גורדון המכללה האקדמית לחינוך בחיפה

B.Ed במסלול החינוך המיוחד

  • סוג הלימודים במוסד:
     לימודי חינוך והוראה
  • אזור גיאוגרפי:
     חיפה והסביבה

מטרת הלימודים:
המסלול לחינוך מיוחד נועד להכשיר מורים-מחנכים לעבודה עם תלמידים בעלי צרכים מיוחדים במגוון אוכלוסיות, ביניהן: פיגור, PDD , לקות למידה, שיתוק מוחין, הפרעות התנהגות, הפרעות רגשיות ולקות שמיעה.

הלימודים במסלול מקנים יכולת ומיומנויות בדרכי הוראה המותאמות לא רק לכיתה אלא גם לקבוצות קטנות ולעבודה פרטנית עם תלמידים בעלי לקות למידה בתחומים: דיסלקציה, דיסקלקוליה ודיסגרפיה.

ההכשרה לחינוך המיוחד תתבצע באחד המסלולים הבאים
◄ המסלול לחינוך מיוחד וחינוך רגיל
◄ המסלול לחינוך מיוחד במסגרת בין מסלולית (גילאי 21-6)

השאר/י פרטים ללא כל התחייבות וקבל/י את כל המידע אודות הלימודים B.Ed במסלול החינוך המיוחד במכללה האקדמית לחינוך גורדון חיפה.


המסלול לחינוך מיוחד נועד להכשיר מורים-מחנכים לעבודה עם תלמידים בעלי צרכים מיוחדים במגוון אוכלוסיות, ביניהן: פיגור, PDD , לקות למידה, שיתוק מוחין, הפרעות התנהגות, הפרעות רגשיות ולקות שמיעה. הלימודים במסלול מקנים יכולת ומיומנויות בדרכי הוראה המותאמות לא רק לכיתה אלא גם לקבוצות קטנות ולעבודה פרטנית עם תלמידים בעלי לקות למידה בתחומים: דיסלקציה, דיסקלקוליה ודיסגרפיה.ההכשרה לחינוך המיוחד תתבצע באחד המסלולים הבאים:

המסלול לחינוך מיוחד וחינוך רגיל
בוגרי מסלול זה יקבלו הסמכה כפולה להוראה. מטרת התוכנית להכשרת מורים בחינוך המיוחד ובחינוך הרגיל היא להכשיר מורים לעבודה עם מגוון המסגרות הבית ספריות בחינוך המיוחד, בדגש על אוכלוסיות משולבות ובכללן תלמידים בעלי לקות למידה. ההכשרה תכלול התנסות בכיתות משלבות והתנסות פרטנית באמצעות מחשב בתחומי קריאה-כתיבה-חשבון. במקביל, יוכשרו הסטודנטים להוראה בבית הספר היסודי הרגיל ויתמחו בלימודי הומניסטיקה (מקרא, ספרות, תקשורת).

הבוחרים בתוכנית ההכשרה יוכלו להשתלב:
◄ כמורים ומחנכים בכיתות הרגילות בבתי ספר יסודיים
◄ כמורים ומחנכים בבתי ספר לחינוך מיוחד במסגרות ובאוכלוסיות שונות
◄ כמורים ומחנכים בכיתות לחינוך מיוחד בבתי ספר יסודיים רגילים
◄ כמורים משלבים בתוכניות השילובהמסלול לחינוך מיוחד במסגרת בין מסלולית (גילאי 21-6):
מטרת התוכנית להכשרת מורים בחינוך מיוחד לגילאי 21-6 היא להכשיר מורים לעבודה עם מגוון האוכלוסיות והמסגרות הבית ספריות השונות בחינוך המיוחד. במסגרת התוכנית יוכשרו הסטודנטים גם לעבודה עם תלמידים בעלי לקות למידה ויתנסו בעבודה פרטנית תואמת מחשב בתחומי קריאה-כתיבה וחשבון. בתוכנית זו מוצע מוקד להוראה ללקויי שמיעה או לימוד כלים חינוכיים טיפוליים.

ממבחר נושאי הלימוד:
קולנוע ככלי חינוכי-טיפולי, תיאטרון בובות ככלי חינוכי-טיפולי, התמכרויות והתמודדות עימן, עבריינות ילדים ובני נוער, ביבליותרפיה, העשרה אינסטרומנטלית, פסיכופתולוגיה.

הבוחרים בתוכנית ההכשרה יוכלו להשתלב:
◄ כמורים ומחנכים בבתי ספר לחינוך מיוחד במסגרות ובאוכלוסיות שונות
◄ כמורים ומחנכים מקצועיים בכיתות לחינוך מיוחד בבתי הספר היסודיים הרגילים
◄ כמורים משלבים לחינוך מיוחד בתוכנית השילוב

שים לב: מחויבות אישית לקהילה תתבצע בזמנו החופשי של הסטודנט מעבר לשלושת ימי הלימוד בשבוע.

כל מסלולי הלימוד של  גורדון המכללה האקדמית לחינוך בחיפה


לימודים + נרשמים ללימודים  -כל ההצעות ללימודים בישראל יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור לכם ללא תשלום בטלפון 073-2158649