מסע אחר- המדרשה לצילום גיאוגרפי

סדנאות צילום בחו"ל

  • סוג הלימודים במוסד:
     לימודי תעודה ,ייעוץ והכוונה
  • אזור גיאוגרפי:
     גוש דן

לתפוס את התמונה המושלמת בחו"ל!

אחת מאבני היסוד של סדנת צילום בחו"ל הינה התנסות ויישום בשטח. ב"מסע אחר"- המדרשה לצילום גיאוגרפי אנו מציעים מגוון סדנאות שטח בארץ לתחומים שונים: בעלי חיים, טבע, מאקרו, עורבני ועוד.

הסדנאות בחו"ל המוצעות ב"מסע אחר":
◄ בין דנובה לקרפטים - רומניה
◄ אל קסמי רג’סטאן ופסטיבל הגמלים של פושקר
◄ המסע לגילוי האור והצללים בנוף האדם
◄ סדנת צילום למרוקו - 10 ימים של רומנטיקה ופיתוי!
◄ סדנת צילום לאיסטנבול
◄ סדנת צילום בגיאורגיה
◄ סדנת צילום בקפדוקיה

השאר/י פרטים ללא כל התחייבות וקבל/י את כל הפרטים אודות קורסי התמחות מקצועייים ב"מדרשת מסע אחר".


אחת מאבני היסוד של סדנת צילום בחו'ל הינה התנסות ויישום בשטח. ב-מסע אחר- המדרשה לצילום גיאוגרפי אנו מציעים מגוון סדנאות שטח בארץ לתחומים שונים: בעלי חיים, טבע, מאקרו, עורבני ועוד.
בנוסף גולת הכותרת סדנת צילום בחו'ל, בין היתר ליעדים שונים במרוקו, אתיופיה
קפדקויה, קובה, ספרד , הונגריה, רומניה, איסטנבול וירדן.

בין דנובה לקרפטים - רומניה
רומניה הכפרית - סיפור שמתעצם מכפר לכפר, כל אחד ויחודו משלב עשרות משפחות של צוענים שחיים בעוני רב בשלוי הכפר ומנגד בתים מרשימים של שרידי הגרמנים שחיו ברומניה.
המצלמות מתקתקות בלי הפסק כי הרי לא בכל יום מגיעה משלחת שלמה של צלמים עם עשרות מצלמות מהדגמים הכי חדישים לבקר בחצרו של איכר קשיש.

אל קסמי רג’סטאן ופסטיבל הגמלים של פושקר
במפגש מרתק עם חיי היום יום ההודי ששיאו בפסטיבל הגמלים בפושקר וטקס הדלקת הנרות על האגם שבעיר, הופכת סדנת צילום בחו'ל לאבן שואבת, לכל אדם שבנפשו הצילום והעניין בנוף עורבני משולב בשלל צבעים, ריחות ומראות מרגשים.

המסע לגילוי האור והצללים בנוף האדם
סדנת צילום בחו'ל לאתיופיה
בטיול נתמקד במסע דרומה אשר יביא אותנו אל אחד האזורים הפחות מפותחים בעולם כולו, בו הזמן עומד מלכת – טריטוריות השבטים של דרום אתיופיה.
המסע והטיול עם נוף האדם המרתק ביותר שניתן לעשות באתיופיה הוא אל ארץ השבטים בדרום העמוק. כאלף ק'מ מדרום לאדיס אבבה, ניתן להגיע קרוב ככל האפשר אל תרבויות קדם-חקלאיות אין בנמצא כיום, כמעט לחלוטין, תייר וטייל שאינו מצלם. אולם המפגש עם האזור, תרבותו ואנשיו מהווה אתגר צילומי לצלמים חובבים ומקצועיים כאחד

סדנת צילום למרוקו - 10 ימים של רומנטיקה ופיתוי!
משיכתה של מרוקו לצלם ולמטייל הוא שילוב של היסטוריה קדומה, נופים תנכיים, מדבריות ונאות מדבר מתחת, הרים מושלגים ממעל; חופי ים בתוליים. וחשוב מכל – אוכלוסיות מגוונות, המשמרות תרבות ותנאים אקולוגיים של אזורי המחיה שלהם.

סדנת צילום לאיסטנבול
סדנת צילום בחו'ל של המדרשה לצילום גיאוגרפי תתמקם בליבה של העיר העתיקה ובמהלכה נלמד ונתרגל צילום המציג את העיר המרתקת באופן אינטימי ובגובה עיניים, חף מכל התנשאות, ביקורתיות או שיפוטיות ומראה את העיר בצורה הוגנת והכי קרובה למציאות שאותה חווים תושביה של איסטנבול.

סדנת צילום בגיאורגיה
תכנית הסדנה בנויה על שילוב מרתק של נופים קדמונים, המשובצים בכפרים שהזמן עמד בהם מלכת, ערים בעלות מרקם עתיק המשלבות עבר מפואר עם מציאות עכשווית, מאחזים של שלטון טוטליטארי ומצודות של שלטון מלכותי, נופי הרים נשגבים, עוצרי נשימה ותושבים מאירי פנים הפותחים את דלתם לאורחים. הוסיפו לזה את עונת השנה, האביב וצבעיו העזים, המטבח הגרוזיני והיין המקומי. חוויה לכל שוחר תרבות, טבע ונוף - צילום.

סדנת צילום בקפדוקיה
קפדוקיה - ארץ נופי הירח, הוא אתגר לצלמים. תיירים רבים מצלמים את נופי הירח של המקום, אך רק מעטים, אם בכלל, חוזרים עם תמונות איכותיות. הוסיפו לזה את המרקם האנושי, כפריים מאירי פנים, העסוקים בעונה זאת בהיערכות לקראת הסתיו, באיסוף גרעיני הדלעת, באיסום תפוחי האדמה.

כל מסלולי הלימוד של  מסע אחר- המדרשה לצילום גיאוגרפי


לימודים + נרשמים ללימודים  -כל ההצעות ללימודים בישראל יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור לכם ללא תשלום בטלפון 073-2158649