ECOM SCHOOL

אזור גיאוגרפי: סניפים בכל הארץ - לימודי אונליין

המכללה למקצועות הדיגיטל והייטק

 

 

מכללת איקום פועלת במטרה לשינוי תודעות החינוך והלימוד באמצעות טכנולוגיות רבות אשר פותחו במטה המכללה במשך חודשים רבים. איקום הינה המכללה היחידה בארץ בעלת רשת חברתית אקדמית אשר מטרתה לעזור, לתמוך וללוות את הסטודנט עד להצלחה. מוכנים ? תחזיקו חזק השינוי מתרחש כאן ועכשיו.

 

 

ללמוד ולהיות חלק מסטארטאפ!

 

 

מכללת איקום גאה להיות המכללה למקצועות הדיגיטל וההייטק הראשונה ללימודי יזמות אינטרנטית במאגר תוכניות הלימוד הלימוד של משרד החינוך ותחת פיקוח משרד הביטחון. מכללת איקום פועלת למען שינוי תודעת חינוך, ובפיתוח מרחבי לימוד חדשניים. אנחנו זמינים עבורך אונליין ואופליין 7\24 לקבלת מידע מקצועי ומהימן ממיטב אנשי המקצוע בתחומי הדיגיטל וההייטק המתקדם, עם כל החידושים והעדכונים בזמן אמת ומענה חי וזמין ברשת החברתית הבלעדית שלנו. תוכל ליהנות מהמקום המרכזי שלנו אשר מאגד בתוכו את מגוון קורסי הפרימיום של המכללה. זה הזמן להכיר את קהילת העתיד לא?

 

 

אז מה תקבלו אצלנו

 

 

שידורי לייב ברמת 4K

 

מכללת איקום מקנה רשת חברתית ענפה אשר מתעדכנים בה אלפי שיעורים אשר פתוחים לצפייה מכל מחשב או מובייל, ברשת החברתית של איקום נכנסים לכיתות הווירטואליות אשר משודרות באמצעות טכנולוגיות רבות ברזולוציית 4K הכי מתקדמת שיש, ממש כמו ללמוד בכיתה רק עם היתרונות הרבים שיש בללמוד מהבית,חסכון בזמן,מערכת VOD אישית רק שלכם, אנשי תמיכה זמינים ONLINE וOFFLINE בכל זמן נתון ועוד מגוון אופציות נרחבות רק בשבילכם.

 

 

רשת חברתית אקדמית

 

 

הרשת החברתית האקדמית הראשונה בישראל מונה מעל 400 שיעורים דיגיטליים מעודכנים ומתעדכנים, פרופיל אישי ,לייב צ’אט עם מדריכים, אנשי תמיכה, הכרויות עם סטודנטים באיקום, איזור הזדמנויות, פורומים ממוקדים בנושאי הייטק והדיגיטל, פורטל ענק,מערכת VOD ועוד.

 

 

כל מסלולי הלימוד של ECOM SCHOOL


תמונות

  • שם מוסד הלימוד:
     ECOM SCHOOL
  • שם מסלול הלימוד:
     קורס בדיקת תוכנה QA
  • סוג הלימודים במוסד:
     לימודי תעודה

לימודים + נרשמים ללימודים  -כל ההצעות ללימודים בישראל יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור לכם ללא תשלום בטלפון 073-2158649