מכללת GSECTRA

CISSP CBK Review Seminar

  • סוג הלימודים במוסד:
     לימודי תעודה
  • אזור גיאוגרפי:
     סניפים בכל הארץ

בלעדי בישראל: ההסמכה הבינלאומית הנחשבת ביותר
בעולם אבטחת המידע - באישור ISC2

בעולם של איומים גדלים והולכים, הידע בתחום אבטחת המידע וניהולו הוא כלי הכרחי בהתמודדות ארגונים עם טכנולוגיות אבטחת מידע, שיטות, מדיניות וניהול סיכונים.

המסלול הייחודי הותאם לקהל היעד הישראלי והוכח כהצלחה רבה במחזורים האחרונים. כמו כן הועברו בהצלחה מסלולים נוספים בתחום כגון:CISM CISA, ו-ISO 27001 LEAD AUDITOR, בארץ ובחו"ל.

● חומר הלימוד המחולק למשתתפים מבוסס במלואו על חומר הלימוד המקורי של הארגון העולמי ISC2.

● המסלול כולל סדנת הכנה לבחינה: שני ימי הדרכה לפיתרון מבחני סימולציה (12 שעות) המאפשרים יכולת הערכה עצמית של הידע לפני מבחן ההסמכה.

מכשיר IPAD מתנה לכל נרשם

השאר/י פרטים ללא כל התחייבות וקבל/י את כל המידע אודות הלימודים לקורס CISSP CBK Review Seminar במכללת GSECTRA.


תיאור הקורס
GSECTRA מתכבדת להציג את הקורס הרשמי:CISSP CBK Review Seminar - היחיד בארץ המאושר ע’י ISC2 המכין להסמכת CISSP.

בעולם של איומים גדלים והולכים, הידע בתחום אבטחת המידע וניהולו הוא כלי הכרחי בהתמודדות ארגונים עם טכנולוגיות אבטחת מידע, שיטות, מדיניות וניהול סיכונים.

המסלול הייחודי הותאם לקהל היעד הישראלי והוכח כהצלחה רבה במחזורים האחרונים. כמו כן הועברו בהצלחה מסלולים נוספים בתחום כגון:CISM CISA, ו-ISO 27001 LEAD AUDITOR, בארץ ובחו’ל.

יתרונות מסלול ההסמכה
● המסלול היחידי בישראל המאושר ללימוד ובחינה מטעם ISC2.
● המסלול המקיף ביותר בתחומו, הכולל סקירה מעמיקה של כל הנושאים המופיעים בבחינה.
● חומר הלימוד המחולק למשתתפים מבוסס במלואו על חומר הלימוד המקורי של הארגון העולמי ISC2.
● מרצי המסלול הינם בכירים בתחום, המוסמכים ע’י ארגונים רבים בעולם: ISACA, BSI, ועוד, ובעל היכרות עם הסמכות נוספות בעולם אבטחת המידע: CISM, CISA,CEH, ISO 27001 LEAD AUDITOR.
● המסלול משמש כלי למידה יעיל, המתייחס לכל האספקטים של אבטחת מערכות מידע.
● המסלול כולל סדנת הכנה לבחינה: שני ימי הדרכה לפיתרון מבחני סימולציה (12 שעות) המאפשרים יכולת הערכה עצמית של הידע לפני מבחן ההסמכה.

קהל היעד
בעלי רקע קודם של שנתיים לפחות בתחומי הסיסטם ו/או התקשורת.

דרישות קדם לקורס
על מנת לגשת לבחינת ההסמכה, על המועמד להיות בעל ניסיון מקצועי בן 5 שנים לפחות, באחד מן עשרת הדומיינים הנלמדים במסלול ההכשרה – כמפורט מעלה. בעלי תואר אקדמי נדרשים לשלוש שנות ניסיון בלבד. בהגשת הבקשה להבחן, יצהיר ויחתום המועמד כי הוא עומד בדרישות הקדם. לאחר עמידה בהצלחה בבחינת ההסמכה יעביר המועמד קורות חיים מפורטים המעידים על עמידתו בדרישות הקדם.

מבחני ההסמכה
המעוניינים לגשת למבחן הסמכה ולהחזיק בתעודת CISSP חייבים להיות בעלי ידע וניסיון, ולהתחייב לקוד האתי של ארגון (ISC)2. השאלות במבחן נכתבות על ידי מקצוענים בתחומם ונבדקות היטב לפני כניסתן לבנק השאלות. מבחן ההסמכה משתנה כל הזמן בהתאם לשינויים בעולם טכנולוגיות המידע.
מבחן ה –CISSP מכיל 250 שאלות אמריקאיות במגוון נושאי אבטחת המידע ונמשך כ – 6 שעות. יש לקבל ציון של 700 נקודות מתוך ה – 1000 האפשריות. מועד הבחינה יקבע בסמוך לסיום מסלול ההכשרה.

תעודת גמר והסמכות
בשנת 1989 נוסד ארגון אמריקאי ללא כוונות רווח,The International Information Systems Security Certification Consortium, Inc. ISC2Inc.)), למען קידום הדרכה והסמכה של מקצועני אבטחת המידע בעולם. תעודת ההסמכה מעידה על הידע בתחומי אבטחת המידע השונים, טכנולוגיים וארגוניים. תעודת ה – CISSP ניתנת לאחר הוכחת שליטה רחבה בעולם אבטחת המידע.

אחת הנקודות המרכזיות המבדילות את הסמכת ה- CISSP מיתר ההסמכות בעולם אבטחת המידע, הינה הידע הרחב שיש להציג בכדי לעבור את מבחן ההסמכה. תעודת ה – CISSP יצרה יתרון משמעותי בעולם מקצועני אבטחת המידע ומוערכת כיום מאוד על ידי ארגונים בארה’ב ובאירופה. בהצגת הסמכה זו, מוכיחים אנשי אבטחת מידע את השליטה הגבוהה ביותר בעולם אבטחת המידע.

הנושאים הנלמדים בקורס:
● Information Security Governance and Risk Management
● Access Control
● Telecommunications and Network Security
● Security Architecture and Design
● Cryptography
● Application Development Security
● Operation Security
● Business Continuity and Disaster Recovery
● Physical and Environmental Security
● Legal, Regulations, Compliance and Investigations

כל מסלולי הלימוד של  מכללת GSECTRA


לימודים + נרשמים ללימודים  -כל ההצעות ללימודים בישראל יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור לכם ללא תשלום בטלפון 073-2158649