מכללת מדיאטק ג’ון ברייס

קורס קידום אתרים ושיווק דיגיטלי

  • סוג הלימודים במוסד:
     לימודי תעודה
  • אזור גיאוגרפי:
     חיפה והסביבה - שדרות ההסתדרות 46 חיפה

אודות:
הקורס הינו היחיד בארץ שמכין בצורה מקיפה את הסטודנטים לתפקידים הנדרשים ביותר בשוק המדיה הדיגיטלית והזירה האינטרנטית. הקורס שייתן לכם יתרון על פני כל מועמד בראיון עבודה.
מהפכת האינטרנט גרמה זעזוע לעולם השיווק, העיתונות והפרסום. כמעט כל מדיה בעולם שלא השכילה לעבור או לעבוד במקביל גם באינטרנט, איבדה חלק גדול מתפוצתה או נסגרה.
העולם הדיגיטאלי של היום מבוסס על כלי אינטרנט מתקדמים כגון אתרי אינטרנט, מנועי חיפוש, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד. בשנים האחרונות צוברת מהפכה זו תאוצה שלא נראתה כמותה באף ערוץ שיווקי אחר בהיסטוריה האנושית. ככל שכמות אתרים גדולה יותר מקודמת באינטרנט, נדרשות יותר משרות של מקדמי אתרים בעולם.

נושאי הקורס:
הקורס הנו המסלול היחיד והמוביל בישראל לשיווק באינטרנט. הוא משלב בתוכו שלושה נושאי ליבה שמקיפים את כל עולם השיווק במדיה האינטרנטית:

◄ WEB CREATOR – בניית אתרים עם התמחות ב-WordPress.
בניית אתר לבית העסק שיהווה את חלון הראווה לשירותים ולמוצרים אותם הוא מוכר. מסלול בסיסי להקמת אתרי אינטרנט, בו יילמדו עקרונות העיצוב ושיטות העבודה של עולם האינטרנט, בקורס נלמדים הכלים והפלטפורמות המובילות בתחום העיצוב והקמת אתרי אינטרנט בסיסיים. כלים בסיסיים בפוטושופ, עיבוד תמונה, עיצוב דפי נחיתה, עיצוב אתרים תדמיתיים וניהול והקמת אתרי וורדפרס.
כל זאת, בעזרת תוכנות ופלטפורמות המובילות כיום בשוק, אותן ניתן למצוא בכל חברה מובילה.

◄ קידום אתרים SEO – כולל אופטימיזציה לחנויות E-commerce.
המסלול המוביל בישראל לקידום אתרים. בקורס נלמד בצורה מעמיקה ואינטנסיבית על עולם השיווק והפרסום באינטרנט. סקירת תיאוריות מתקדמות, חוקים וכללים, טכניקות וטיפים לשיווק ומיתוג אפקטיבי ברשת ונקבל ניסיון מעשי בשיווק, בפרסום ופרסום ממומן. הנרשמים לקורס יקבלו סט חומרי לימוד המכילים מידע חשוב, עדכני ורב ערך, אשר מלווה את החומר הנלמד בקורס וכלים להמשך לימוד והתפתחות בתחום זה.
בקורס נלמד באופן מעמיק ואינטנסיבי על עולם השיווק והפרסום באינטרנט. סקירת תיאוריות מתקדמות, חוקים וכללים, טכניקות וטיפים לשיווק ומיתוג אפקטיבי ברשת ונקבל ניסיון מעשי בשיווק, בפרסום ופרסום ממומן, כולל הכנה להסמכה של גוגל.

◄ ניהול קמפיינים במדיות חברתיות.
יצירת נוכחות אינטרנטית נרחבת והתאמה של האתר לשימוש במדיה החברתית תוך שימוש בכל יתרונותיה לקידום האתר והקמפיין.
כיום יש צורך לנהל שתי זירות במקביל כדי להשיג קמפיין מנצח ואפקטיביות מלאה: הזירה האינטרנטית והזירה האינטרנטית-החברתית. קידום במדיות החברתיות SMO מייצר נוכחות אינטרנטית נרחבת והתאמה של האתר לשימוש במדיה החברתית תוך שימוש בכל יתרונותיה לקידום האתר והקמפיין.
מהן המדיות החברתיות המרכזיות? כיצד להתאימן לסוג הקמפיין? כיצד יוצרים באזז תקשורתי במדיה החברתית? כיצד מעלים פוסט איכותי שמייצר את הבאזז הנדרש? והכי חשוב!!! כיצד ננצל את מלוא הפוטנציאל בכלי הקידום העסקיים שמציעות מדיות חברתיות אלו? SMO הוא היום תחום בלתי נפרד מתפקיד מנהל הניו-מדיה בחברה. כבר לא מדובר באיסוף לייקים או כתיבת פוסטים, אלא ביישום מערך שלם ומתקדם של אסטרטגיות הקמפיין, כלים ותקציב.

בואו לקחת חלק בעידן החדש ולהפוך לחלק בלתי נפרד ממהפכת האינטרנט העולמית!

