בית הספר"סוסים ואנשים"

קורס מדריכי רכיבה באישור משרד החינוך*

  • סוג הלימודים במוסד:
     לימודי תעודה
  • אזור גיאוגרפי:
     חיפה והסביבה

חולם להיות מדריך רכיבה על סוסים?

תהליך ההכשרה כמדריכי רכיבה בצד ההכשרה המרכזית כמטפלים ברכיבה תאפשר לבוגרי התוכנית להוציא לפועל את החזון המקצועי של בית הספר בעבודתם לאחר סיום הלימודים

הקורס מתקיים בכפוף לדרישות חוק הספורט ובהתאם לתוכנית של ההתאחדות הלאומית לרכיבה

השאר/י פרטים ללא כל התחייבות, וקבל/י את כל המידע אודות קורס מדריכי רכיבה באישור משרד החינוך בבית הספר למטפלים ברכיבה ’סוסים ואנשים’.



בית הספר סוסים ואנשים קיבל את אישור שר החינוך התרבות והספורט, מר מאיר שטרית לקיים קורסי הכשרה למדריכי רכיבה מערבית.

הקורס מתקיים בכפוף לדרישות חוק הספורט ובהתאם לתוכנית של ההתאחדות הלאומית לרכיבה.☼ אנו שמחים וגאים להודיע על קבלת אישור ממינהל הספורט במשרד החינוך התרבות והספורט לקיים קורס מדריכי רכיבה מערבית.

☼ על האישור חתום שר החינוך התרבות והספורט מר מאיר שטרית.

☼ כל תלמידי התוכנית להכשרת מטפלים ברכיבה יעברו את הקורס ויזכו בתעודה מקצועית נוספת לזו המכשירה אותם לעסוק בטיפול ברכיבה.

☼ תכני הקורס הם חלק בלתי נפרד מתוכנית ההכשרה של בית הספר למטפלים ומהווים דוגמא למחוייבות המקצועית של בית הספר כלפי רמת ההכשרה של הבוגרים שלו.

☼ בית הספר השקיע מאמצים רבים בהשגת האישור מתוך אמונה מקצועית ומחוייבות כלפי התלמידים אשר בחרו ללמוד בבית הספר מתוך רצון לרכוש את ההשכלה והיכולת המעשית הרחבה ביותר, תוך אמונה בגישה הטיפולית.

☼ תהליך ההכשרה כמדריכי רכיבה בצד ההכשרה המרכזית כמטפלים ברכיבה תאפשר לבוגרי התוכנית להוציא לפועל את החזון המקצועי של בית הספר בעבודתם לאחר סיום הלימודים.

כל מסלולי הלימוד של  בית הספר"סוסים ואנשים"


לימודים + נרשמים ללימודים  -כל ההצעות ללימודים בישראל יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור לכם ללא תשלום בטלפון 073-2158649