מכללת דיאדה

לימודים במכללת דיאדה

  • סוג הלימודים במוסד:
     לימודי תעודה
  • אזור גיאוגרפי:
     גוש דן,השרון

יתרונות הלימודים בדיאדה:
● מוסד לימודי שהוא כתובת מוכרת
● מורים מובילים בתחומם לצד היותם מנחים בפועל
● ניהול מקצועי
● מגוון קורסים
● דינמיות

רוצים לקבל מידע נוסף על הלימודים במכללת דיאדה?
רוצים לשמוע יותר על הקורסים וההטבות שאנו מציעים?

השאר/י פרטים ללא כל התחייבות וקבל/י את כל המידע אודות הלימודים במכללת דיאדה.


בשלב זה בו הנכם מתעניינים בלימודים ונמצאים בפתחה של דרך חדשה, אנו מעוניינים לצייד אתכם בכלים לקראת
היציאה לדרך זו.
כאן תוכלו לקבל מידע, תכנים והסברים על בחירת התחום ומקום הלימודים בכלל ועל מכללת דיאדה, המכללה המובילה ללימודי הריון לידה ומשפחה, בפרט. אספנו עבורכם את הנקודות החשובות שיש לבחון ולבדוק בעת בחירת מוסד לימודי על מנת להקל עליכם את תהליך איסוף המידע ובמטרה לעזור לכם לעשות את הבחירה המתאימה ביותר עבורכם.

אז בואו נצא יחד לדרך:

מוסד לימודי שהוא כתובת מוכרת - בעת בחירת מקום הלימודים חשוב לבחור מוסד ידוע ומוכר אשר עומדת לזכותו עשייה מקצועית משמעותית ומוכחת. מכללת דיאדה הנה המכללה המובילה ללימודי הריון לידה ומשפחה.
ללמוד במכללת דיאדה משמעו ללמוד במוסד מוכר ובעל מוניטין.

מורים מובילים בתחומם לצד היותם מנחים בפועל – המורים במכללת דיאדה הם מטובי המנחים בארץ המעורים בחומר התיאורטי המתקדם ביותר לצד עשייתם המקצועית בפועל בדיאדה.

ניהול מקצועי – המכללה הוקמה ומנוהלת מקצועית על ידי גילה רונאל, מחלוצות המורות להכשרות מקצועיות בתחום ההיריון, הלידה והמשפחה והמנהלת המקצועית של דיאדה.

מגוון הקורסים – במכללה תמצאו מגוון רחב של קורסים מתוכם תוכלו לבחור את הקורס המתאים לכם .

דינמיות – לצד היותנו מומחים בחומרים התיאורטיים העדכניים ביותר, אותם אנו מלמדים אנו ’אנשי שטח’, לדיאדה מרכזים פעילים המיישמים בפועל את התיאוריות והידע הנלמד ולכן הנושאים הנלמדים הם פרי ניסיון רב שנים.

תהליך הרשמה, חשיפה לתכני הלימודים וכיצד זה מתבצע במכללת דיאדה:

שיעור הדגמה – שיעור הדגמה הוא הדרך הטובה ביותר להכיר ולראות מקרוב את מוסד הלימודים ולהתרשם מהמורים והתכנים. במכללת דיאדה אנו מקיימים לכל קורס שיעור הדגמה בו תוכלו להכיר את הרכזת, להתרשם מהתכנים ולקבל מענה על שאלות העוסקות בקורס עצמו ועל הלימודים בכלל.

תנאי קבלה – לכל אחד מהקורסים במכללת דיאדה יש תנאי קבלה. תנאי הקבלה הינם הקריטריונים שיש לעמוד בהם כדי להתקבל לקורס וכן ראיון אישי. מדוע יש לעמוד בתנאי הקבלה? חשוב לנו ליצור את קבוצות הלימוד הטובות ביותר ולהעמיד את אנשי המקצוע המקצועיים ביותר, תנאי הקבלה והריאיון האישי מאפשרים לנו לממש זאת בפועל.

