מנשר לאמנותבית ספר גבוה ומרכז תרבות

תקשורת חזותית

  • סוג הלימודים במוסד:
     
  • אזור גיאוגרפי:
     

ללמוד במקום בו נפגשת האמנות עם הפרקטיקה

מטרת המחלקה:
הקניית כלים מקצועיים ועזרה בפיתוח סגנון העיצוב הייחודי של כל סטודנט

המחלקה מאפשרת לסטודנט:
מרחב אישי ותמיכה טכנית באמצעות חללי עבודה קלאסיים, וגישה לחומרות ותוכנות מתקדמות.

הלימודים משלבים:
עבודה מעשית, סדנאות רעיוניות ולימודי תיאוריה.

המרצים במחלקה הם:
מעצבים ומרצים מנוסים, בוגרי בתי ספר גבוהים לעיצוב.

השאר/י פרטים ללא כל התחייבות, קבל/י את מספר הטלפון של המוסד וקבל/י את כל המידע אודות החוג לתקשורת חזותית במנשר לאמנות- בית ספר גבוה ומרכז תרבות.



המחלקה לתקשורת חזותית במנשר היא המקום בו נפגשת האמנות עם הפרקטיקה, הטקסט עם הדימוי,הטכנולוגיות החדשות עם הקלאסיקה.

מטרת המחלקה היא להקנות כלים מקצועיים ולפתח את סגנון העיצוב הייחודי של כל סטודנט.
בזכות ההכרות עם המסורת בתחום העיצוב הגרפי מחד והשימוש בטכנולוגיות עכשוויות מאידך, נוצר במחלקה בסיס המאפשר לכל סטודנט לפתח חשיבה יצירתית ולהיות בעל יכולת התאמה לצרכים המשתנים של שוק העיצוב.

כדי להתמצא במרחב היצירה העתידי ובעבודה מול ובתוך אמצעי התקשורת - רואה המחלקה את יעודה בבדיקה מתמדת של גבולות העשיה, על ידי יצירת קורסים חדשניים ולימוד טכנולוגיות חדשות.

גמישות המערכת מאפשרות לכל סטודנט למצוא את מקומו וייחודו בתוך המחלקה ובין המחלקות השונות בבית הספר.

המחלקה מאפשרת לסטודנט מרחב אישי ותמיכה טכנית באמצעות חללי עבודה קלאסיים, וגישה לחומרות ותוכנות מתקדמות.
ראש המחלקה: עמית טריינין

הלימודים משלבים:
■ עבודה מעשית
■ סדנאות רעיוניות
■ לימודי תיאוריה

תוכנית הלימודים במחלקה לתקשורת חזותית, מורכבת מקורסים רבים ומגוונים וביניהם:

פלאש:
תוכנת פלאש מאפשרת עיצוב ואנימציה לאינטרנט. תוכנה זו מהווה גם יסוד לכל התוכנות המטפלות בעיצוב אתרים.

תכנות פלאש:
תיכנות פלאש מאפשר יצירת פרוייקטים אינטראקטיבים לאינטרנט ומחוצה לו וכן - Action Print.

עקרונות באיור:
קורס מתקדם באיור. איך הופכים ידע ושליטה בחומר לשפה אישית, סגנון דמויות, סגנון אווירה – ובהתאמה לפורמט השיווקי של המקצוע – איור לעיתונות, איור לספרי ילדים, איור לפרסום וכו’

עקרונות בעיצוב אינטראקטיב 1,2:
קורס מתקדם בעיצוב אינטראקטיבי לאתרים ולאינטרנט. תוכנות מורכבות, שימושים מורכבים.

מושגים בפרסום גרילה:
מוביל חברתי – מיינסטרים מול אלטרנטיבי. החל מהבחירה בפורמט עיצובי (ממשק או פרינט) והמשך במהות השימוש במסר חברתי לשינוי עמדות.
הקורס ידון בהיבטים שונים של קמפיין חברתי. סמ’ ב’ יתמקד ביצירת קמפיין הבודק את הגבולות של יצירת אימפקט ציבורי.

סמינר בתקשורת חזותית: הקורס מוביל כל תלמיד לפיתוח פרויקט אישי ופרויקט גמר (עיתון, ספר אמן, אתר, קליפ, מערכת שילוט וכו’) שיביאו לביטוי מקסימלי את יכולת הביטוי של התלמיד. הקורס ישלב תרגילי תגובה חד שבועיים בפורמט משתנה, לצד עבודה מתמשכת על הפרויקט.
הקורס יכלול שעור הנחיה ןביקורת שבועיים וכן ליווי אישי.
המרצים במחלקה הם מעצבים ומרצים מנוסים, בוגרי בתי ספר גבוהים לעיצוב:

הילה שאלתיאלי:
מעצבת ואמנית. בוגרת בצלאל ובעלת תואר M.F.A - אונ’ מידלסקס, לונדון. עובדת כארטדירקטורית במשרד פרסום טמיר כהן, שמשה כמעצבת בחברת קאנינג סטנס (לקוחות: ליוויס,MTV והפרלמנט האירפאי).

מיכל מטלון דבואה: מאיירת. B.F.A בהצטיינות - בצלאל. זוכת פרס יוסי שטרן לאיור. מלמדת במכללת הגליל המערבי. מאיירת עצמאית לעיתונים, מגזינים ומשרדי פרסום. לקוחות: ’אדלר חומסקי’, ’צרפתי שטרנשוס’, מעריב ועוד.

אושרי הילזנרט:
מעצב משחקים וכותב תוכן לתחום הסלולר. בוגר החוג לקולנוע וטלויזיה באוניברסיטת ת"א.

ועוד...

כל מסלולי הלימוד של  מנשר לאמנותבית ספר גבוה ומרכז תרבות


לימודים + נרשמים ללימודים  -כל ההצעות ללימודים בישראל יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור לכם ללא תשלום בטלפון 073-2158649