Infinity Labs Research and Development

אזור גיאוגרפי: גוש דן ,חיפה והסביבה

אודות:
Infinity Labs R&D, מרכז חדשנות ומצוינות מבית מטריקס, היא חברת מחקר ופיתוח, המפעילה מאז 2014 תכנית הכשרה מהפכנית וייחודית, המדמה את עולמו של איש ההיי-טק, פרי פיתוח מקורי שנבנה בשיתוף עם מנהלים מובילים בתעשיית ההיי-טק. החברה מגייסת מידי שנה, מתוך אלפי מועמדים, מאות מועמדים, המתאפיינים באיכויות של מצויינות, מוטיבציה וחשיבה ריאלית, ללא ניסיון בפיתוח תוכנה, לתכנית הכשרה שנמשכת 7 חודשים בלבד. בתום ההכשרה, בוגריה משתלבים בתפקידי פיתוח הדורשים 3-5 שנות ניסיון. כיום, בוגרי תכנית ההכשרה עובדים כמפתחי תוכנה בכירים ביותר מ-150 חברות היי-טק מובילות וסטרטאפים בישראל.
החוקרים והמפתחים ב-Infinity Labs R&D הם המנטורים שמכשירים את הדור הבא של מובילי הטכנולוגיה.
התכנית מציידת את בוגריה בכישורים הנדרשים להשתלבות ולמידה מהירים בסביבות עבודה משתנות וטכנולוגיות מתחדשות, ומאפשרת להם להישאר עדכניים ורלוונטיים. בנוסף, ניתנת לבוגרי התוכנית גישה למאגר הידע והמנטורים של אינפיניטי ללא תשלום לאורך כל שנות הקריירה וככל שנדרש להצלחתם.

Infinity Labs R&D הינה השיטה המקורית והמוכחת להכשרת עובדי הייטק בדור ה-Y – מנהלי החברה בעלי ניסיון של מעל 22 שנים בהכשרה להייטק. עד כה הציבו בתעשיית ההייטק בישראל אלפי אנשי פיתוח.

שבעת החטאים - הרפורמה:
אנו מציעים לסטודנטים ב- Infinity Labs R&D רפורמה, לימודים ברוח המאה ה-21 – במקום מרצה שמעביר את החומר ומנסה להקנות לסטודנטים חלק מהידע והיכולות שלו, אנו מעסיקים מנטורים שתפקידים לחנוך ולגדל את הסטודנטים באופן כזה שיוכלו למצות את הפוטנציאל שלהם, וברוב המקרים להיות טובים יותר מהמנטורים עצמם. במעבדות Infinity Labs R&D מעבדות מחשבים – מרחב אקטיבי, המחליף את הכיתה הפאסיבית. שיטת הלימוד אינה כוללת שקפים, אלא עבודה מעשית בשיטת הספירלה (כמפורט בסעיף הבא). המבחנים אצלנו אינם מהווים כלי דירוג אלא כלי למידה, וההערכה ניתנת מתוך היכרות של המנטור עם הסטודנטים ולא על-פי ציון המבחן.
הלימוד ב- Infinity Labs R&D מאוד אינטנסיבי. הסטודנטים מחויבים להגיע להכשרה בימים א-ה, בין השעות 08:30-18:30, ובנוסף מקבלים שיעורי בית, שמחייבים אותם לעבוד שעות נוספות, מעבר לכך.

לימוד בשיטת ה-C.R.E.A.T.E.:
מתודולוגיית ההכשרה באינפיניטי לאבס מבוססת על למידה מתוך התנסות, בתהליך המדמה את שיטת העבודה של צוות בחברת הייטק. לאחר שהסטודנטים בהכשרה מקבלים משימה, עליהם לחקור באופן עצמאי מתוך מגוון מקורות שניתנים להם, ולהתנסות בפתרון ויישום איכותי. לאחריו התוצרים נבדקים, והסטודנטים מתבקשים להעריך גם את העבודות של חבריהם ל"צוות". כל משימה בנויה על משימה קודמת ומרחיבה את הידע הדרוש לפתרון. באופן כזה יסודות הפיתוח מבוססים, והידע נבנה בהדרגה.

יתרונות ה-C.R.E.A.T.E:
◄ מקצועיות ומקצוענות
◄ הטמעה וביסוס מגוון טכנולוגיות
◄ עצמאות, הובלה ואחריות אישית כוללת
◄ מתן כלים להתמודדות עם טכנולוגיות חדשות
◄ מקסום התנסות אישית מרובה בפיתוח
◄ ניסיון בעבודה על-פי סטנדרטים ושיטות המקובלים בשוק (רלוונטיות) + רמת גימור (TAILOR MADE) למול צורכי הלקוח
◄ עבודת צוות, כולל מתן וקבלת משוב
◄ הערכה ועמידה בזמנים

השאר/י פרטים ללא כל התחייבות וקבל/י את כל המידע אודות לימודים ב-Infinity Labs R&D.

כל מסלולי הלימוד של Infinity Labs Research and Development


  • שם מוסד הלימוד:
     Infinity Labs Research and Development
  • שם מסלול הלימוד:
     הסבה להייטק לאקדמאים (קורס חינם!)
  • סוג הלימודים במוסד:
     לימודי תעודה

לימודים + נרשמים ללימודים  -כל ההצעות ללימודים בישראל יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור לכם ללא תשלום בטלפון 073-2158649