YOUniverse- המכללה להתפתחות אישית בשיתוף מרכז באלאנס

YOUniverse בשיתוף מרכז באלאנס

  • סוג הלימודים במוסד:
     
  • אזור גיאוגרפי:
     סניפים בכל הארץ

רוצה לפתוח דלת לחיים אחרים?
- יוניברס מציעה לך מגוון רחב של קורסים ומסלולי לימוד מרתקים בתחומי הרפואה המשלימה והמיסטיקה.

רוצה לדעת יותר?

השאר פרטים, ללא כל התחייבות, וקבל את כל המידע אודות הלימודים ביוניברס- המכללה להתפתחות אישית ברמת-גן.


YOUniverse- המכללה להתפתחות אישית, ומרכז באלאנס לרפואה משלימה, שמו להם למטרה לקדם אנשים בעלי רצון לשנות ולשפר את איכות חייהם על ידי לימוד מגוון רחב של נושאים ותחומים מעניינים המתאימים לכל אדם באשר הוא ובכל גיל.

ההצלחה האישית של כל תלמיד תלויה במרצה ועל כן המרצים בקורסים השונים הינם מיטב אנשי המקצוע בארץ ובעולם. כל מרצה הוא מומחה בעל וותק רב שנים בתחומו ומטפל מוביל במקצועו.

כל המסלולים של יוניברס ומרכז באלאנס:

רפואה משלימה - מקצועות המגע:

עיסוי לימפטי – 6 מפגשים:
העיסוי הלימפטי הינו למעשה טכניקה ייחודית, מעודנת, מרגיעה ונוחה המיועדת לשיפור הניקוז של הנוזל הבין תאי אל מערכת הלימפה. טיפול זה נחשב לאמצעי אפקטיבי ביותר לטיפול בבצקות, , כאבי שרירים, פרקים, מחלת הסרטן, ועוד.

עיסוי באבנים אינדיאניות חמות:
מטפלים רבים משלבים עיסוי באבנים כאשר נמצא שהעיסוי מסייע בריפוי גוף ונפש. האבנים החמות מסייעות למטפל להקל ולשחרר כאבים פיזיים שונים וחסימות. תחושת העיסוי באבנים והנחתן על הגוף נעימה מאד ומפנקת.

אנמה-טווינא – פיזיותרפיה סינית:
שיטה זו דומה ומקבילה למקצועות הפיזיותרפיה, האורטופדיה והרפואה המערבית. עקרונות השיטה והאבחון מבוססים על שילוב עבודה אנרגטית על נקודות אקופונקטורה והמרידיאנים תוך כדי עיסוי רפואי עמוק.

עיסוי תאילנדי מסורתי:
שיטה זו המשלבת טיפול בגוף ובנפש כאחד, מתבצעת באמצעות שילוב מתיחות שמקורן ביוגה, כולל עבודה יסודית על המפרקים, עצמות השלד והגמשה והארכה של השרירים, לחיצה על נקודות האקופרסורה ולאורך מסלולי האנרגיה.

עיסוי רפואי מקצועי:
במסגרת תוכנית הלימודים נלמד בשנה הראשונה טכניקות עיסוי שונות המקובלות בכל העולם כמו: עיסוי רקמות עמוק, ניקוז הלימפה, עיסוי עדין ועוד. מטרת הלימוד היא להקנות לתלמיד יכולת התמודדות עם בעיות גב, צוואר, תמיכה, בעיות לימפטיות, מערכת החיסון ובעיות בזרימת הדם.

רפואה משלימה – מגוון קורסים ומסלולים:

רפלקסולוגיה במסלול תלת שנתי מוכר ע”י איגוד הרפלקסולוגים:
הטיפול נעשה באמצעות עיסוי ולחיצות שונות ומבוקרות בנקודות הייצוג שבכפות הרגליים, כדי להגביר את פוטנציאל הריפוי העצמי של הגוף. המסלול מוכר ע”י ע”י איגוד הרפלקסולוגים ומעניק את ההסמכות הבאות:
מסיימים מסלול שנה ב’ יקבלו תעודת מטפל בכיר
מסיימי שנה ג’ יקבלו תעודת מטפל בכיר מתקדם.

רייקי 1+2- קורס סימסטריאלי:
קורס זה פותח והותאם לכל מי שמעוניין לעסוק ולטפל בשיטת הרייקי, מגע ידיים המזרים אנרגיה לגוף המטופל ומשחרר ”חסימות” הגורמות לכאבים פיזיים ורגשיים אצל המטופל.
הרייקי מאזן את הגוף הפיזי והנפשי ומעורר יכולות ריפוי טבעיות הטמונות בכל אדם.

