האקדמית תל אביב - יפו

תואר ראשון בבית הספר למדעי המחשב

  • סוג הלימודים במוסד:
     לימודי תואר ראשון ,לימודי תואר שני
  • אזור גיאוגרפי:
     גוש דן - רחוב רבנו ירוחם 2, תל אביב-יפו

תוכניות הלימודים הייחודיות לתואר במדעי המחשב
באקדמית תל אביב - יפו
לימודי בוקר בלבד!



תוכנית לתואר ראשון במדעי המחשב -(.B.Sc)
המכללה האקדמית תל אביב יפו, המציעה לימודי תואר ראשון וכן לימודי תואר שני במגוון של תחומים שונים, מזמינה אתכם לבחור במסלול ייחודי, הכולל מבחר של התמחויות שונות בתחום מדעי המחשב. במסגרת לימודי תואר ראשון במדעי המחשב (.B.Sc), המיועד לכל המוצאים עניין בתחום המחשב ומעוניינים להשתלב בו בתום לימודיהם.
תחת תוכנית זו ניתן לבחור באחת מתוך ארבע התמחויות שונות - כל אחת מהן מתמקדת בהיבט אחר ומספקת את כל הכלים הדרושים לצורך עיסוק עתידי בתחום זה.


על המסלולים המוצעים:


תכנית הלימודים לתואר ראשון במדעי המחשב (.B.Sc) – מכשירה את בוגריה על מנת שיוכלו להשתלב במגוון העיסוקים השונים בתחום או לקחת חלק במחקר מדעי. לימודים אלה כוללים קורסי חובה, קורסי בחירה וחשיפה למבחר של תכנים שונים לצורך העמקת הידע בתחום הלימודי.
השילוב הייחודי של לימוד תיאורטי ומעשי מאפשר לסטודנטים להשתלב בהצלחה בשוק העבודה, או לבחור להמשיך במסלול של לימודים לתארים גבוהים.



תוכנית לתואר ראשון במדעי המחשב בצירוף חטיבה בניהול וכלכלה - (.B.Sc)


בית הספר למדעי המחשב באקדמית תל אביב יפו מציע תוכנית לימודים ייחודית המשלבת קורסים במדעי המחשב עם לימודי חטיבה בניהול וכלכלה. במסגרת תוכנית זו, בנוסף ללימודים במדעי המחשב, מקבלים תלמידי החטיבה היכרות עם קורסי ניהול (ניהול עסקי וניהול בתחום המחשבים) ועם קורסי בסיס בכלכלה. תלמידי החטיבה יכולים להתמחות באחד משני מסלולי לימוד: ניהול וכלכלה או ניהול מערכות מחשב. תוכנית הלימודים מכשירה את בוגריה לעבודה במיוחד בתחום פיתוח וניהול פרויקטי תוכנה ומערכות מחשב.


תוכנית לתואר ראשון במדעי המחשב בצירוף התמחות בתקשורת ובאינטרנט - (.B.Sc)


בעולם שבו כולם מחוברים לכולם, בין אם על ידי טלפונים סלולאריים או דרך האינטרנט, יש חשיבות רבה למחקר ופיתוח בתחום התקשורת. ההתמחות מתמקדת בהוראה בתחום רשתות התקשורת ונעזרת במעבדת תקשורת המקיימת מחקר פעיל שעוסק בתקשורת אלחוטית בין מחשבי כף יד ובין שרתים ללקוחות מזדמנים, תקשורת חבר לחבר ומערכות מבוזרות, העברה של וידאו ומידע בזמן אמת באינטרנט, רשתות חברתיות וניתוב ברשתות מהירות.


קשר עם התעשייה:


חלק מהפרויקטים הנערכים במעבדה לתקשורת ממומנים על ידי התעשייה ונעשים תוך שיתוך פעולה עם חברות שונות. שיתוף זה מאפשר לנו להצטייד בציוד מתקדם, כגון רובוטים ושרתים חדישים ולחשוף את הסטודנטים לחזית הטכנולוגית ולמחקר עתידי.
היקף הלימודים במסלול מדעי המחשב בצירוף ההתמחות בתקשורת ואינטרנט באקדמית תל אביב יפו הוא 124 נ’ז, המורכבים מקורסי החובה בלימודי התוכנית במדעי המחשב, מקורסי החובה בהתמחות, מקורסי בחירה במדעי המחשב ובהתמחות ומסדנה בתחום ההתמחות.


