המכללה האקדמית לחינוך ע"ש קיי בבאר שבע

תואר ראשון ותעודת הוראה - תכנית נתיבים

  • סוג הלימודים במוסד:
     לימודי חינוך והוראה
  • אזור גיאוגרפי:
     באר שבע והדרום - עזריאל ניצני 6, באר שבע

תואר ראשון במנהיגות חברתית סביבתית בנגב – תוכנית נתיבים

 

 

תוכנית נתיבים היא תוכנית במכללת קיי הכוללת לימודי תואר ראשון וגם תעודת הוראה. נתיבים מיועדת לצעירים ולצעירות המעוניינים לקבל הסמכה של תואר ראשון בחינוך, לפתח את האישיות שלהם ולהיות מנהיגים בתחום החינוך, החברה והסביבה.

 

לימודים לתואר ראשון יכולים להיות מגוונים, מיוחדים ומעניינים. בנתיבים נהנים בלימודים, לומדים בקבוצות עם חברים, משתתפים בטיולים ובפעילות חברתית וגם מקבלים תעודות ומקצוע שמאפשר לעבוד בהוראה בבית ספר במקצוע הגיאוגרפיה או העברית וגם בארגונים שונים בתחום החינום הבלתי פורמלי. בתוכנית נתיבים הסטודנטים לומדים בלמידה התנסותית בשילוב סדנאות סיורים, למידה קבוצתית ופעילויות חברתיות.

 

הסטודנטים מתנסים בעצמם בהוראה חדשית בלמידה מבוססת מקום PBE ולמידה מבוססת פרוייקטים PBL. לכל סטודנט יש מרצה שמלווה אותו באופן אישי, הסטודנטים משתתפים בקבוצות קטנות שנקראות חממה – הקבוצה לומדים יחד בתהליך ייחודי של למידה בניהול עצמי SML.

 

תוכנית נתיבים מתמקדת בסטודנטים וסטודנטיות הרוצים לא רק לימודים לתואר ראשון אלא גם רואים את עצמם כמנהיגים סביבתיים. לכן כאשר נשאלת השאלה מה ללמוד לתואר ראשון, או היכן ללמוד חינוך תואר ראשון, תוכנית נתיבים במכללת קיי יכולה לתת את התשובה למתאימים לכך.

 

 

השאר/י פרטים ללא כל התחייבות וקבל/י את כל המידע אודות המסלול

 

 


כל מסלולי הלימוד של  המכללה האקדמית לחינוך ע"ש קיי בבאר שבע


לימודים + נרשמים ללימודים  -כל ההצעות ללימודים בישראל יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור לכם ללא תשלום בטלפון 073-2158649