פרחי באך- קורס חצי שנתי:
קורס זה פותח והותאם לכל מי שמעוניין לטפל ולייעץ לאנשים הנמצאים במצבים נפשיים כלשהם המשפיעים על אורח חייהם. לדוגמא טיפול במצבי לחץ, חרדה, דיכאון, הריון ולידה, טיפול בילדים ותינוקות, עזרה לשינוי דפוסי התנהגות ומגוון מצבים המשפיעים על איכות חיינו באופן זמני או כדפוס קבוע. קורס זה כולל סדנת מטוטלת מקיפה.

הילינג- קורס שנתי:
קורס זה פותח והותאם לכל מי שמעוניין לעסוק ולטפל בהילינג אנרגטי, טיפול זה מאפשר לאבחן ולפתוח חסימות אנרגטיות, לחזק את היכולת האנרגטית, להעלות את הרגישות לשדות המגנטיים, לבצע הגנות אנרגטיות, טיפול אסטרלי ומנטלי, טיפול מרחוק ועוד.

דמיון מודרך:
קורס סימסטריאלי בהנחיית המטפל דודי אדלר. בקורס זה, נלמד להשתמש בכוח הדמיון, הריכוז, המחשבה, (וגם בחוסר המחשבה) בכדי לשפר את מצבנו הפיזי, הרגשי, הנפשי והרוחני

תרפיה בצבעים:
קורס סימסטריאלי בהנחיית המטפלת אילה שפיר, (Lic.Ac.) מטפלת הוליסטית מזה 15 שנה ומתמחה בתחום הרפואה הסינית. הקורס עוסק בנושאים כגון: • הצבעים ומשמעותם לפי חמשת האלמנטים ברפואה הסינית • שיטות לאבחון צבעים- קינסיולוגיה ומטוטלת • תרגילים עם צבעים - תנועה, מדיטציה, יוגה, ציור ודמיון מודרך, ועוד.

כירולוגיה- אבחון על פי קריאה בכף יד:
קורס סימסטריאלי בהנחיית הד”ר עזרא מור-כירולוג ונטורופת N.D. מאוניברסיטה בקליפורניה, חוקר מדעית את כפות הידיים מזה 15 שנה, ונחשב למוביל בתחום אבחון ע”פ כפות ידיים.
בין הנושאים שיילמדו בקורס: • האצבעות כולל אבחונים רפואיים- הקדמה • סוגי לחיצות הידיים ומשמעותן • סוגים עיקריים של כפות הידיים ועוד.☼ מסלול סו-ג’וק – דיקור קוריאני:
שיטת דיקור קוריאנית שהולכת ותופסת תאוצה בעולם המערבי. שיטה גאונית אשר פותחה ע”י פרופסור Park Jae Woo ומאפשרת ריפוי מהיר באמצעות הפעלה וגירוי של נקודות בכף היד או הכף הרגל המדמות אברים שונים בגופו של האדם.

ארומתרפיה:
שמנים אתריים (ארומתיים) הם בעלי הרכב כימי מיוחד ומצויים בצמחים שונים במינונים זעירים. ארומטרפיה היא שיטת ריפוי וטיפול באמצעות הרחה והספגה בשמנים אתריים.
מכללת יוניברס בשיתוף מרכז באלאנס מפעילה שני קורסי ארומתרפיה: קורס ארומתרפיה וקורס ארומתרפיה קלינית מתקדמת, לבעלי רקע קודם.

מגוון קורסים בתחומי המיסטיקה:
אסטרולוגיה- מסלול דו שנתי לחיזוי עתידו של אדם באמצעות הכוכבים.
קלפי טארוט- - קורס חצי שנתי לחיזוי העתיד על-ידי קריאה בקלפי טארוט.
נומרולוגיה- החיזוי העתידי וניתוח מערכות יחסים על-פי שיטת הנומרולוגיה.
חוכמת הפנים ושפת הגוף- אבחן אישיותו של אדם לפי מראה פניו ושפת הגוף.
ראיית הילה (אבחון וטיפול)- קורס סימסטריאלי בהנחיית המטפל דודי אדלר.
כח האותיות והשמות- קורס לאבחון אופיו ועתידו של אדם לפי שמו ושם הוריו.
שמות ונשמות- זיהוי האנרגיות המרכיבות אותיות ושמות, בהנחיית ד”ר ישראל כץ.
תיקשור- אבחון וטיפול באמצעות תיקשור – בהנחיית המתקשר יעקב זהבי.

כל מסלולי הלימוד של  YOUniverse- המכללה להתפתחות אישית בשיתוף מרכז באלאנס


לימודים + נרשמים ללימודים  -כל ההצעות ללימודים בישראל יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור לכם ללא תשלום בטלפון 073-2158649