ללדת- בית הספר למקצועות הלידה ברחובות

קורס דולות - מלוות בלידה

  • סוג הלימודים במוסד:
     לימודי תעודה
  • אזור גיאוגרפי:
     שפלה

קורס דולות - קורס הכשרת מלוות בלידה

מהי דולה?
הדולה היא אשת מקצוע המלווה ותומכת בנשים בהריון, לידה ואחרי לידה. מאז ומעולם נשים ילדו כשהן מלוות בנשים אחרות אשר תמכו בהן במהלך הלידה והדריכו אותן לקראתה ולאחריה.

בין הנושאים הנלמדים:
מבוא לאנטומיה ופיזיולוגיה, פיזיולוגיה של ההיריון והלידה, תזונה בהריון ובתקופת ההנקה, מעקב היריון רגיל ומעקב היריון בסיכון גבוה, טכנולוגיה מילדותית, שיכוך כאבים בלידה, שיטות לא תרופתיות להתמודדות עם הכאב ועם תהליך הלידה, שימוש ברפלקסולוגיה בלידה, שיווק, פרסום, עבודה מעשית ופרקטיקה, ארגז כלים מתחומי הרפואה המשלימה, ועוד..

הלימודים מתקיימים ברחובות

השאר/י פרטים ללא כל התחייבות וקבל/י את כל המידע אודות קורס דולות ב"ללדת"- בית הספר למקצועות הלידה ברחובות.


מהי דולה?
הדולה היא אשת מקצוע המלווה ותומכת בנשים בהריון, לידה ואחרי לידה. מאז ומעולם נשים ילדו כשהן מלוות בנשים אחרות אשר תמכו בהן במהלך הלידה והדריכו אותן לקראתה ולאחריה. מקצוע הדולה הפך להיות "פופולרי" יותר בשנים האחרונות כשנשים (וגם גברים) הבינו את החשיבות של תמיכה מקצועית ורציפה ביולדת.

מטרת הקורס:
קורס דולות מטעם "ללדת – ביה"ס למקצועות הלידה" יעניק לכן את כל הידע המקצועי והרפואי הנדרש מהדולה לליווי, תמיכה והבנה של ההיבטים הפיזיולוגיים והרגשיים של נשים וזוגות בתקופה משמעותית זו בחייהם.

במהלך הקורס תפגשו עם בכירי הרופאים, המיילדות, המטפלים ברפואה משלימה, ואנשי מקצוע נוספים מתחום ההריון, הלידה, ההנקה וההורות. הלימוד בקורס דולות יתקיים בקבוצות קטנות, מתן יחס אישי, דגש על פרקטיקה ועבודה מעשית, שיווק, פרסום וליווי עיסקי גם לאחר סיום הקורס.

תנאי קבלה:
ראיון אישי וסדנת התאמה לקורס.

היקף הקורס:
180 שעות אקדמיות + כ- 40 שעות התנסות מעשיות בחדר לידה.

מועד פתיחת הקורס:
6 לאוקטובר 2010מבין הנושאים הנלמדים:
מבוא לאנטומיה ופיזיולוגיה, פיזיולוגיה של ההיריון והלידה, תזונה בהריון ובתקופת ההנקה, מעקב היריון רגיל ומעקב היריון בסיכון גבוה, טכנולוגיה מילדותית, שיכוך כאבים בלידה, שיטות לא תרופתיות להתמודדות עם הכאב ועם תהליך הלידה, שימוש ברפלקסולוגיה בלידה, שימוש בשיאצו בלידה, טכניקות הרפיה ועיסוי, נשימות לשלבי הלידה, הכרות עם נהלי בתי חולים השונים, שלבי הלידה, תוכנית לידה, תפקידי הדולה, "ארגז כלים לדולה", עבודה עם בני הזוג והכנה לפני הלידה, הסתגלות לחיים אחרי הלידה, אבהות, הורות, יסודות ההנקה ותמיכה באם המניקה,משכב לידה, תקשורת בחדר לידה, בניית מפגשי הדולה -יולדת, תמחור, שיווק, פרסום, עבודה מעשית ופרקטיקה, ארגז כלים מתחומי הרפואה המשלימה ועוד..

הקורס מציג את מגוון אפשרויות התמיכה ביולדת בהתאם לרצונה ולתנאי הלידה.

הסמכה:
תעודה מטעם "ללדת - בית הספר למקצועות הלידה" תנתן לתלמידה אשר עמדה בכל מטלות הקורס.

** אפשרות ללימודי המשך להסמכה כמדריכות הכנה ללידה.

כל מסלולי הלימוד של  ללדת- בית הספר למקצועות הלידה ברחובות


לימודים + נרשמים ללימודים  -כל ההצעות ללימודים בישראל יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור לכם ללא תשלום בטלפון 073-2158649