אוניברסיטת חיפה

תואר שני ושלישי בביולוגיה ימית

  • סוג הלימודים במוסד:
     לימודי תואר ראשון
  • אזור גיאוגרפי:
     חיפה והסביבה - הר הכרמל, חיפה 31905

אודות:
האוקיאנוסים, המכסים 70% מפני כדור הארץ, שוקקים בחיים וצופנים אוצרות של משאבי טבע העשויים לשמש כמקור מזון, אנרגיה ותרופות לדורות הבאים. למרות החשיבות הרבה של האוקיינוסים והימים לעתיד האנושות, מרבית האוקיינוסים והימים לא נחקרו עדיין. החוג לביולוגיה ימית באוניברסיטת חיפה מציע מסלולי לימוד אינטרדיסיפלינריים לדוקטורט ולמסטר המשלבים קורסים של ביולוגיה ימית, מולקולרית, אקולוגיה ואוקיינוגרפיה עם עבודת שטח ומחקר מתקדם במעבדות מובילות בתחומים שונים של ביולוגיה ימית. לימודים אלו יאפשרו לבוגרי החוג להשתמש במנדט הידע ובמחקר לצורך ניטור האוקיאנוסים, הבנת תהליכי השינוי החלים בהם והכוונת מקבלי ההחלטות לשימור המורשת והסביבה הימית.

מסלולי הלימוד בתואר שני:
◄ תואר שני מחקרי (עם תזה)
◄ תואר שני עם התמחות בביואינפורמטיקה

מלגות:
מלגות ניתנות מטעם החוג בהתאם לנהלי האוניברסיטה.
בנוסף, ניתן להתעדכן באתר הרשות ללימודים מתקדמים על המלגות המוצעות לסטודנטים לתואר שני.

תכנית הלימודים בתואר שלישי:
משך תכנית המחקר והלימודים יהיו ארבע שנים. במהלך לימודי הדוקטורט יחויב כל תלמיד בלימודי החובה בהיקף של 12 שש"ס. הקורסים ייבחרו מרשימת הקורסים המוצעת ע"י החוג בתאום עם המנחה הישיר ובהתאם לתחום המחקר. כמו כן, על הסטודנט להשתתף בסמינריון החוגי לכול אורך לימודיו, בו מתארחים מרצים מאוניברסיטאות אחרות בארץ ובחו"ל.

אפשרויות תעסוקה בסיום הלימודים:
בוגרי החוג לביולוגיה ימית ימצאו תעסוקה בחברות ביוטכנולוגיות, חברות/עמותות ירוקות/איכות סביבה, משרדי ממשלה ומכוני מחקר ממשלתיים, ייעוץ סביבתי, ניטור, מגוון עבודות ימיות, אקדמיה והוראה.

השאר/י פרטים ללא כל התחייבות וקבל/י את כל המידע אודות תואר שני ושלישי בביולוגיה ימית באוניברסיטת חיפה.


כל מסלולי הלימוד של  אוניברסיטת חיפה


לימודים + נרשמים ללימודים  -כל ההצעות ללימודים בישראל יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור לכם ללא תשלום בטלפון 073-2158649