YOUniverse- המכללה להתפתחות אישית בשיתוף מרכז באלאנס

YOUniverse- כל המסלולים

  • סוג הלימודים במוסד:
     
  • אזור גיאוגרפי:
     סניפים בכל הארץ

רוצה לפתוח דלת לחיים אחרים?
- יוניברס מציעה לך מגוון רחב של קורסים ומסלולי לימוד מרתקים בתחומי הרפואה המשלימה והמיסטיקה.

רוצה לדעת יותר?

השאר פרטים, ללא כל התחייבות, וקבל את כל המידע אודות הלימודים ביוניברס- המכללה להתפתחות אישית ברמת-גן.


YOUniverse- המכללה להתפתחות אישית שמה לה למטרה לקדם אנשים בעלי רצון לשנות ולשפר את איכות חייהם על ידי לימוד מגוון רחב של נושאים ותחומים מעניינים המתאימים לכל אדם באשר הוא ובכל גיל.

ההצלחה האישית של כל תלמיד תלויה במרצה ועל כן המרצים בקורסים השונים הינם ממיטב אנשי המקצוע בארץ ובעולם. כל מרצה הוא מומחה בעל וותק רב שנים בתחומו ומטפל מוביל במקצועו.

עקרי תוכניות הלימוד/קורסים:

נומרולוגיה - קורס סימסטריאלי:
קורס זה פותח והותאם לכל מי שמעוניין לשפר את יכולותיו בתחום החיזוי העתידי וניתוח מערכות יחסים על-פי שיטת הנומרולוגיה. נומרולוגיה הינה שיטת חיזוי על פי מספרים ואותיות המרכיבים את תאריך הלידה והשם שלנו. מדובר בשיטה המאפשרת לחזות מקרים ואירועים בחיי האדם, לנתח את אופיו של האדם ולפענח מערכות יחסים בין אנשים. זו שיטה מרתקת ביותר לחיזוי ונחשבת למוכרת והשימושית ביותר כיום.

רייקי 1+2- קורס סימסטריאלי:
קורס זה פותח והותאם לכל מי שמעוניין לעסוק ולטפל בשיטת הרייקי, מגע ידיים המזרים אנרגיה לגוף המטופל ומשחרר ”חסימות” הגורמות לכאבים פיזיים ורגשיים אצל המטופל.
פרוש המילה רייקי REIKI - אנרגיה אוניברסאלית. הרייקי מטפל לא רק בכאב עצמו אלא במקור של אותה הבעיה גם אם היא נפשית, רוחנית, מנטאלית או פיזית. הרייקי מאזן את הגוף הפיזי והנפשי ומעורר יכולות ריפוי טבעיות הטמונות בכל אדם.

מודעות עצמית - קורס סימסטריאלי:
מודעות עצמית מאפשרת לנו להביט לתוך הנפש הפנימית שלנו ולעצבה מחדש. כמו כן היא מאפשרת לנו לזהות ולהשתחרר מדפוסים מקובעים המפריעים לנו במערכות היחסים שלנו עם אחרים ומונעים מאיתנו את השפע המצוי בחיינו ובסביבתנו.
במהלך הקורס אנו לומדים כיצד לנצל את המשאבים האישיים הנמצאים בכל אחד מאיתנו ולומדים כיצד להעצים את עצמנו ולהרגיש נפלא דרך קבע ובכל יום.

הלימודים מוכרים לצורך:

לימודים ע"ח פיקדון לחיילים משוחררים

אסטרולוגיה - מסלול לימודים דו שנתי:
קורס זה פותח והותאם לכל מי שמעוניין לשפר את יכולותיו בתחום החיזוי העתידי באופן אישי עבורו או עבור אחרים. אסטרולוגיה הינה שיטת חיזוי על פי הכוכבים המשפיעה על מהלך חייו של האדם תוך התבססות על חישובים אסטרונומים. את החיזוי האסטרולוגי מחשבים על-פי מצב הכוכבים כיום ביחס למצבם בזמן הלידה של האדם.

פרחי באך - קורס חצי שנתי:
קורס זה פותח והותאם לכל מי שמעוניין לטפל ולייעץ לאנשים הנמצאים במצבים נפשיים כלשהם המשפיעים על אורח חייהם. לדוגמא טיפול במצבי לחץ, חרדה, דיכאון, הריון ולידה, טיפול בילדים ותינוקות, עזרה לשינוי דפוסי התנהגות ומגוון מצבים המשפיעים על איכות חיינו באופן זמני או כדפוס קבוע. קורס זה כולל סדנת מטוטלת מקיפה.

הילינג - קורס שנתי:
קורס זה פותח והותאם לכל מי שמעוניין לעסוק ולטפל בהילינג אנרגטי, טיפול זה מאפשר לאבחן ולפתוח חסימות אנרגטיות, לחזק את היכולת האנרגטית, להעלות את הרגישות לשדות המגנטיים, לבצע הגנות אנרגטיות, טיפול אסטרלי ומנטלי, טיפול מרחוק ועוד.

כל מסלולי הלימוד של  YOUniverse- המכללה להתפתחות אישית בשיתוף מרכז באלאנס


לימודים + נרשמים ללימודים  -כל ההצעות ללימודים בישראל יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור לכם ללא תשלום בטלפון 073-2158649