נקודת מגוז

קורס ציור מודל בצבעי שמן

  • סוג הלימודים במוסד:
     לימודי תעודה ,מכינות/פסיכומטרי/בגרויות
  • אזור גיאוגרפי:
     גוש דן

מעוניין להתנסות בציור מודל עירום? להכיר את שיטות
העבודה הייחודיות של ציור בצבעי שמן?

לימודים בנקודת מגוז:
נקודת מגוז הוא בית ספר יחיד מסוגו בארץ ללימוד רישום וציור אקדמי, על פי השיטה האקדמית הרואה בפיתוח יסודות חזקים של רישום, פרספקטיבה ואנטומיה את המפתח להתמחות ולהצטיינות בכל תחומי העיצוב והאמנות.

תוכנית הקורס:
● סודות לציור נכון של גוף האדם
● הבנה של מבנה אנטומי
● בניית גופים ונפחים
● ציור גוף בתנועה
● שיטות עבודה מגוונות לציור בצבעי שמן

●● הקורס נפתח ב- 14.7.10

השאר/י פרטים ללא כל התחייבות וקבל/י את כל המידע אודות
קורס ציור מודל בצבעי שמן בנקודת מגוז.


נקודת מגוז:
נקודת מגוז הוא בית ספר יחיד מסוגו בארץ ללימוד רישום וציור אקדמי, על פי השיטה האקדמית הרואה בפיתוח יסודות חזקים של רישום, פרספקטיבה ואנטומיה את המפתח להתמחות ולהצטיינות בכל תחומי העיצוב והאמנות.
בית הספר ’נקודת מגוז’ מציע קורסי רישום וציור אקדמי וקורסי רישום וציור אנטומיה- למתחילים ולמתקדמים. בנוסף מקיימת ’נקודת מגוז’ תוכנית מכינה ייחודית למעוניינים להתקבל ללימודים גבוהים במקצועות עיצוב, אדריכלות ואנימציה, וקורסים מתקדמים לאנשי מקצוע ובהם: רישום לאנימטורים, רישום למעצבי מוצר, רישום לאדריכלים ומעצבי פנים ורישום למעצבי אופנה.
קורס ’ציור מודל בצבעי שמן’:
בית הספר ’נקודת מגוז’ מקיים קורס ’ציור מודל בצבעי שמן’, המיועד למעוניינים להתנסות בציור מודל עירום, ולהכיר את שיטות העבודה הייחודיות של ציור בצבעי שמן.

תוכנית הלימודים:
במהלך הקורס נעבוד עם מודל עירום ונלמד את כל הסודות לציור נכון של גוף האדם, כולל הבנה של מבנה אנטומי, בניית גופים ונפחים וציור גוף בתנועה. במסגרת הקורס ילמדו התלמידים שיטות עבודה מגוונות לציור בצבעי שמן, ויוכלו להתנסות ולהכיר אותן לעומק.

עבודה עם צבעי שמן:
ציור מודל עירום הוא נושא מרכזי בעולם הציור. היכולת לתפוס את התנועה והזרימה של הגוף האנושי ולהעביר אותם אל בד הציור, מהווה היבט מרתק ומורכב של האמנות הפיגורטיבית.
במקביל להתנסות בציור מודל, מציע הקורס גם הכרות מעמיקה עם עבודה בצבעי שמן. החשיפה לטכניקות השונות של ציור בצבעי שמן, ובהן alla prima (ציור מהיר), ציור בשכבות, מיזוג צבעים וטכניקות נוספות, מאפשרת לתלמידים להכיר את שיטות הציור הקלאסיות, ולחוות את העושר האמנותי, העומק בטקסטורה והמורכבות הסגנונית שלהן.

קהל היעד:
קורס ’ציור מודל בצבעי שמן’ מיועד למעוניינים לחוות ולהתנסות בציור מודל עירום ובעבודה עם בצבעי שמן.
בנוסף נפתח בימים אלה גם קורס ’ציור טבע דומם בצבעי שמן’.
הקורס מיועד לקהל הרחב ולא נדרש ניסיון קודם.

משך הקורס:
הקורס כולל 8 מפגשים המתקיימים פעם בשבוע, בשעות הערב. כ- 32 שעות אקדמיות.

כל מסלולי הלימוד של  נקודת מגוז


לימודים + נרשמים ללימודים  -כל ההצעות ללימודים בישראל יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור לכם ללא תשלום בטלפון 073-2158649