ליווי לאורך השנה ובסיום תקופת הלימודים – במכללת דיאדה לכל קורס יש רכזת אישית המלווה את התלמידים החל משלב ההרשמה ולאורך כל הקורס. הרכזת שהיא גם אשת מקצוע מובילה בתחומה תלווה אתכם לכל אורך הדרך ותתמוך בכל עת בכל תחום נדרש, אישי ולימודי כאחד.
מכיוון שמכללת דיאדה פועלת לצד הפעילות השוטפת של מרכזי הרשת, אנו שומרים על קשר עם הבוגרים ושמחים לייעץ ולענות על כל שאלה גם לאחר סיום הלימודים.

פרקטיקה – דיאדה הינה שדה קליני להנקה, לפעילויות ילדים, להכנה ללידה, לבייבי יוגה ועוד.
אנו מאמינים שלפני היציאה לעבודה עצמאית חשוב גם לתרגל את החומר התיאורטי הנלמד או לצפות במנחה מוביל ולכן אנו מקיימים בתוך מרכזי דיאדה התנסויות או תצפיות, כל קורס בתחומו. בדרך זו התלמידים יכולים להתנסות באופן ממשי ובפועל בתחום הנלמד מול קבוצה או מול יחיד בהתאם לתוכן.

הרצאות והשתלמויות מעשירות לאורך השנה – אנו מאמינים שמידע הוא כלי נפלא לאיש מקצוע ולכן דואגים להעשרה של התכנים המקצועיים.

הכנה לעבודה עצמאית- למדנו. מה עכשיו? חלקנו עובדים כעצמאיים ומתמודדים עם נושא השיווק, אחרים, לא מגיעים מעולם של תעסוקה עצמאית ועבורם זה ושינוי מקצועי משמעותי. מתוך הבנה זו אנו מקיימים השתלמות שתסייע למי שעומד בפרשת דרכים זו בדרכם לעצמאות עסקית. בין הנושאים שמועברים בהשתלמות: שיווק, אינטרנט, רשתות חברתיות ועוד מידע יקר ערך למי שיוצא לדרכו העצמאית.

חומר הלימודים ואופן הלימוד – התחום בו אנו פועלים הנו תחום אשר נוגע באנשים במקומות העדינים והרגישים בחייהם. מערכת הלימודים במכללת דיאדה הינה ייחודית וברמה הגבוהה והמקיפה ביותר וכוללת התייחסות ללימוד מקצועי לצד לימוד כישורי הנחייה, תקשורת ורגישות מקצועית.

כיתת הלימוד – משמעות רבה יש לתנאים בהם מתקיימים הלימודים והאפשרות להתרכז ולשבת בנוחות. רב הקורסים במכללת דיאדה מתקיימים באולמות הפעילות של רשת מרכזי דיאדה, אלו אולמות מרווחים ונוחים, מאובזרים במזרונים, פופים ושפע כריות באופן שכל אחד ואחת יוכל לשבת בנוחות לאורך כל יום הלימודים.

קבוצות הלימוד - במכללת דיאדה קבוצות הלימוד בכל קורס מתגבשות מתוך תהליך ומהוות כח מניע ותומך בזמן הלימודים ולאחריהם, בקורס תוכלו למצוא שותפים לדרך ללימוד ולהגשמת המטרה

מרחב הלימוד - ללמוד בדיאדה זה ללמוד בבית שמידי שבוע תשמחו לשוב אליו.
דיאדה היא רשת מרכזי פעילות אשר מתקיימים בה מידי יום פעילויות להורים וילדים, בעת הלימודים בדיאדה זו תהיה סביבת הלימודים שלכם.

להתראות ונשמח לעמוד לרשותכם לכל שאלה או מידע נוסף.

כל מסלולי הלימוד של  מכללת דיאדה


לימודים + נרשמים ללימודים  -כל ההצעות ללימודים בישראל יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור לכם ללא תשלום בטלפון 073-2158649