כך תהפכו את הרעיון שלכם לאפליקציה ב-8 שלבים

  

1.       קחו נשימה- כן, אתם מתלהבים מהרעיון, הוא נשמע לכם מטורף ואתם כבר חולמים על היום בו מארק צוקרברג, בכבודו ובעצמו, יגיע בטיסת ספיישל לישראל בכדי להתחנן בפניכם אישית שתסכימו לרכישה. אלא שבמציאות מדובר בתקופת עבודה קשה, עם סיכון כספי ואישי גדול, שגם רעיון טוב וביצוע מופלא לא יכולים להבטיח הצלחה בסופה. קחו כמה ימים להחליט- האם הרעיון הזה הוא באמת טוב? האם אתם הולכים על זה?

 

2.       תלמדו- בסעיף החמישי נעסוק בהקמת צוות לאפליקציה, אך בשלב זה אתם צריכים לשאול את עצמכם: "מה אני לבדי מביא לשולחן?". רעיון ראשוני הוא לא חזות הכל. אתם זקוקים גם לארגז כלים רחב שיאפשר לכם לפתח את האפליקציה. אז איך ומה צריך ללמוד? כאן ב-HackerU, לדוגמה, אנו מציעים קורס פיתוח אפליקציות ל- iPhone ול- Android מקיף ומורחב, אשר יעניק לכם את כל הידע, המיומנויות והכלים הנדרשים לפיתוח אפליקציות. הקורס מורכב מ-510 שעות לימוד אקדמיות (בנוסף לתקופת ניסיון ללא סיכון כספי של 40 ש"א), אשר במהלכן תתנסו בעיצוב ובבניית אתרי Mobile, עיצוב ואיפיון ממשק משתמש ובפיתוח אפליקציות ל-iPhone ול-Android, כחלק מפרויקטי הגמר.

 

3.       בצעו מחקר- נכון לכתיבת שורות אילו, בחנות האפליקציות של Android לבדה זמינות להורדה 1,364,592 אפליקציות. אתם באמת מכירים את כולן? ומה עם האפליקציות ב-App Store? ובחנות האפליקציות של Windows? ובמוחם הקודח של מפתחים בעמק הסיליקון שנמצאים חודש מהשקת האפליקציה החדשה שלהם? תרשו לנו להעליב ולהודיע לכם חגיגית- כנראה לא המצאתם את הגלגל. אבל יכול להיות שתיקנתם או שיפרתם אחד קיים. אז איך בודקים אם הרעיון שלכם קיים או אם קיים רעיון דומה? איך יודעים מי הם המתחרים הפוטנציאלים שלכם? התחילו לנבור בחנויות האפליקציות השונות, חפשו בגוגל ובמנועי חיפוש נוספים ונסו בכוח למצוא את הרעיון שלכם. עדיף שתמצאו אותו בתחילת הדרך מאשר בסופה.

 

4.       התחילו לכתוב- כתבו מסמך מפורט לפרטי פרטים אודות הרעיון שלכם והחזון שמאחוריו. הוסיפו מדי פעם בפעם כיוונים נוספים, רעיונות עסקיים ושיווקים, טקסט אודות המתחרים וצרו עם הזמן איפיון מעמיק של האפליקציה.

 

5.       אספו שותפים- השלב שלא מעט פוחדים ממנו- לשתף עוד אנשים בחלום שלכם. הרבה חוששים שצירוף שותף עלול להביא לפגיעה ברעיון, להקטנת השליטה בפרויקט ולעיתים אפילו לחיסול הסטארטאפ. אלא שכמו בזוגיות טובה, שותף טוב יוצר סינרגיה, תורם ומחזק רבות את הפרויקט ונותן תחושה שיש מישהו לרוץ איתו.

 

6.       תעבדו- גם אם יש לכם עוד עבודה, גם אם מלצרתם עד חמש לפנות בוקר יותר לפני, גם אם אין לכם כוח או זמן- תעבדו. שימו את האפליקציות בראש סדר העדיפויות שלכם, הכינו לעצמכם לו"ז מסודר, הציבו יעדים והתנהגו כמו הבוסים. של עצמכם.

 

7.       הקשיבו לביקורת- תנו לאנשים לבקר אתכם. כל הזמן. שלחו לחברים צילומי מסך של האפליקציה בתחילת דרכה ותנו להם להתנסות בה בשלבים מתקדמים יותר. הפיצו גרסאות אלפא ובטא של האפליקציה ונסו לאסוף כמה שיותר הערות מהמשתמשים בהן.

 

8.       הפיצו את הבשורה- האפליקציה סוף כל סוף באוויר ואתם כבר חשים הקלה עצומה. קחו עוד נשימה. זה רק התחיל. עכשיו מתחיל החלק השני של שיווק והפצת האפליקציה. גם בשלב הזה חשוב שתהיו ממוקדים, רציניים וסופר יצירתיים. שיהיה בהצלחה. אל תשכחו אותנו באקזיט.

 

הכתבה נכתבה על ידי תמיר זוהר "   HackerU - המרכז להכשרת ולהשמת עובדים למקצועות ההייטק"

 




לימודים + נרשמים ללימודים  -כל ההצעות ללימודים בישראל יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור לכם ללא תשלום בטלפון 073-2158649