נקודת מגוז

ייעוץ והנחייה בהכנת תיק עבודות

  • סוג הלימודים במוסד:
     לימודי תעודה ,מכינות/פסיכומטרי/בגרויות
  • אזור גיאוגרפי:
     גוש דן

ייעוץ והנחייה בהכנת תיק עבודות פעם בחודש, ביום ראשון הראשון בכל חודש, בשעות 18:00-21:00.

תוכנית הייעוץ:
המועמדים מוזמנים להגיע עם תיקי העבודות שלהם:
● לקבל ייעוץ, הכוונה ועזרה בבחירת העבודות המתאימות
● מיון עבודות לפי דרישות בתי הספר השונים
● ייעוץ בנוגע לעבודות שמומלץ להוסיף ונושאים שרצוי לחזק בתוך תיק העבודות.

מנחי הייעוץ:
הייעוץ וההנחיה לבניית תיק העבודות, נעשה על-ידי ודים קופטייבסקי
ופיודור בזובוב, מקימי בית הספר ’נקודת מגוז’ המלווים בכל שנה עשרות תלמידים בתהליכי הקבלה לבתי ספר למקצועות העיצוב והאדריכלות, גם בארץ וגם בחו"ל.

השאר/י פרטים ללא כל התחייבות והבטח/י את מקומך ביום הייעוץ הקרוב לבניית תיק עבודות.


נקודת מגוז:
נקודת מגוז הוא בית ספר יחיד מסוגו בארץ ללימוד רישום וציור אקדמי, על פי השיטה האקדמית הרואה בפיתוח יסודות חזקים של רישום, פרספקטיבה ואנטומיה את המפתח להתמחות ולהצטיינות בכל תחומי העיצוב והאמנות.
בית הספר ’נקודת מגוז’ מקיים תוכנית מכינה ייחודית ללימוד יסודות עיצוב ואדריכלות, לכל המעוניינים להתקבל ללימודים גבוהים במקצועות אלו.
מציע קורסי רישום וציור אקדמי וקורסי רישום וציור אנטומיה- למתחילים ולמתקדמים. וכן מעביר קורסים מתקדמים לאנשי מקצוע ובהם: רישום לאדריכלים ומעצבי פנים, רישום לאנימטורים, רישום למעצבי מוצר ורישום למעצבי אופנה.ימים פתוחים עם המרצים המובילים:
ודים קופטייבסקי ופיודור בזובוב, מרצים וותיקים בבתי הספר המובילים לעיצוב ואדריכלות ומקימי בית הספר ’נקודת מגוז’, מקיימים ימים מרוכזים לייעוץ, ליווי והנחייה בהכנת תיקי עבודות, לקראת מבחני הקבלה ללימודים גבוהים במקצועות העיצוב והאדריכלות. הימים המרוכזים פתוחים גם למי שכבר הכין תיק עבודות ומעוניין לקבל חוות דעת מקצועית לגביו, וגם למי שרק החל בתכנון והרכבת תיק העבודות.

ייעוץ והנחיה לבניית תיק עבודות:
החל מינואר 2010 יתקיים פעם בחודש בבית הספר ’נקודת מגוז’ יום מרוכז, אליו יוכל להגיע כל מי שמעוניין להגיש מועמדות ללימודים גבוהים במקצועות העיצוב והאדריכלות.
המועמדים מוזמנים להגיע עם תיקי העבודות שלהם, ולקבל ייעוץ, הכוונה ועזרה בבחירת העבודות המתאימות, מיון עבודות לפי דרישות בתי הספר השונים, וייעוץ בנוגע לעבודות שמומלץ להוסיף ונושאים שרצוי לחזק בתוך תיק העבודות.

ודים קופטייבסקי ופיודור בזובוב:
הייעוץ וההנחיה לבניית תיק העבודות, נעשה על-ידי ודים קופטייבסקי ופיודור בזובוב,
מקימי בית הספר ’נקודת מגוז’, אשר מרצים מזה למעלה מ-10 שנים במוסדות המובילים בארץ ללימודי עיצוב, אדריכלות ואמנות (בצלאל, שנקר, המכון הטכנולוגי חולון, סמינר הקיבוצים ועוד), ומלווים בכל שנה עשרות תלמידים בתהליכי הקבלה לבתי ספר למקצועות העיצוב והאדריכלות, גם בארץ וגם בחו'ל.

השניים מעניקים ייעוץ הכולל דגשים והכוונה בהתאם לדרישות של בתי הספר השונים, אך לא פחות חשוב, הם מתמחים בלזהות את החוזקות וטביעת האצבע הייחודית של כל מועמד, מנחים אותו כיצד להבליט פן זה בתיק העבודות, ונותנים המלצות וכלים מעשיים כיצד להעשיר, לחזק ולבדל את תיק העבודות.

שיעורים ממוקדים למועמדים:
בנוסף לייעוץ האישי מתקיימים גם שיעורים ממוקדים למועמדים, בהם יוכלו לעבור קורסים מקוצרים בנושאי רישום ותלת-מימד, לחזק את הנושאים הדורשים ליטוש וחיזוק בתיק העבודות, ולהעשיר את העבודות המוצגות בתיק העבודות, בהתאם להכוונה ולייעוץ שנעשה.

תיק עבודות איכותי:
תהליך זה יאפשר לכם להגיע למבחני הקבלה עם תיק עבודות איכותי, שמציג בצורה הטובה ביותר את הפוטנציאל ואת מגוון היכולות שלכם ומתאים לדרישות של הבוחנים בבתי הספר. הייעוץ נעשה בהתאמה לבתי הספר לעיצוב ואדריכלות, בארץ ובעולם!

כל מסלולי הלימוד של  נקודת מגוז


לימודים + נרשמים ללימודים  -כל ההצעות ללימודים בישראל יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור לכם ללא תשלום בטלפון 073-2158649