BE-broker

קורס מסחר בחוזים עתידיים

  • סוג הלימודים במוסד:
     לימודי תעודה
  • אזור גיאוגרפי:
     גוש דן

קורס מסחר בחוזים עתידיים

מסחר בחוזים עתידיים מאפשר נגישות למוצרים רבים בכול העולם מסביב לשעון - מדדי מניות, סחורות, מטבעות ועוד. הקורס בנוי בצורה יחודית, המשלבת בין תיאוריה נחוצה עם שילוב של מסחר פרקטי, ניתוח טכני ייחודי למסחר בחוזים וניתוח פנדומנטלי.

מטרת הקורס:
מטרת הקורס היא לחשוף את הסוחרים לעולם החוזים ואת אפשרויות המסחר הבלתי סופיות בו תוך מתן דגש על ניהול כספי מבוקר וחכם של הפוזיציה.

הכלים המעשיים שמתקבלים בלימוד הקורס כוללים:
◄ ניתוחי מצבים בזמן אמת של פעילות בשוק (Case Study).
◄ ניתוח טכני מהבסיס ועד לדרגות הגבוהות.
◄ לימוד בקבוצות קטנות
ועוד..

השאר/י פרטים ללא כל התחייבות וקבל/ את כל המידע אודות הלימודים בקורס מסחר בחוזים עתידיים במכללת BE-Broker


אודות הקורס:
מסחר בחוזים עתידיים מאפשר נגישות למוצרים רבים בכול העולם מסביב לשעון - מדדי מניות, סחורות, מטבעות ועוד. הקורס בנוי בצורה יחודית, המשלבת בין תיאוריה נחוצה עם שילוב של מסחר פרקטי, ניתוח טכני ייחודי למסחר בחוזים וניתוח פנדומנטלי.צוות המרצים:
צוות המרצים מורכב מסוחרים מנוסים בעלי רקע עשיר בעולם החוזים אשר כל אחד מהם מתמחה בטקטיקות מסחר ייחודיות (סדרות פיבונאצ’י , גלי אליוט , P&F , Risk Arbitrage , גידור סיכונים ואסטרטגיות אוטומטיות ).

מטרת הקורס:
מטרת הקורס היא לחשוף את הסוחרים לעולם החוזים ואת אפשרויות המסחר הבלתי סופיות בו תוך מתן דגש על ניהול כספי מבוקר וחכם של הפוזיציה.

במהלך כל הקורס יקבלו הסטודנטים תוכנת דמו למסחר עם ציטוטים בזמן אמת ותוכנת גרפים מבין המתקדמות בעולם חלקו הארי של הקורס יערך בשעות הערב בו המסחר בחוזים עתידים נמצא בשיאו מה שיאפשר ניתוחים והפקת לקחים בזמן אמת. הלימוד בקבוצות קטנות.הכלים המעשיים שמתקבלים בלימוד הקורס כוללים:
◄ ניתוחי מצבים בזמן אמת של פעילות בשוק (Case Study).
◄ ניתוח טכני מהבסיס ועד לדרגות הגבוהות.
◄ בסוף הקורס התלמידים ישבו עם סוחר מקצועי במהלך יום מסחר וילמדו איך ליישם באופן פרקטי את מה שנלמד בקורס בזמן אמת, החניכה תתבצע מול מערכות מסחר
◄ אנו מאמינים בלימוד בקבוצות קטנות ( 18-12 תלמידים בכל מחזור), ולכן השיעורים הם יותר אפקטיביים מבחינת הספק חומר וירידה לעומקם של דברים.
◄ צוות הקורס מורכב מאנשי מקצוע בשוק ההון בעלי ניסיון והחשוב ביותר פועלים בשוק היום.
◄ ניהול סיכונים - החשוב ביותר - מבניית תיק השקעות, דרך חלוקת תקציבים למסחר.

מרצים:
עוזי זגורי- מוסמך במינהל עסקים מאוניברסיטת בן גוריון, מנהל תיקים ויועץ השקעות עצמאי, בעל ניסיון בניהול השקעות לתאגידים. עוזי הינו מומחה במודל FTE, בתחום הניתוח הטכני ובשיטות מסחר. משמש כמרצה למגוון נושאים בשוק ההון וניתוח טכני
צביקה פורר- סוחר חוזים עתידיים, בעל ניסיון של יותר מעשור. מומחה לאסטרטגיות ומערכות מסחר.

כל מסלולי הלימוד של  BE-broker


לימודים + נרשמים ללימודים  -כל ההצעות ללימודים בישראל יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור לכם ללא תשלום בטלפון 073-2158649