האוניברסיטה העברית בירושלים

תואר שני בלימודי מזרח אסיה

  • סוג הלימודים במוסד:
     לימודי תואר ראשון ,לימודי תואר שני
  • אזור גיאוגרפי:
     ירושלים והסביבה,שפלה - הר הצופים ירושלים 91905

תואר שני בלימודי מזרח אסיה
באוניברסיטה העברית בירושלים!

אפשרויות תעסוקה:
משרד החוץ ומשרדי ממשלה אחרים כמו משרדי האוצר והתיירות, קולטים בוגרים שלנו, ובוגרים אחרים מוצאים את דרכם אל חברות המקיימות
קשרי מסחר או תיירות עם מזרח אסיה.

מלגות לימודים:
בוגרים מצטיינים זוכים במלגות ליפן, סין, קוריאה וטייוואן.

המשך לימודים:
מוסמכי החוג לומדים לתואר דוקטור באוניברסיטה העברית
ובאוניברסיטאות יוקרתיות בעולם.

◄ לחוג מוניטין טוב ותלמידים רבים נוהרים אליו!

השאר/י פרטים ללא כל התחייבות וקבל/י את כל המידע אודות תואר
שני בלימודי מזרח אסיה באוניברסיטה העברית בירושלים.


הלימודים למוסמך מתנהלים בשלושה מסלולים:
● מסלול מחקרי - בא לפתח את כושרם המחקרי של התלמידים ולהעמיק את ידיעותיהם בתחום לימודיהם. מסלול זה מאפשר המשך לימודים לתואר דוקטור.
● מסלול לא מחקרי - בא להרחיב ולהעמיק את ההשכלה האקדמית, בהיבטיה המקצועיים והעיוניים כאחת. תלמידים במסלול זה או מי שסיימו את לימודיהם במסלול הלא מחקרי וירצו להמשיך בעבודת המחקר לשם קבלת תואר דוקטור, יהיו חייבים בדרישות נוספות כמו כתיבת עבודת גמר לתואר מוסמך.
● מסלול משולב להוראה - נועד להרחיב את ההשכלה האקדמית מצד אחד, ולהעניק לתלמידים את ההכשרה והמיומנות בהוראה מצד שני.תואר שני בלימודי מזרח אסיה:
מזרח אסיה (סין, יפן וקוריאה) הוא אזור עם אוכלוסיה אדירה, תרבות עתיקה ומפוארת ומדינות חשובות בעלות הישגים מדהימים במאה ה-20. עמי האזור, שלמרות היותם שונים מאלה של המערב, השתלבו במודרניזציה וקידמו אותה. מזרח אסיה מהווה אתגר אינטלקטואלי לכל אדם משכיל.

לימוד השפות והתרבויות של האזור הזה פותח אשנב להבנת העמים החשובים הגרים בו, ומעניק כלים מקצועיים להתמודד אתם בתחום העסקי, המדיני, החברתי והתרבותי.

מדינת ישראל, הנמצאת על גבול אסיה ואירופה, רואה חשיבות רבה בפיתוח היחסים עם מדינות מזרח אסיה בד בבד עם פיתוח יחסיה עם מדינות המערב. הקשרים הפוליטיים והכלכליים של ישראל עם מדינות האזור הזה מתפתחים משנה לשנה והביקוש לאנשים המתמצאים בתחום מזרח אסיה גדל.

מוניטין החוג:
לחוג ללימודי מזרח אסיה יצא מוניטין טוב ותלמידים נוהרים אליו. בוגרים מצטיינים זוכים במלגות ליפן, סין, קוריאה וטייוואן, ומוסמכי החוג לומדים לתואר דוקטור באוניברסיטה העברית ובאוניברסיטאות יוקרתיות בעולם. משרד החוץ ומשרדי ממשלה אחרים כמו משרדי האוצר והתיירות, קולטים בוגרים שלנו, ובוגרים אחרים מוצאים את דרכם אל חברות המקיימות קשרי מסחר או תיירות עם מזרח אסיה.

תכנית הלימודים:
תלמידי המוסמך ירכשו ידע מורחב בשפות השונות וכלים להשתמש במקורות סיניים או יפניים לצורך מחקרם.
הלימודים העיוניים כוללים מגוון רחב של שיעורים בהיסטוריה, תרבות, חברה, מדינה, כלכלה ויחסי חוץ של מדינות מזרח אסיה.

מסלולי לימוד:
לימודי המוסמך מתנהלים במסלול מחקרי ומסלול לא-מחקרי וכוללים לימודי שפה מתקדמים וסמינריונים מעמיקים יותר, בנושאים שונים של מזרח אסיה.

לימודי המשך:
בעלי תואר מוסמך במסלול המחקרי רשאים להמשיך את לימודיהם לתואר דוקטור באוניברסיטה העברית או באוניברסיטאות בחו’ל (חלק מהאוניברסיטאות בחו’ל מקבלות ללימודי הדוקטוראט שלהם גם בעלי תואר מוסמך במסלול העיוני מהאוניברסיטה העברית).

כל מסלולי הלימוד של  האוניברסיטה העברית בירושלים


לימודים + נרשמים ללימודים  -כל ההצעות ללימודים בישראל יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור לכם ללא תשלום בטלפון 073-2158649