אוניברסיטת חיפה

תואר ראשון בהפרעות בתקשורת

  • סוג הלימודים במוסד:
     לימודי תואר ראשון
  • אזור גיאוגרפי:
     חיפה והסביבה - הר הכרמל, חיפה 31905

אודות:
הפרעות בתקשורת, כמקצוע השייך למקצועות הבריאות, הינו תחום מחקרי וקליני רחב היקף ורב פנים, העוסק במגוון היבטים של קשיים בתקשורת בין בני אדם ובדרכים להתמודדות עם קשיים אלה.
תקשורת בין אישית מתרחשת בעזרת אמצעים מילוליים (השפה שבה אנו מדברים) ובלתי מילוליים (כמו אינטונציה, שפת גוף, והבעות פנים). כישורי תקשורת חיוניים להתנהלות יחסים משפחתיים, חברתיים ומקצועיים, ובכוחו של הדיבור לשקף את הרעיונות ולחשוף את רצונות הלב. קשיים ביכולת ליצור קשר עם הזולת יכולים לשבש את מהלך החיים התקין של האדם ולמנוע ממנו לקחת חלק פעיל בחברה. לקשיים בתקשורת בין אישית יכולות להיות סיבות רבות ושונות, (למשל, איבוד השמיעה, פגיעה מוחית, תפקוד לקוי של אברי הדיבור) והם יכולים להופיע לאורך כל תקופות הגיל מהינקות ועד לזקנה.

מסלולי לימוד:
תכנית הלימודים היא חד חוגית וכוללת לימודי התמחות בתחומי השפה, הדיבור, התקשורת, השמיעה, והלמידה. וכוללת קורסים בנושאים: מדעי השפה, הדיבור, התקשורת , השמיעה, והלמידה, מקצועות הבריאות ומדעי החיים, שיטות מחקר והתנסויות קליניות.

אופק תעסוקתי:
אפשרויות תעסוקה בסיום הלימודים: אבחון וטיפול בסובלים מהסוגים השונים של קשיי תקשורת. תעסוקה במסגרות של מוסדות בריאות וחינוך.

השאר/י פרטים ללא כל התחייבות וקבל/י את כל המידע אודות תואר ראשון בהפרעות תקשורת באוניברסיטת חיפה.


כל מסלולי הלימוד של  אוניברסיטת חיפה


לימודים + נרשמים ללימודים  -כל ההצעות ללימודים בישראל יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור לכם ללא תשלום בטלפון 073-2158649