ג’ון ברייס - סניף ירושלים

קורס קידום אתרים (SEO) ומדיה חברתית

  • סוג הלימודים במוסד:
     לימודי תעודה
  • אזור גיאוגרפי:
     ירושלים והסביבה - דרך אגודת ספורט הפועל 1, הגן הטכנולוגי, ירושלים

הקורס הנו המסלול היחיד והמוביל בישראל לשיווק באינטרנט. הוא משלב בתוכו שלושה נושאי ליבה שמקיפים את כל עולם השיווק במדיה האינטרנטית.

הקורס מוכר לפיקדון ובפיקוח משרד הכלכלה
ניתן ללמוד במתכונת אונליין



אודות הקורס
קורס קידום אתרים ושיווק דיגיטלי הינו היחיד בארץ שמכין בצורה מקיפה את הסטודנטים לתפקידים הנדרשים ביותר בשוק המדיה הדיגיטלית והזירה האינטרנטית. הקורס שייתן לכם יתרון על פני כל מועמד בראיון עבודה.
מהפכת האינטרנט גרמה זעזוע לעולם השיווק, העיתונות והפרסום. כמעט כל מדיה בעולם שלא השכילה לעבור או לעבוד במקביל גם באינטרנט, איבדה חלק גדול מתפוצתה או נסגרה.
העולם הדיגיטאלי של היום מבוסס על כלי אינטרנט מתקדמים כגון אתרי אינטרנט, מנועי חיפוש, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד. בשנים האחרונות צוברת מהפכה זו תאוצה שלא נראתה כמותה באף ערוץ שיווקי אחר בהיסטוריה האנושית. ככל שכמות אתרים גדולה יותר מקודמת באינטרנט, נדרשות יותר משרות של מקדמי אתרים בעולם.

WEB CREATOR – בניית אתרים עם התמחות ב-WordPress.
בניית אתר לבית העסק שיהווה את חלון הראווה לשירותים ולמוצרים אותם הוא מוכר. מסלול בסיסי להקמת אתרי אינטרנט, בו יילמדו עקרונות העיצוב ושיטות העבודה של עולם האינטרנט, בקורס נלמדים הכלים והפלטפורמות המובילות בתחום העיצוב והקמת אתרי אינטרנט בסיסיים. כלים בסיסיים בפוטושופ, עיבוד תמונה, עיצוב דפי נחיתה, עיצוב אתרים תדמיתיים וניהול והקמת אתרי וורדפרס .
כל זאת, בעזרת תוכנות ופלטפורמות המובילות כיום בשוק, אותן ניתן למצוא בכל חברה מובילה.

קידום אתרים SEO – כולל אופטימיזציה לחנויות E-commerce.
המסלול המוביל בישראל לקידום אתרים. בקורס נלמד בצורה מעמיקה ואינטנסיבית על עולם השיווק והפרסום באינטרנט. סקירת תיאוריות מתקדמות, חוקים וכללים, טכניקות וטיפים לשיווק ומיתוג אפקטיבי ברשת ונקבל ניסיון מעשי בשיווק, בפרסום ופרסום ממומן. הנרשמים לקורס יקבלו סט חומרי לימוד המכילים מידע חשוב, עדכני ורב ערך, אשר מלווה את החומר הנלמד בקורס וכלים להמשך לימוד והתפתחות בתחום זה.
בקורס נלמד באופן מעמיק ואינטנסיבי על עולם השיווק והפרסום באינטרנט. סקירת תיאוריות מתקדמות, חוקים וכללים, טכניקות וטיפים לשיווק ומיתוג אפקטיבי ברשת ונקבל ניסיון מעשי בשיווק, בפרסום ופרסום ממומן, כולל הכנה להסמכה של גוגל.

