חרשן - בית ספר להשלמת בגרויות

השלמת בגרויות בחרשן תל אביב וראשון לציון

  • סוג הלימודים במוסד:
     מכינות/פסיכומטרי/בגרויות
  • אזור גיאוגרפי:
     גוש דן - סניפים בתל אביב וראשל"צ

 

 

אודות:

 

השלמת בגרויות במגוון מקצועות לימוד מתחילה רק ב”חרשן”- תל אביב. הדרך מתחילה כאן, בהחלטה אחת קטנה, ובצעד אחד בודד – מתחיל לו המסע המופלא, יד ביד אל עבר האקדמיה.

 

 

 

מקצועות הלימוד לבגרות:

 

בגרות במתמטיקה
בגרות בספרות
בגרות בתנ”ך
בגרות בפיזיקה
בגרות בהיסטוריה
ועוד…

 

 

 

למה להשלים בגרויות ב’חרשן’:

 

 

המורים

נבחרת ’ליגת על’. כל מילה אחרת פשוט מעליבה. מנהלי בתי ספר, בודקי בחינות בגרות, רכזי מקצוע מובחרים, כותבי ספרי לימוד, בסה’כ מאות שנות ניסיון מצטבר עומדים לרשותך להכנה לבחינות הבגרות. הם מחויבים לקורסים רק ב’חרשן’ וחלק גדול משכרם מבוסס על הצלחתך (בנוסחא ייחודית לנו שכוללת גם את השקעתך שלך). כל אחד ואחת זכו הן לאחוזי הצלחה הגבוהים ביותר בהכנת תלמידיהם לבחינות בגרות והן לציונים הגבוהים ביותר במשובי חוו’ד תלמידים.

 

הליווי

בצד המורים ישנם עוד שלושה גורמים שמלווים אותך בכל שלבי הלימודים. יועצי/ות הלימודים, הנהלת בית הספר לבגרות ובאופן ייחודי לגמרי גם יועצ/ת מכללה אקדמית בכירה שתפקידה הוא טיפול יזום במה שאנחנו מכנים ’גורמים מעכבי למידה’. הכל מכוון למטרה. תעודת בגרות.

 

ההכנה

שעות ארוכות, המון עבודה, חזרות אינסופיות. בכי, רוגז, דיכאון, עומס, מחסור חמור בזמן פנוי. לא יעזור כלום. נקרע אותך, נטווח אותך, אבל בסוף יהיה שווה. שווה מאוד.

 

התפיסה הבסיסית

אין כל תחליף לעבודה קשה. אנו איננו יכולים לעשות במקומך את הבחינה. ההתמודדות בבחינת הבגרות היא שלך, לא שלנו. כל תפיסת הלימודים מתבססת על כך. צריך לדאוג שהחומר ברור ולעסוק כמה שיותר בהתקלות של שאלות קשות, בפתרון בחינות קודמות, בשיעורי עזר (מתמטיקה ואנגלית בעיקר, אם כי לאחרונה נוצר הצורך גם באזרחות), בתרגול, ובהסרת החשש מבחינת הבגרות.

 

ייעוץ 

הייעוץ מתחלק לשתי רמות עיקריות. יעוץ לקראת לימודים אקדמיים מתקדמים וזה אינו כולל רק הכוונה. זה כולל, לדוגמא, גם בדיקת המצב שלך באנגלית משום שידוע שיש לסטודנטים קושי רב באקדמיה בנושא זה.

יש דרכים להיערך לכך. ארגון חומר, מה מחכה לי שם? כיצד בונים מערכת באקדמיה? איך מתמודדים עם הגשת עבודות? כיצד מצטיינים? אפשר לעבוד בזמן לימודי התואר? ועוד.
יועצ/ת מכינות אקדמיות תעמוד לרשותך בימים ושעות קבועים לכל דבר ועניין. בנוסף, ב’חרשן’ יערכו פגישות יזומות עם גורמים אקדמיים כדי אפשר יהיה לשאול שאלות, להכיר טוב יותר את המערכת שאליה לימודייך מכוונים, ברור אפשרויות ועוד.

הרמה השנייה של הייעוץ הינה במהלך הלימודים לבחינות הבגרות עצמן. יש הרבה חששות, לחץ, דריכות ולעיתים רצון לדחות את הכל. לשם כך עומד/ת לרשותך מומחה/ית לכל הדרכה ועניין שיתבקש.

