נקודת מגוז

קורס רישום אנטומיה

  • סוג הלימודים במוסד:
     לימודי תעודה ,מכינות/פסיכומטרי/בגרויות
  • אזור גיאוגרפי:
     גוש דן

קורס רישום אנטומיה בהנחיית ודים קופטייבסקי

רישום הוא כלי עבודה בסיסי של כל אמן. כדי להגיע לרמת מיומנות
גבוהה ברישום, חשוב לשלב בין התבוננות לבין ידע ולפתח טכניקות לבניית האובייקט.

טכניקת ’רישום אקדמי’:
רישום אקדמי היא שיטה ייחודית, ששורשיה ברנסנס, המבוססת על פיתוח מיומנות גבוהה
והבנה מעמיקה של חוקי הרישום והפרספקטיבה.

קהל היעד:
קורס רישום אנטומיה פתוח לתלמידים המעוניינים לחוות
ולהתנסות בעולם הרישום והציור.

משך הקורס:
הקורס כולל 8 מפגשים המתקיימים פעם בשבוע בשעות הערב

●● הקורס נפתח ב- 12.07.2010

השאר/י פרטים ללא כל התחייבות וקבל/י את כל המידע
אודות קורס רישום אנטומיה בנקודת מגוז.


נקודת מגוז:
נקודת מגוז הוא בית ספר יחיד מסוגו בארץ ללימוד רישום וציור אקדמי, על פי השיטה האקדמית הרואה בפיתוח יסודות חזקים של רישום, פרספקטיבה ואנטומיה את המפתח להתמחות ולהצטיינות בכל תחומי העיצוב והאמנות.
בית הספר ’נקודת מגוז’ מציע קורסי רישום וציור אקדמי וקורסי רישום וציור אנטומיה- למתחילים ולמתקדמים. בנוסף מקיימת ’נקודת מגוז’ תוכנית מכינה ייחודית למעוניינים להתקבל ללימודים גבוהים במקצועות עיצוב, אדריכלות ואנימציה, וקורסים מתקדמים לאנשי מקצוע ובהם: רישום לאנימטורים, רישום למעצבי מוצר, רישום לאדריכלים ומעצבי פנים ורישום למעצבי אופנה.
רישום אנטומיה:
רישום אנטומיה הוא אחד הכלים המרכזיים והחשובים באמנות פיגורטיבית. היכולת לתפוס בעזרת רישום את מורכבות הגוף האנושי, וליצור דמויות בעלות אופי, עומק ונוכחות, הם כלי ביטוי ויצירה שכל אמן כמעט נדרש להם.

טכניקת רישום אקדמי:
בשל כך נפתח בביה'ס ’נקודת מגוז’ קורס מקצועי לרישום אנטומיה. זהו קורס מעשי, ללימוד עקרונות רישום של גוף האדם, הכולל טכניקות מתקדמות להבנת המודל האנטומי, מבנה עצמות ושרירים, ורישום נכון של תנועות ותנוחות גוף. הלימודים בקורס מבוססים על ’רישום אקדמי’- טכניקת רישום ייחודית ששורשיה ברנסנס, השמה דגש לא רק על התבוננות בתנוחות של מודל, אלא על הבנה של גוף האדם וכיצד כל תנועה וכל זווית גוף מתבטאת ברישום. טכניקה ייחודית זו, המשלבת בין התבוננות לבין ידע, מספקת לתלמידים כלים מעשיים לרשום כל תנוחת גוף בצורה נכונה, ולשמור על דיוק אנטומי וחוקי פרספקטיבה.

כלים מקצועיים:
'הכלים הנלמדים בקורס נותנים לתלמידים בסיס מקצועי מעמיק, שמקנה להם חופש יצירה רחב' אומר ודים קופטייבסקי, מנחה הקורס לרישום אנטומיה בביה'ס ’נקודת מגוז’, 'המחקר של גוף האדם במהלך הקורס, מאפשר לתלמידים להשתמש בעקרונות האנטומיה שרכשו, וליצור למעשה כל גוף, בכל תנועה או פוזיציה- ריאליסטי או מופשט'

קהל היעד:
קורס רישום אנטומיה פתוח לתלמידים המעוניינים לחוות ולהתנסות ברישום וציור של גוף האדם ועבודה עם מודל. בנוסף נפתחים בימים אלה קורסי רישום אנטומיה מתקדמים לאמנים, אנימטורים ומעצבים.

משך הקורס:
הקורס כולל 8 מפגשים המתקיימים פעם בשבוע, בשעות הערב. כ- 32 שעות אקדמיות.

כל מסלולי הלימוד של  נקודת מגוז


לימודים + נרשמים ללימודים  -כל ההצעות ללימודים בישראל יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור לכם ללא תשלום בטלפון 073-2158649