ניהול קמפיינים במדיות חברתיות
יצירת נוכחות אינטרנטית נרחבת והתאמה של האתר לשימוש במדיה החברתית תוך שימוש בכל יתרונותיה לקידום האתר והקמפיין.
כיום יש צורך לנהל שתי זירות במקביל כדי להשיג קמפיין מנצח ואפקטיביות מלאה: הזירה האינטרנטית והזירה האינטרנטית-החברתית. קידום במדיות החברתיות SMO מייצר נוכחות אינטרנטית נרחבת
והתאמה של האתר לשימוש במדיה החברתית תוך שימוש בכל יתרונותיה לקידום האתר והקמפיין.
מהן המדיות החברתיות המרכזיות? כיצד להתאימן לסוג הקמפיין? כיצד יוצרים באזז תקשורתי
במדיה החברתית? כיצד מעלים פוסט איכותי שמייצר את הבאזז הנדרש? והכי חשוב!!! כיצד ננצל את מלוא הפוטנציאל בכלי הקידום העסקיים שמציעות מדיות חברתיות אלו? SMO הוא היום תחום בלתי נפרד מתפקיד מנהל הניו-מדיה בחברה. כבר לא מדובר באיסוף לייקים או כתיבת פוסטים, אלא ביישום מערך שלם ומתקדם של אסטרטגיות הקמפיין, כלים ותקציב.
בואו לקחת חלק בעידן החדש ולהפוך לחלק בלתי נפרד ממהפכת האינטרנט העולמית!

מטרות הקורס
◄ הקניית מיומנות בהפעלת פלטפורמות ותוכנות לניהול והקמת אתרים בסיסיים ולא מורכבים.
◄ הקניית מיומנויות עיצוב וביצוע בסיסי של הקמת אתרי אינטרנט משלב התכנון ועד שלב הביצוע ללא תלות במעצבי גרפי או במתכנת.
◄ קידום וניהול קמפיינים אינטרנטיים אורגאניים וממומנים במנועי החיפוש ובזירה האינטרנטית.
◄ קידום ניהול ניו מדיה בחברות וארגונים.
◄ קידום וניהול קמפיינים אינטרנטיים במדיה החברתית.
◄ הכרת המדיה החברתית המשפיעה ביותר על הקמפיין.
◄ להוביל את תעשיית קידום האתרים המקצוענית בארץ ובעולם.
◄ לקדם את בעלי תעודת ההסמכה לרמת השירות הגבוהה ביותר.
◄ לספק לבעלי תעודת ההסמכה אפשרויות לשיפור מתמיד והעמקת מומחיותם.

קהל יעד
◄ חסרי רקע המעוניינים בהכשרה מקצועית ולאחריה השתלבות בשוק העבודה במקצוע מבוקש.
בעלי המקצועות הבאים ימצאו בקורס עניין רב ומקור לקידום מקצועי:
◄ מנהלי פרסום ומנהלי שיווק.
◄ בעלי אתרי אינטרנט ועסקים, המעוניינים לנצל את המדיה האינטרנטית ולקדם את שירותיהם באמצעות זירות עוצמתיות.
◄ העוסקים במלאכת שיווק און-ליין המעוניינים להרחיב ידע מקצועי.
◄ יועצים בתחומי שיווק, פרסום, מסחר אלקטרוני, אינטרנט ומערכות מידע, המעוניינים להרחיב את השכלתם.

משך הקורס
◄ היקף מסלול הלימודים המלא הנו 230 שעות (180 שעות הדרכה ועוד 50 שעות תרגול עצמי), עפ"י התכנית הבאה:
◄ קורסי ערב 36 מפגשים הנלמדים פעמיים בשבוע, בין השעות 17:30 ועד 21:30 (או ימי ג’ בשעות 17:30-21:30 + ימי ו’ בשעות 09:00-13:00) בכל מפגש 5 שעות הוראה.
◄ יתכן שחלק מהשיעורים בקורס יועברו במסגרת למידה מקוונת (live session). המכללה שומרת לעצמה את הזכות להעביר עד 10% משעות הלימוד בקורס במסגרת למידה מקוונת כאמור.

