הקריה האקדמית אונו

תואר שני .M.A באסטרטגיה דיגיטלית ותקשורת שיווקית

  • סוג הלימודים במוסד:
     לימודי תואר ראשון ,לימודי תואר שני
  • אזור גיאוגרפי:
     גוש דן,ירושלים והסביבה,חיפה והסביבה

אודות:
מטרת התואר היא הענקת ידע אקדמי עדכני מעשי ומקיף אשר יאפשר בניית אסטרטגיה דיגיטלית אפקטיבית ופיתוח יכולות בתחומי המיתוג, הפרסום, יח"צ שיווק ועוד. התואר יעניק לסטודנטים את הכלים להשתלבות בתפקידים של ניהול תחום הדיגיטל והטרנספורמציה הדיגיטלית- Chief Digital Officer) CDO), ניהול קמפיינים בדיגיטל, ניהול מדיה חברתית, ניהול קהילות, ניתוח וכריית נתונים, ניהול שיווק וניהול מותגים, ניהול פרסום ותקשורת שיווקית, דוברות ויחסי ציבור, ניהול משברים, השתלבות בסטרטאפים ׁ(חברות הזנק) ועוד. בראש התכנית ללימודי התואר עומדת ד"ר מיכל שפירא, סגנית דקן הפקולטה למנהל עסקים וראש החוג לפרסום ותקשורת שיווקית.

תוכנית הלימודים:
בתואר ניתן יהיה לבחור בין שתי התמחויות:
◄ התמחות באסטרטגיה וטרנספורמציה דיגיטלית – נועדה להכשיר את הבוגרים לתפקידים המשיקים בין שיווק לטכנולוגיה. בין הקורסים: מבוא להגנת הסייבר, אסטרטגיה ודאטה בארגון, ניהול קהילות, מבוא ל Big Data-, גיימינג, AI בעידן הביג דאטה, תקשורת ותרבות, Machine Learning ואנליטיקה עסקית ועוד.
◄ התמחות בתקשורת שיווקית – נועדה להכשיר את הבוגרים לתפקידים בתחומי פרסום, שיווק, דוברות ויחסי ציבור, ניהול משברים ועוד. בין הקורסים: סדנת אסטרטגיה והקמת סטארט-אפ, סדנת ניהול קמפיינים, אסטרטגיית יחסי ציבור וניהול משברים, יצירתיות במנהל עסקים, ניהול מותגים ועוד.
הסטודנטים בשתי ההתמחויות ילמדו קורסים בתחומי הניהול, האסטרטגיה וניהול השיווק, ניהול משא ומתן עסקי, תורת המשחקים ואסטרטגיה בשיווק, ניהול שינוי ארגוני, ממשל ציבורי ותאגידי, ניהול התקשורת והפרסום בעידן הדיגיטלי, פיתוח מוצרים חדשים ועוד.

אפשרויות תעסוקה:
הבוגרים יוכלו להשתלב בסיום התואר בשורה של תפקידי מפתח בארגונים:
◄ בתפקידי ניהול תחום הדיגיטל והטרנספורמציה הדיגיטלית – CDO -Chief Digital Officer, ניהול קמפיינים בדיגיטל, ניהול מדיה חברתית, ניהול קהילות , ניתוח וכריית נתונים , והובלת תהליכי טרנספורמציה דיגיטלית.
◄ בחברות ייעוץ בתחום הדיגיטל, חברות לייעוץ אסטרטגי, משרדי פרסום וחברות מדיה.
◄ במשרדי פרסום בתפקידי ניהול תקציבים (תקציבאות(, דיגיטאל, תכנון מדיה ומחקר ותכנון אסטרטגי.
◄ בחברות וארגונים מפרסמים בתפקידי ניהול שיווק, ניהול פרסום ותפקידים אחרים הדורשים הבנה בתחומי התקשורת.
◄ בחברות הזנק (סטרטאפים).
◄ בתחומי המיתוג, הדוברות ויחסי הציבור.
◄ בחברות העוסקות בתחומי התקשורת הדיגיטלית והאינטראקטיבית.

מתכונת הלימודים:
שנה אחת (4 טרימסטרים) – במתכונת דו יומית.

השאר/י פרטים ללא כל התחייבות וקבל/י את כל המידע אודות תואר שני .M.A באסטרטגיה דיגיטלית ותקשורת שיווקית בקריה האקדמית אונו.


כל מסלולי הלימוד של  הקריה האקדמית אונו


לימודים + נרשמים ללימודים  -כל ההצעות ללימודים בישראל יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור לכם ללא תשלום בטלפון 073-2158649