מקום אור - בדרך אורמאיר לחיים קיבוץ העוגן ליד נתניה

מסלולי הלימוד במקום אור*

  • סוג הלימודים במוסד:
     
  • אזור גיאוגרפי:
     השרון

בואו להגשים, להתקדם ולהתפתח בעזרת מודעות עצמית במסלולי הלימוד במקום אור שבקיבוץ העוגן

מקום אור הינו מרכז אורמאיר לחיים המאפשר שינוי מחבר ומאזן בין האדם החומר והרוח שבכל אחד מאיתנו באמצעות מודעות עצמית.

במקום אור מתקיימות סדנאות וקורסים בתחומים:
◄ סדנת ארומותרפיה ועיסוי
◄ סדנת מודעות עצמית למימוש והגשמה עצמית
◄ קורס בניסים

◄ הלימודים נערכים באווירה כפרית מפנקת ובקבוצה המאפשרת יחס אישי לכל משתתף

הסדנאות מתקיימות בקיבוץ העוגן (ליד נתניה)

השאר/י פרטים ללא כל התחייבות וקבל/י את כל המידע אודות הלימודים במקום אור בקיבוץ העוגן (ליד נתניה)


אורמאיר לחיים הינה דרך ייחודית ומעשית אותה פיתחה מיכל אור במהלך שנותיה המקצועיות ליישום חוכמות גדולות המאפשרות לשלב כדרך חיים בין האדם החומר והרוח מתוך איזון והרמוניה פנימית שבכל אחד מאיתנו.

אורמאיר לחיים מאפשרת לבצע שינוי בחיים מתוך שקט ושלום פנימי, הרמוניה, חווית וגילוי אור ואהבה פנימית העצורה האצורה בך. דרך בה האדם בוחר ללמוד להקשיב לקול הלב ולהתחבר לאהבה, איזון והגשמה מתוך מודעות כ- חווית עשייה.

דרך אורמאיר לחיים מקנה כלים מעשיים מגוונים הלכה למעשה ליישום יום יומי של האושר כחווית חיים המנתבים למקום של רווחה ושלום פנימי, ויוצרים שינוי מבורך בחייך מתוך בחירה בחווית הגשמה, רווחה והצלחה בחיים. באמצאות אורמאיר תוכל ללמוד אודות בניית הסביבה התומכת האישית שלך, שהנה המתכון להצלחה וחווית רווחה בחייך.

אודות מיכל אור:
מיכל אור הינה מורה למודעות עצמית ומטפלת הוליסטית. מאבחנת מצבי תקיעות ובלבול, מלמדת ומקנה כלים לשינוי יצירת סביבה תומכת והגשמה דרך מודעות עצמית ותודעה כגשר וחיבור לעשייה מאוזנת וחווית רווחה, שקט פנימי, אושר ואהבה כהווית החיים. מכוונת מתמללת ומשקפת באמצעות מודעות והעצמה אישית. מאבחנת ומדריכה אינדיגו ויזמים ממציאים בכל הגילאים.

סדנת ארומותרפיה ועיסוי
הסדנה הינה סדנה חוויתית המשלבת חוויה לימוד הנאה והתנסות, היא מעניקה ידע על שמנים ארומותרפים (שמנים רפואיים מן הצומח) ואופן שימושיהם בחיי היום יום, לשימוש ורקיחת שמנים ארומותרפיים לעיסוי וטיפול טבעי ללא תופעות לוואי.

בין הנושאים הנלמדים בסדנה:
◄ שמנים ארומותרפים
◄ עיסוי בסיסי
◄ תנועות ודרכי מגע המקנים כלים לפרקטיקה ביתית ומשפחתית.
ועוד..סדנת מודעות עצמית למימוש והגשמה עצמית בדרך אורמאיר
סדנת מודעות עצמית למימוש והגשמה עצמית בדרך אורמאיר לחיים!

מטרות הסדנה:
◄ להיוולד מחדש לתוך מודעות העצמי האלוהי שבכם. דרך תודעת ה "הנני" המאפשרת לתת לעצמך להיות מי שאתה באמת,מתוך אהבה וקבלה עצמית, בניית סביבה תומכת לחווית הרמוניה , רווחה והצלחה בכל רובדי החיים.
◄ לרכוש כלים המאפשרים לך לתמוך ולעזור לעצמך לחוות בהירות, פשטות ודיוק בכל מצבי החיים והאתגרים שפוגשים בדרך.
◄ להחיות הנפש כנביעת המעיין המשליך מעליו את כל מושגי הפחד, המחסור וההגבלה כיוון שאין אתם יכולים עוד להתנגד לשינוי המוביל אתכם לאורח חיים חדש.

קהל היעד:
הסדנה מתאימה לאלו המשתוקקים לגלות את אורם הפנימי והחכמה המבקשת מוצא ומפלט,
אשר שוכבים על יצעם בלילה ותוהים לגבי: חייבת להיות דרך אחרת לחוות את החיים.

קורס בניסים
כל אחד מאיתנו וודאי מרגיש בשלב כלשהו במרוץ החיים המודרניים, שנלקחה ממנו זכות הבחירה על חייו מחשבותיו והרגשותיו, תחושה זו מלווה בשני מצבי תודעה, חלק מהאנשים פשוט יאבדו לעולם את האני שבהם, וחלק אחר יחפש עד שימצא מרגוע ושלווה לנפשו. הקורס פונה אליהם, אלו אשר מתוך בחירה ואהבה רוצים לחזור לתודעה עצמית אשר בכוחה להוביל אותם לחוות את חייהם כניסים- הלכה למעשה, וזאת מבלי שיצטרכו לשנות את מקומם הגשמי במעגל חייהם.

בכדי להגיע אל האושר ההגשמה והרווחה העצמית לא צריכים לנסוע מעבר לים, לעזוב את מקום העבודה או להחליף לבוש, כל שצריך הוא לחזור פנימה אל תוך עצמנו ומשם לראות ולחוות את העולם כולו על כל גווניו, כל אדם באשר הוא זכאי להחזיר לעצמו את זכות הבחירה בחיים שתביא אותו לאהבה, הגשמה , חוויה וניסים.

מטרתו של הקורס
להקנות ללומדים את הדרך לשלום פנימי בינם לבין עצמם, ומשם להקרין לכל הסובבים אותם אהבה שלווה ברכה אושר ועושר.

◄ הקורס מבוסס על ספר הנקרא " קורס בניסים" בהוצאת גל, את הקורס למדו רבבות בארץ ובעולם ומצאו את הדרך להגשמה עצמית תוך חוויות מעשיות. בתוכנית מוארת זו, תגלה מדוע הסליחה היא המפתח לאושר,
מדוע האהבה תלויה ברצון שלך לתת, כמו הצורך לקבל, מדוע שינוי דרך הראייה וההסתכלות שלך על איך העולם עובד, עדיפה מלנסות לתקן את העולם עצמו ומדוע שרות הוא הכרחי להגשמה ומימוש עצמי.

◄ הקורס נלמד באווירה כפרית ובקבוצה המאפשרת יחס אישי ואוהב לכל משתתף.◄ כל הלימודים נערכים בקבוצה המאפשרת יחס אישי לכל אחת ואחד מהמשתתפים

כל מסלולי הלימוד של  מקום אור - בדרך אורמאיר לחיים קיבוץ העוגן ליד נתניה


לימודים + נרשמים ללימודים  -כל ההצעות ללימודים בישראל יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור לכם ללא תשלום בטלפון 073-2158649