עבודי קריאייטיב- ביה"ס לפרסום

קורס לימודי פרסום*

  • סוג הלימודים במוסד:
     לימודי תעודה
  • אזור גיאוגרפי:
     גוש דן - רחוב דוד חכמי 8 תל אביב


אם יש לכם ראש שיווקי ורצון להשתלב בתעשייה המרתקת של עולם הפרסום, מגמת התקציבאות והפלנינג בעבודי קריאייטיב היא כרטיס הכניסה שלכם להגשים את החלום!

במגמת התקציבאות והפלנינג בעבודי קריאייטיב, בית הספר המוביל לפרסום בישראל, הפועל מזה 25 שנה, צוות אנשי פרסום המובילים את ענף הפרסום בישראל, יכשיר אתכם באופן המעשי ביותר לעבודה במשרד פרסום.

ההרשמה לסמסטר אביב בעיצומה!

הלימודים בבית הספר מוכרים לתשלום ע"ח פיקדון חיילים משוחררים.

השאר/י פרטים ללא כל התחייבות וקבל/י את כל המידע אודות הלימודים בקורס לימודי פרסום
בעבודי קריאייטיב- ביה"ס לפרסום בת"א.


סיימתם תואר ראשון בתקשורת ועכשיו אתם מחפשים את המקצוע שיתאים לכם??

אם יש לכם ראש שיווקי ורצון להשתלב בתעשייה המרתקת של עולם הפרסום, מגמת התקציבאות והפלנינג בעבודי קריאייטיב היא כרטיס הכניסה שלכם להגשים את החלום!

אודות מגמת התקציבאות והפלנינג
במגמת התקציבאות והפלנינג בעבודי קריאייטיב, בית הספר המוביל לפרסום בישראל, הפועל מזה 25 שנה, צוות אנשי פרסום המובילים את ענף הפרסום בישראל, יכשיר אתכם באופן המעשי ביותר לעבודה במשרד פרסום.

מה זה פלנר?
כל מהלך פרסומי שהוא הינו מהלך אסטרטגי עבור המותג. התקשורת השיווקית על כל רבדיה, לרבות הפרסום, היא זו שעושה את הדיאלוג עם קהלי היעד. עליה להיות מדויקת ולהשיג את מטרותיו האסטרטגיות באשר הן, תוך שמירה על ליבת המותג, ערכיו ושפתו.

זהו תפקידו של הפלנר במערך התקשורת השיווקית. הוא זה שמכיר את מותג, מנתח בכל רגע נתון את מעמדו בשוק ומתכנן עבורו את הצעד הבא שתמיד יש בו משום פריצת דרך, תוך שמירה על הקיים.

הפלנר ניחן בכמה תכונות בו זמנית כדי להצליח בתפקידו. עליו להתמודד עם מידע רב, להפריד בין הטפל לעיקר, ללמוד, דרך קבע, תחומים ונושאים חדשים לו, להבין מה מניע בני אדם ברמה הלא מודעת, להיות מתציתי וקולע ולהתמודד עם מורכבויות אנושיות בצוותי העבודה במשרד ומול הלקוח.

לימודי הפלנינג מטבעו של המקצוע מביאים דיסציפלינות רבות, לרבות מידענות, מחקר, ניתוח, שיווק, פסיכולוגיה של צרכנים, מיתוג, כתיבת בריף ומצגת, הצגת בריף ומצגת ועוד.

חלק ניכר מהלימודים ישלבו תיאוריה ופרקטיקה, תוך שאיפה לאפשר לבוגר לסיים את המגמה כפלנר לכל דבר.

מה זה תקציבאי??
התקציבאי הינו הדמות המרכזית בצוות הפרסום. הוא זה שמנהל למעשה את התקשורת של העסק מול סביבתו הרלוונטית – צרכנים, ספקים, והציבור הרחב בכלל. למעשה אפשר לדמות את תפקידו של התקציבאי כמי שמקבל לידיו נכס בדמות מותג, אותו הוא מחויב לטפח, לפתח ולמקסם לאורך כל חייו.

התקציבאי מחויב למצות ומקסם את התקציב שעומד לרשות מהלך תקשורתי ולתרגם אותו למודעות ואהדה כלפי מותג נתון ולקרב את הצרכן עד כמה שאפשר לחשוק באותו מותג.

כדי להצליח בתפקידו מחויב התקציבאי להתמודד עם מורכבות אנושית ולנהל למעשה גם את הלקוח מחוץ וגם את צוותי העבודה בתוך המשרד שמורכבים מפלנינג, קריאטיב והמדיה.

לימודי התקציבאות מפגישים את התלמיד עם כל מקצועות התקשורת השיווקית למיניהם ומכשירים אותו לטפח ראיית –על. במהלך הלימודים ילמד התקציבאי לתמרן נכונה בין הלקוח למשרד, לעבוד עם ניגודי אינטרסים וקונפליקטים ולשמור על פוזיציית מנהיג בסיטואציות מאתגרות.

התקשרו אלינו או השאירו את פרטיכם ואנו נחזור אליכם בהקדם האפשרי לתיאום פגישת ייעוץ אישית.

ההרשמה לסמסטר אביב בעיצומה!

משך הקורס:
11 חודשים, 17:30—20:30, פעמיים בשבוע

מועד פתיחת הקורס:
מאי 2011

תנאי קבלה:
תואר ראשון, פגישת ייעוץ ראשונית, מבחן קבלה, ועדת קבלה

הלימודים בבית הספר מוכרים לתשלום ע’ח פיקדון חיילים משוחררים.

כל מסלולי הלימוד של  עבודי קריאייטיב- ביה"ס לפרסום


לימודים + נרשמים ללימודים  -כל ההצעות ללימודים בישראל יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור לכם ללא תשלום בטלפון 073-2158649