 

מיקום

כדברי המשורר, חי-תוסס-מרכז העניינים-כל דרכי ההגעה- כל החניות האפשריות-אזור יוקרתי וראוי לסיים בו לימודים בשעות הערב.

 

הניהול

מת העולם, מת. כדאי לחשוב על זה. ניהול איכותי של מנהל בעל ותק אדיר בניהול מערכת תוססת כזו – 21 שנים ברציפות- צוות ניהולי שמורכב מבכירי המורים במדינה, בכירי/ות יועצי הלימודים. מה שנשאר זה לא לחפש תירוצים ולא לחפש אשמים – הכל תלוי בך.

 

מערכת השעות

יש לה כמה ’תרגילים’ שלא יאפשרו לך למעוד. אי אפשר, לדוגמא, לקחת מתמטיקה מוגבר יחד עם אנגלית מוגבר (בשעות הערב). למה?, כי לימוד שני קורסים ’כבדים’ כאלו ב’קצב אש’ של כארבעה חודשים- יעלה לך בציונים. אין אפס, ככה זה. ללמוד בעומס כזה אינו הגיוני גם אם הנך עילוי. יש גבול.

 

שיעורי העזר 

מתמטיקה, אנגלית ופיזיקה, חד וחלק, כל השבוע, כולל בימי הקורס.
בשאר המקצועות לפי הצורך.

 

המורה שותף

מרבית המורים ב’חרשן’ הינם שותפים כספיים בקורס. השותפות מבטיחה להם בונוס ’ענק’ בהתניה דיפרנציאלית של אחוז נוכחות תלמידים/כמות ציוני הצטיינות/כמות קורסים חוזרים/משוב חוו’ד. אין מה לדאוג, הם באים להצליח. זה שלהם!

 

הסטודנטים

ישנה כמות מסויימת שאיננו מקבלים. איננו מתביישים בכך. מי שלדעתנו לא יוכל לעמוד בקצב (מכל סיבה שהיא) לא יתקבל לקורס. גם כך, מרצוננו החופשי, איננו רוצים לפתוח כמות נכבדה של קורסים. לכן, הנך אמור/ה ללמוד בהומוגניות שלמה בתוך הכיתה.

 

עבודה 

ל’חרשן’ חברת השמות לעבודה המעניקה לך עדיפות במציאת תעסוקה הולמת זמנית או קבועה. מאות משרות מחכות לך. טיפול מקיף – עד הסוף.

 

התאמות לאקדמיה

בואו נודה. זה מפחיד, זה חדש , זה גדול ולא תמיד יודעים מה לעשות עם זה. באקדמיה יש בעיות באנגלית, בהכנת עבודות וכד’. בהחלט צריך קורס קצר להכנה לדברים האלו. זה עולם שבו, שלא כמו שיפור בגרות ואפילו לא כמו קורסי הפסיכומטרי, אף אחד לא מחפש רק איך לעזור לך. צריך לדעת מה מצופה ואיך ה’דברים’ עובדים. שלושה סוגי קורסים מוצעים בעניין לסטודנטים שלנו ב’חרשן’. אנגלית לאקדמיה (מועבר ע’י מרצה מהאקדמיה), כתיבת עבודות אקדמיות (מועבר ע’י מרצה מתאים מהאקדמיה) והכרות ראשונית עם אקדמיה (מפגשים פתוחים-מועברים ע’י רכזות רישום ושנה א’ באקדמיה).

 

 

 

מקצועות הבגרות הנלמדים ב’חרשן’:

 

בגרות במתמטיקה
בגרות בספרות
בגרות בתנ’ך
בגרות בפיזיקה
בגרות בהיסטוריה
בגרות באנגלית
בגרות באזרחות
בגרות במדעי החברה
בגרות בגיאוגרפיה
בגרות בהבעה עברית
בגרות במדעי החברה
 בגרות בכימיה.

 

 

השאר/י פרטים ללא כל התחייבות וקבל/י את כל המידע אודות השלמת בגרויות בחרשן תל אביב וראשון לציון

 

 


כל מסלולי הלימוד של  חרשן - בית ספר להשלמת בגרויות


לימודים + נרשמים ללימודים  -כל ההצעות ללימודים בישראל יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור לכם ללא תשלום בטלפון 073-2158649