המכללה האקדמית לחינוך ע"ש דוד ילין בירושלים

הכשרת מצוינים להוראה ולפיתוח מנהיגות*

  • סוג הלימודים במוסד:
     לימודי חינוך והוראה
  • אזור גיאוגרפי:
     ירושלים והסביבה

רוצה להצטיין?

מטרות הלימודים במסלול:
■ לטפח לומדים עצמאיים
■ מעמיקים ויצירתיים
■ בעלי כושר חשיבה אנליטית ביקורתית ויכולת לעסוק במחקר אקדמי.

◄ להכשיר מורים מצוינים ורחבי אופקים.

◄ לפתח מנהיגות חינוכית, שתהיה כוח מוביל במערכת החינוך ותתרום מיכולתה לחברה.

ההתמחות בהוראה (סטאז’) כמורה בפועל תהיה בשנה הרביעית והיא תכלול סדנת סטאז’.

השאר/י פרטים ללא כל התחייבות וקבל/י את כל המידע אודות הכשרת מצוינים להוראה ולפיתוח מנהיגות במכללת דויד ילין בירושלים.



המסלול הייחודי פתוח בפני סטודנטים מצטיינים המעוניינים ללמוד לפי תכנית לימודים אישית, ייחודית ומאתגרת מלבד הקניית כישורי הוראה מדגישה תכנית זו העשרה תרבותית, ערכית ואקדמית.

תכנית הלימודים מותאמת לנטיותיהם וליכולתם של הסטודנטים, היא מאפשרת להם לפתח את כישוריהם האישיים, להעמיק בחומר הלימוד ולהרחיב את אופקיהם ומעודדת לימוד עצמי מודרך.

תנאי קבלה:



■ ציון בגרות (ממוצע 95-90) וציון פסיכומטרי (650-625).

■ ראיון אישי לבדיקת ההתאמה למסלול הייחודי.

■ עמידה בפני ועדת קבלה של מסלול הלימודים הרלוונטי להכשרת מורים, שהסטודנט בחר בו.


מטרות הלימודים במסלול:
■ לטפח לומדים עצמאיים
■ מעמיקים ויצירתיים
■ בעלי כושר חשיבה אנליטית ביקורתית ויכולת לעסוק במחקר אקדמי.

◄ להכשיר מורים מצוינים ורחבי אופקים.
◄ לפתח מנהיגות חינוכית, שתהיה כוח מוביל במערכת החינוך ותתרום מיכולתה לחברה.

מבנה הלימודים:
■ משך הלימודים לקבלת תואר "בוגר בהוראה"
(B.Ed.) ותעודת הוראה יהיה שלוש שנים (במקום ארבע שנים).

ההתמחות בהוראה (סטאז’) כמורה בפועל תהיה בשנה הרביעית והיא תכלול סדנת סטאז’.

◄ לכל סטודנט תיבנה תכנית לימודית אישית, שתכלול קורסים ייחודיים למסלול וקורסים נוספים מתוך מכלול הקורסים של המסלול להכשרת מורים (המסלול לגיל הרך, המסלול לחינוך היסודי, המסלול לחינוך
העל-יסודי וכו’) ושל חוגי הלימודים, שהסטודנט יבחר להתמחות בהם.
תכנית הלימודים תכלול גם קורסים בלמידה עצמית ובלמידה מודרכת.

הטבות:
■ זכות לקחת חלק בקורסים ייחודיים.
■ תכנית לימודים תלת-שנתית.
■ פטור משכר לימוד (מלבד תשלומים נלווים) ע"י מלגת לימודים מותנית.

בתמורה, יתחייבו הסטודנטים לעבוד בהוראה – שנת עבודה בהוראה בהיקף משרה של 2/3 לפחות כנגד כל שנת לימודים במסלול.
■ שנת ההתמחות בהוראה (הסטאז’) תחשב לעניין זה כשנה הראשונה בהוראה, בתנאי שהסטודנטים סיימו את חובותיהם לתואר "בוגר בהוראה" בשנה הראשונה בהוראה, ובתנאי שהסטודנטים סיימו את חובותיהם לתואר "בוגר בהוראה"
(.B.Ed) ולתעודת הוראה. בשנה ד’ ישלמו הסטודנטים דמי רישום בעבור השתתפותם בסדנת הסטאז’. אם טרם סיימו את חובותיהם בשנה ג’, ישלמו בשנה ד’ בעבור ההשתתפות בסדנת הסטאז’.

כל מסלולי הלימוד של  המכללה האקדמית לחינוך ע"ש דוד ילין בירושלים


לימודים + נרשמים ללימודים  -כל ההצעות ללימודים בישראל יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור לכם ללא תשלום בטלפון 073-2158649