YOUniverse- המכללה להתפתחות אישית בשיתוף מרכז באלאנס

עיסוי רפואי מקצועי

  • סוג הלימודים במוסד:
     
  • אזור גיאוגרפי:
     סניפים בכל הארץ

בוא להכיר לך את העיסוי הרפואי המתקדם - (MFR) שפותחה בארה”ב בשנות השמונים וזוכה להצלחה כבירה בארץ ובעולם.

שיטת עיסוי להרפיית רקמת החיבור והשריר, רקמת החיבור סובבת כל שריר, אבר ותא בגוף.

בעזרת טכניקות של עיסוי, מתיחה, תנועה והכוונות מאתרים את מוקד המתח, עד לשחרור הרקמה וסביבתה.

השאר פרטים וקבל את כל המידע ללא כל תשלום או התחייבות מצידך


שיטת עיסוי להרפיית רקמת החיבור והשריר (MFR). פותחה בארה”ב בשנות השמונים. רקמת החיבור סובבת כל שריר, אבר ותא בגוף.כאשר היא מאבדת את גמישותה בגלל חבלה או מתח מצטבר, היא גורמת לליקויים באברים שבסביבתה וצוברת בתוכה זיכרון של טראומות ומועקות. בעזרת טכניקות של עיסוי, מתיחה, תנועה והכוונות מאתרים את מוקד המתח, עד לשחרור הרקמה וסביבתה.

שם תעודת סיום:

תעודת מעסה הוליסטי מוסמך

מעמד התעודה:

מוכרת ע”י איגוד המעסים הישראלי

על העיסוי הרפואי:
שיטת עיסוי להרפיית רקמת החיבור והשריר (MFR). פותחה בארה”ב בשנות השמונים.רקמת החיבור סובבת כל שריר, אבר ותא בגוף.כאשר היא מאבדת את גמישותה בגלל חבלה או מתח מצטבר, היא גורמת לליקויים באברים שבסביבתה וצוברת בתוכה זיכרון של טראומות ומועקות. בעזרת טכניקות של עיסוי, מתיחה, תנועה והכוונות מאתרים את מוקד המתח, עד לשחרור הרקמה וסביבתה.

עיסוי זה מטפל בכאבים בגב התחתון, בשכמות ובצוואר, בדלקות כרוניות בדרכי השתן, בעצירות, בכאבי ראש, בנימול בגפיים, בתסמונת קדם וסתית ועוד, ובנוסף מביא לשחרור מצוקות נפשיות ואנרגטיות.

העיסוי הרפואיי הוא העיסוי הקלאסי המקובל בכל העולם. הוא ממריץ את מחזור הדם ומאפשר זרימה טובה יותר של מזון וחמצן לתאי הגוף ופינוי של חומרי פסולת כמו פחמן דו חמצני מהתאים.הטיפול נעשה על שולחן טיפולים, תוך כדי שימוש בשמן צמחי או ארומטי.

העיסוי מורכב מתנועות לישה עמוקות היוצרות אפקט מרגיע בשרירים. במהלכו דוחפים את הדם לכיוון הלב, כדי למנוע מחומרי הפסולת שהשתחררו לחזור אל השרירים.

התמחויות/נושאים עקריים:

במסגרת תוכנית הלימודים נלמד בשנה הראשונה טכניקות עיסוי שונות המקובלות בכל העולם כמו: עיסוי רקמות עמוק, ניקוז הלימפה, עיסוי עדין ועוד.מטרת הלימוד היא להקנות לתלמיד יכולת התמודדות עם בעיות גב, צוואר, תמיכה, בעיות לימפטיות, מערכת החיסון ובעיות בזרימת הדם.*בוגרי הקורס יהיו זכאים לקבלת תעודת מעסה הוליסטי מוסמך המוכרת ע”י איגוד המעסים הישראלי.

כל מסלולי הלימוד של  YOUniverse- המכללה להתפתחות אישית בשיתוף מרכז באלאנס


לימודים + נרשמים ללימודים  -כל ההצעות ללימודים בישראל יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור לכם ללא תשלום בטלפון 073-2158649