אוניברסיטת חיפה

תואר שני ושלישי בסיעוד

  • סוג הלימודים במוסד:
     לימודי תואר ראשון
  • אזור גיאוגרפי:
     חיפה והסביבה - הר הכרמל, חיפה 31905

אודות תואר שני:
בתכנית הלימודים הייחודית בחוג לסיעוד מודגשים גישה רב-תחומית, חשיבה ביקורתית, יצירתיות ופיתוח הפוטנציאל של הסטודנט לשם הכשרתו להתמודדות עם אתגרים עכשוויים שמעמידה מערכת הבריאות.

מסלולי לימוד בתואר שני:
מסלול א’: הגשת עבודת גמר מחקרית (תיזה)
מסלול ב’: פרקטיקום

תכניות לימוד:
● תכנית לימודים עם התמחות ב”ניהול סימפטומים בסיעוד”: ניהול סימפטומים ובעקבות כך, איזון בסימפטומים הוא לב ליבו של מקצוע הסיעוד ותורם לאיכות ורווחת החולים ובני המשפחה. מוסמכי התכנית יוכלו להשתלב בפיתוח השדה המחקרי העוסק בניהול סימפטומים, לקדם עשייה מבוססת ראיות, ולהעניק טיפול המותאם לצרכיו של החולה.
● תכנית לימודים עם התמחות ב”ניהול החוסן הארגוני במערך הסיעוד”: הכשרת אנשי סיעוד לחקר ולהובלת ארגונים חסונים, המצמצמים טעויות אנוש והמקדמים איכות טיפול. במסגרת התוכנית ירכשו הסטודנטים ידע וכישורים במחקר, בניהול ובמנהיגות הנחוצים להובלת ארגוני הסיעוד להתמודדות עם אתגרי המאה ה-21.
● תכנית לימודים עם התמחות ב”טכנולוגיות ברווחה ובריאות”: להיענות לאתגרים ולשינויים הטכנולוגיים של המאה ה-21, בקנה אחד עם תכניות באוניברסיטאות מובילות בעולם, ולהשתלב בפיתוח שדה מחקרי וקליני העוסק בטכנולוגיה בריאות ורווחה . בנוסף, לקדם עשיה מבוססת ראיות ולסייע בקידום בריאות, מניעת חולי וטיפול יעיל תוך שילוב ראיה אינטרדיסציפלינרית המייחדת את הפקולטה למדעי הרווחה והבריאות.

אפשרויות תעסוקה:
במערכת הבריאות כולל תפקידים ניהוליים, מחקר והוראה.

אודות תואר שלישי:
התוכנית מציעה לימודים לקראת תואר שלישי בסיעוד. מטרת התכנית היא להעניק לאנשי מקצוע בכירים בסיעוד או בתחומים קרובים הכשרה מחקרית ואקדמית מתקדמת שתהווה בסיס להשתתפות בפיתוח הסיעוד כדיסציפלינה מובחנת בעלת גוף ידע משלה. בוגרי התכנית יוכלו לאייש תפקידי הנהגה ועיצוב מדיניות בשדה ולהשתלב במסלולים שונים של מחקר והוראת סיעוד באקדמיה.

אפשרויות תעסוקה:
השתלבות במחקר ובהוראה בתחומי הסיעוד.


כל מסלולי הלימוד של  אוניברסיטת חיפה


לימודים + נרשמים ללימודים  -כל ההצעות ללימודים בישראל יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור לכם ללא תשלום בטלפון 073-2158649