיות הלמידה המתקדמות ביותר: הייפראקטיב עושה שימוש בכל טכנולוגיה שעשויה להקל, לזרז ולהעמיק את ידיעות התלמידים. הקורסים שלנו נלמדים בשיטה היברידית המשלבת הוראה פרונטלית ושיטת לימודים יחודית ’פרטי-משותף’ המתבססת על למידה מבוססת חומרים דיגיטליים מקוריים בליווי מורה פרטי. באופן זה זמן הלמידה מנוצל באופן אופטימלי לתועלת התלמיד.
● Value for money: איננו מתימרים להציע קורסים זולים, גם לא קורסים יקרים. אנחנו מספקים את הקורסים הטובים ביותר וביחס עלות תועלת עליון על כל קולגה.

כל מסלולי הלימוד של  הייפראקטיב


לימודים + נרשמים ללימודים  -כל ההצעות ללימודים בישראל יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור לכם ללא תשלום בטלפון 073-2158649