המרכז האקדמי כרמל- היחידה ללימודי חוץ

ניהול שיווק ומכירות

  • סוג הלימודים במוסד:
     לימודי תעודה
  • אזור גיאוגרפי:
     חיפה והסביבה

ניהול מערכות שיווק בחברות עסקיות הפך לתפקיד בכיר ומאתגר הדורש ידע נרחב לצד יכולת אישית גבוהה לצורך תכנון אסטרטגי של תוכניות שיווק, ניהולן ובקרתן ולשם השגת יעדי החברה.

מטרת תוכנית הלימודים:
תוכנית הלימודים מעניקה את ההכשרה המקיפה ביותר ומכשירה את הלומד לעבודה לפי יעדים ותוכניות עבודה מוגדרות מראש, ומעניקה כלים מקצועיים לניהול מערכות שיווק בצורה אפקטיבית לשפור תוצאות עסקיות של חברות וארגונים

בין הנושאים הנלמדים:
ארגון וניהול, שיווק, מכירות, שרות ושימור לקוחות, סביבה עסקית, משפט, פרסום מכרזים ועוד..

הלימודים מתקיימים בחיפה

השאר/י פרטים ללא כל התחייבות וקבל/י את כל המידע אודות קורס ניהול שיווק ומכירות
במרכז האקדמי כרמל-היחידה ללימודי חוץ


ניהול מערכות שיווק בחברות עסקיות הפך לתפקיד בכיר ומאתגר הדורש ידע נרחב לצד יכולת אישית גבוהה לצורך תכנון אסטרטגי של תוכניות שיווק, ניהולן ובקרתן ולשם השגת יעדי החברה.

מטרת תוכנית הלימודים:
תוכנית הלימודים מעניקה את ההכשרה המקיפה ביותר ומכשירה את הלומד לעבודה לפי יעדים ותוכניות עבודה מוגדרות מראש, ומעניקה כלים מקצועיים לניהול מערכות שיווק בצורה אפקטיבית לשפור תוצאות עסקיות של חברות וארגונים.

משך הקורס:
200 ש"ל אקדמיות.

הקורס מיועד:
למעוניינים להתמחות בהבנת הבעיות השיווקיות המיוחדות הניצבות בפני הפירמה ולרכוש כלים לפתרון.

תוכנית הלימודים:
ארגון וניהול:
● שיטות הניהול מודרני – סגנונות ניהול
● קבלת החלטות
● התנהגות ארגונית
● אתיקה ניהולית
● תדמית עסקית: שפת הגוף, צורת דיבור, לבוש והופעה.

שיווק:
● יסודות השיווק
● תפיסות מרכזיות בשיווק
● אסטרטגיה שיווקית
● בידול ומיתוג - ערך נכסי של מותג מהו?
● הגדרת המוצר ופיתוח מוצרים חדשים.
● תמהיל השיווק ומודלים לניהול תמהיל מוצרים.
● שיווק באינטרנט:מכירה באינטרנט, קידום אתרים וכו’
● תקשורת שיווקית: פרסום, יח"צ, קידום מכירות,
● ניתוח מצבי ביקוש: ניתוח שוק, מחקרי שוק.
● התנהגות צרכנים.
● ניהול על פי יעדים
● הצגה אפקטיבית של נושא

מכירות:
● מכירה אישית: יסודות וכללים במכירה אישית
● קידום מכירות
● ניהול צוות מכירות
● אסטרטגיות במכירות.
● איתור לקוחות, פילוח סוגי לקוחות.
● ניהול שיחת מכירה (פנים מול פנים/טלפונית)
● סגירת עסקה
● ניהול משא ומתן עסקי

שרות ושימור לקוחות
● שימור לקוחות
● טיפול בלקוחות בעייתים ופתרון קונפליקטים
● לקוח לא מרוצה – מה אני עושה ?
● הרגעת לקוחות כועסים: התלונה כמכשיר שיווקי, למה לקוחות כועסים, מה עושים עם לקוח שכעס ועזב.
● איתור צרכים:הקשבה, הקשבה, הקשבה, שאלות פתוחות וסגורות
● שיפור המוצר ואיכות השרות
● מדדים לשירות איכותי

סביבה עסקית:
● מודיעין עסקי וחקר שווקים: סוגי מידע קיימים, מקורות מידע, שיטות לאיסוף מידע, ניתוח המידע וקבלת החלטות.
● מתחרים ישירים ועקיפים.
● לקוחות: צרכנים פרטיים מול ארגונים ומוסדות.
● שיווק בינלאומי

משפט:
● משפט עסקי
● הגדרת מוצר והגנה בפני תביעות
● דיני חוזים והתקשרויות

פרסום:
● תכנון תקשורת שיווקית
● פתוח אסטרטגיה שיווקית הכוללת יעדים, מסר פרסומי, תמהיל מדיה, תקציב ותכנון הקמפיין.
● בדיקת אפקטיוביות בפרסום.

מכרזים:
● איתור מכרזים
● ניתוח כלכלי של מכרז ותמחור ההצעה.
● בחינת כדאיות, שיתופי פעולה וניתוח עלויות.
● שלבי המכרז והכנת ההגשה

כל מסלולי הלימוד של  המרכז האקדמי כרמל- היחידה ללימודי חוץ


לימודים + נרשמים ללימודים  -כל ההצעות ללימודים בישראל יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור לכם ללא תשלום בטלפון 073-2158649