תנאי קבלה
◄ הכרת המחשב ומוצרי אופיס.
◄ אנגלית: קריאה וכתיבה ברמה בסיסית.
◄ הכרת עולם האינטרנט מתוך התנסות אישית לצרכים פרטיים או במסגרת העיסוק המקצועי.
◄ גלישה שוטפת באינטרנט ושימוש ברשתות חברתיות כלשהן.
◄ לא נדרש ידע תכנותי.
◄ לטובת תרגול מעשי במדיות בינלאומיות (גוגל, פייסבוק וכו’) מומלץ כרטיס אשראי בינלאומי.
*כרטיס האשראי לא יחוייב ומיועד לתרגול בלבד.

התואר וההסכמה
הנה ההסמכה המובילה למקדמי אתרים בזירה האינטרנטית. CSMO הנה ההסמכה המובילה למנהלי קמפיין במדיות חברתיות. ההסמכות פותחו על ידי מקצועני קידום אתרים והמדיה חברתית של idesign4u בשילוב מומחי ההדרכה והתוכן של ג’ון ברייס הדרכה.
הסמכת CSO ו-CSMO פותחו על בסיס תקנים ונהלים בינלאומיים מטעם החברות המובילות (ביניהן גוגל, ופייסבוק) ומעידה על המחזיקים בה כבעלי ידע מוכח ומהימן בקידום אתרים וקידום במדיה חברתית.
בעלי תעודת ההסמכה רשאים להציג את לוגו CSO ו- CSMO על כרטיסי הביקור, ניירת משרדית וכו’ ומשתייכים אוטומטית למועדון אקסקלוסיבי של מקדמי אתרים ומנהלי מדיה חברתית בישראל ובעולם.

הקורס מכין את הסטודנטים לבחינת הסמכה בקידום ממומן ומכין בצורה מקיפה את הסטודנטים לגשת לבחינות הסמכה כשותפים ומוסמכים של גוגל בקידום בגוגל אנליטיקס.
הצלחה בשתי הבחינות הינה תנאי סף של גוגל לקבלת ההסמכה.
*המכללה אינה אחראית לכל שינוי שגוגל תבצע הן בתנאי הסף, ציונים או כל שינוי שקשור לבחינה להסמכה.

נושאי הקורס
◄ מבנה האינטרנט
◄ מערכות CMS
◄ הקמת אתר WordPress
◄ מבוא ל-HTML
◄ מבוא למנועי חיפוש
◄ מחקר מילות מפתח ומתחרים
◄ אופטימיזצית תוכן
◄ קישורים
◄ אופטימיזציית מבנה
◄ גוגל עסקים
◄ קידום אתרים בסלולר
◄ עבודה עם מנועי חיפוש
◄ עבודת קידום אתרים
◄ פרסום ממומן ב –Google Ads
◄ רשת החיפוש
◄ רשת המדיה
◄ קמפיינים ביוטיוב וקמפיינים של אפליקציות
◄ הכנה למבחני ההסמכה של Google
◄ שיווק באמצעות תוכן
◄ כתיבה שיווקית
◄ אסטרטגיית תוכן
◄ שיווק בדואר אלקטרוני
◄ שיווק במדיה חברתית
◄ זירות פעילות
◄ ניהול ואופטימיזציה לקמפיינים
◄ אפליקציות וכלים מתקדמים לניהול ערוצי השיווק החברתיים
◄ Web Analysis
◄ חווית משתמש ו-SEO
◄ זכויות יוצרים והיבטים משפטיים
◄ הקמת עסק
◄ סטוריטלינג – יצירת סיפור סוחף ומניע לפעולה
◄ סדנת קורות חיים והכנה לראיון עבודה


כל מסלולי הלימוד של  ג’ון ברייס - סניף ירושלים


לימודים + נרשמים ללימודים  -כל ההצעות ללימודים בישראל יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור לכם ללא תשלום בטלפון 073-2158649