מכללת דיאדה

קורס להכשרת מספרי סיפורים מקצועיים

  • סוג הלימודים במוסד:
     לימודי תעודה
  • אזור גיאוגרפי:
     גוש דן,השרון


אודות הקורס:
הקורס מעניק טכניקה ממשית לתקשורת דרך סיפורים עם קהל בדגש על קהל של ילדים ומשלב כלים מקצועיים מתחום אומניות הבמה והתקשורת החזותית לעיבוד סיפור והמחזתו. הלימודים מעניקים ידע והתנסות בתפיסה ויזואלית, מוזיקלית, תיאטרלית ותקשורתית.

מספר פגישות: 14
סה’כ שעות: 70 שעות אקדמיות

השאר/י פרטים ללא כל התחייבות וקבל/י את כל המידע אודות קורס להכשרת מספרי סיפורים מקצועיים.


רכזת הקורס: שקטי גורודצקי
בוגרת בית הספר למשחק ובימוי ’תיאטרון החדר’, המושטת על שיטתו של אמיר אוריין ’המעגל הפתוח’. בעלת ניסיון רב במשחק, שיחקה בתאטרון אורתו-דה (בשיתוף עם תאטרון גשר), בתאטרון הסימטה ובתאטרון הערבי עברי. כתבה וביימה את הצגת הילדים ’סקוץ’ - הצגת הבית של מוזיאון הילדים בחולון. שקטי מנחת סדנאות לילדים, מפגשי סיפור ותאטרון וטיולי משפחות בדיאדה.

הקורס מעניק טכניקה ממשית לתקשורת דרך סיפורים עם קהל בדגש על קהל של ילדים ומשלב כלים מקצועיים מתחום אומניות הבמה והתקשורת החזותית לעיבוד סיפור והמחזתו. הלימודים בקורס יעניקו ידע והתנסות בתפיסה ויזואלית, מוזיקלית, תיאטרלית ותקשורתית. כמו כן יושם דגש על הפן ההנחייתי וההתמודדות עם קבוצה. הקורס הינו קורס חוויתי מקצועי הנשען על שיטת ה’מעגל הפתוח’, שיטה המתמקדת ביכולת לתת ביטוי לחוויה אישית מידית המורכבת מארבעה גורמים: תחושה תמונה רגש ומחשבה. הקורס מיועד למספרי סיפורים המעוניינים להתחדש ולהתרענן בתחום ובטכניקות נוספות, שחקנים, סטודנטים למשחק ומי שאוהב ורוצה לעסוק בתחום.

מספר פגישות: 14
סה’כ שעות: 70 שעות אקדמיות

כל מסלולי הלימוד של  מכללת דיאדה


לימודים + נרשמים ללימודים  -כל ההצעות ללימודים בישראל יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור לכם ללא תשלום בטלפון 073-2158649