מטרת הקורס:
◄ הקניית מיומנות בהפעלת פלטפורמות ותוכנות לניהול והקמת אתרים בסיסיים ולא מורכבים.
◄ הקניית מיומנויות עיצוב וביצוע בסיסי של הקמת אתרי אינטרנט משלב התכנון ועד שלב הביצוע ללא תלות במעצב גרפי או במתכנת.
◄ קידום וניהול קמפיינים אינטרנטיים אורגאניים וממומנים במנועי החיפוש ובזירה האינטרנטית.
◄ קידום ניהול ניו מדיה בחברות וארגונים.
◄ קידום וניהול קמפיינים אינטרנטיים במדיה החברתית.
◄ הכרת המדיה החברתית המשפיעה ביותר על הקמפיין.
◄ להוביל את תעשיית קידום האתרים המקצוענית בארץ ובעולם.
◄ לקדם את בעלי תעודת ההסמכה לרמת השירות הגבוהה ביותר.
◄ לספק לבעלי תעודת ההסמכה אפשרויות לשיפור מתמיד והעמקת מומחיותם.

קהל היעד:
◄ חסרי רקע המעוניינים בהכשרה מקצועית ולאחריה השתלבות בשוק העבודה במקצוע מבוקש.
◄ בעלי המקצועות הבאים ימצאו בקורס עניין רב ומקור לקידום מקצועי:
● מנהלי פרסום ומנהלי שיווק
● בעלי אתרי אינטרנט ועסקים המעוניינים לנצל את המדיה האינטרנטית ולקדם את שירותיהם באמצעות זירות עוצמתיות
● העוסקים במלאכת שיווק און-ליין המעוניינים להרחיב את הידע המקצועי, יועצים בתחומי שיווק, פרסום
מסחר אלקטרוני, אינטרנט ומערכות מידע, המעוניינים להרחיב את השכלתם.

תנאי קבלה:
◄ הכרת המחשב ומוצרי אופיס.
◄ אנגלית: קריאה וכתיבה ברמה בסיסית.
◄ הכרת עולם האינטרנט מתוך התנסות אישית לצרכים פרטיים או במסגרת העיסוק המקצועי.
◄ גלישה שוטפת באינטרנט ושימוש ברשתות חברתיות כלשהן.
◄ לא נדרש ידע תכנותי.
◄ לטובת תרגול מעשי במדיות בינלאומיות (גוגל, פייסבוק וכו’) מומלץ כרטיס אשראי בינלאומי.
*כרטיס האשראי לא יחוייב ומיועד לתרגול בלבד.

תעודת גמר:
לקבלת תעודת גמר יש לעמוד בדרישות הבאות:
◄ נוכחות של 85% לפחות בכל הקורס.
◄ הגשה מלאה של 3 פרויקטים, עבודות ומטלות.
◄ מעבר בהצלחה של בחינות מעשיות ותאורטיות.
◄ עמידה בכל תנאי התקנון.
◄ משתתפים שיעמדו בדרישות המפורטות, יהיו זכאים בנוסף לתעודה מטעם ג’ון ברייס הדרכה, גם לתעודת גמר מטעם משרד העבודה והרווחה עבור קורס "מנהל/ת קידום אתרים אורגני (SEO)" בהיקף של 138 שעות.

היקף המסלול:
היקף מסלול הלימודים המלא הנו 230 שעות (180 שעות הדרכה ועוד 50 שעות תרגול עצמי), עפ"י התכנית הבאה:
◄ קורסי ערב 36 מפגשים הנלמדים פעמיים בשבוע, בין השעות 17:30 ועד 21:30 (או ימי ג’ בשעות 17:30-21:30 + ימי ו’ בשעות 09:00-13:00) בכל מפגש 5 שעות הוראה.
◄ יתכן שחלק מהשיעורים בקורס יועברו במסגרת למידה מקוונת (live session). המכללה שומרת לעצמה את הזכות להעביר עד 10% משעות הלימוד בקורס במסגרת למידה מקוונת כאמור.

תוכנית הלימודים:
◄ html+CSS
◄ וורדפרס
◄ קידום אתרים SEO
◄ מילות מפתח ואופטימיזציה
◄ קידום אתרים ממומן
◄ כולל הכנה למבחני הסמכה של גוגל
◄ גוגל אנליטיקס כולל הכנה למבחני הסמכה של גוגל
◄ Conversion Rate Optimization
◄ ניהול קמפיין אינטרנטי ותחילת עבודה
◄ ניהול קמפיין במדיה חברתית
◄ ניהול קמפיין Facebook
◄ כלים מתקדמים
◄ Twitter
◄ Linkedin
◄ אינסטגרם ושיווק ויזואלי
◄ כתיבה שיווקית

השאר/י פרטים ללא כל התחייבות וקבל/י את כל המידע אודות קורס קידום אתרים ושיווק דיגיטלי במכללת מדיאטק ג’ון ברייס.


כל מסלולי הלימוד של  מכללת מדיאטק ג’ון ברייס


לימודים + נרשמים ללימודים  -כל ההצעות ללימודים בישראל יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור לכם ללא תשלום בטלפון 073-2158649