תוכנית לתואר ראשון במדעי המחשב בצירוף חטיבה בניהול ויזמות טכנולוגית - (.B.Sc)


עולם התוכנה מוביל את המהפכה התעשייתית של ימינו. רבים מבוגרי מדעי המחשב באקדמית תל אביב יפו משתלבים בחברות הייטק, בצוותי תוכנה ובפרוייקטים בתום לימודיהם ואף במהלכם. חלקם אף יהפכו ליזמים ויקימו חברות הזנק (סטארט – אפים). במסגרת עבודתם הם יידרשו להתמודד ולהצליח בעולם עשייה המשלב אתגרים טכנולוגיים , עסקיים וניהוליים. הלימודים בחטיבה מקיפים את ההיבטים המוחשיים ואת התהליכים המלווים מיזם תוכנה , משלב הרעיון הראשוני ובמהלך התפתחותו והבשלתו , תוך היכרות עם הסביבה הטכנולוגית והעיסקית בה פועלים יזמים , מנהלים וחברות הזנק. מטרת החטיבה היא לתת לבוגריה היכרות מעשית רחבה עם עולם היזמות והכוחות המרכזיים המשפיעים ופועלים בו , ולהעניק להם יכולת להתמודד , להוביל ולהצליח בפיתוח רעיונות , מיזמים ופרוייקטים.


תוכנית לתואר ראשון דו-חוגי במדעי המחשב כלכלה וניהול- (.B.A)


מטרת התוכנית היא להעניק לבוגריה ידע בתחומי מדעי המחשב וכלכלה וניהול. התוכנית מכשירה את בוגריה הן לתפקיד ניהולי כללי והן לתפקיד ניהול בתעשיית המחשבים. התוכנית מקנה בסיס להמשך לימודים לתארים גבוהים בתחומי מדעי המחשב וכלכלה וניהול.




הלימודים לתואר ראשון במדעי המחשב
באקדמית תל אביב - יפו מתקיימים במגוון מסלולים:



● תואר ראשון במדעי המחשב (.B.Sc)
● תואר ראשון במדעי המחשב בצירוף חטיבה בניהול וכלכלה (.B.Sc)
● תואר ראשון במדעי המחשב בצירוף התמחות בתקשורת ובאינטרנט (.B.Sc)
● תואר ראשון במדעי המחשב בצירוף חטיבה בניהול ויזמות טכנולוגית (.B.Sc)
● תואר ראשון דו-חוגי במדעי המחשב כלכלה וניהול (.B.A)
● תואר שני במדעי המחשב- (.M.Sc)
● תוכנית השלמות לקראת תואר שני במדעי המחשב לבעלי תואר ראשון במדעים




● ● ● מתן דגש על הקניית כלים יישומיים מתקדמים, בצד העמקה מדעית והיכרות עם
הבסיס התיאורטי של מדעי המחשב





● ● ● הכשרת הבוגרים להשתלב במגוון העיסוקים בתחום התעשיות עתירות הטכנולוגיה





תואר שני במדעי המחשב- (.M.Sc)


תוכנית הלימודים לתואר שני במדעי המחשב (.M.Sc) מיועדת להרחיב ולהעמיק את הידע של הסטודנטים, בעיקר על פי הצרכים של התעשייה עתירת הידע. התוכנית מרחיבה את התשתית התיאורטית שנלמדת בתואר הראשון, ומוסיפה העמקה והרחבה בתחומי ידע נוספים וביכולות המקצועיות של הלומד. לימודי התואר השני במדעי המחשב מאפשרים ללומדים להתעדכן ולגשר על פערי ידע שנוצרים עם ההתפתחות המהירה של הטכנולוגיה והיישומים בתחום, על בסיס תוצאות המחקר העדכניות ביותר. מבנה התוכנית ומשך הלימודים מאפשרים לבוגרי תואר ראשון המועסקים בתחום לשלב לימודים לתואר שני עם עבודתם. התוכנית לתואר שני במדעי המחשב (.M.Sc) נבנתה במתכונת גמישה, על מנת לאפשר לסטודנטים שילוב לימודים עם עבודה. לפיכך, משך הלימודים יהיה בין ארבעה לשמונה סמסטרים, ובלבד כי משך הזמן המירבי של הלימודים לא יעלה על ארבע שנים, בהתאם לקצב ההתקדמות של הסטודנט. כל סטודנט יעצב את תוכנית לימודיו, הרכבה ומשכה, באופן אישי.




תוכנית השלמות לקראת תואר שני במדעי המחשב לבעלי תואר ראשון במדעים


המסלול נועד לאפשר לבוגרי תואר ראשון בביולוגיה/מדעי החיים/כימיה/כלכלה/מנהל עסקים/מערכות מידע/ראיית חשבון ותחומים קרובים, להשלים את הידע החסר להם על מנת שיוכלו להשתלב בלימודי תואר שני במדעי המחשב M.Sc.
*לבוגרי הנדסה או לבוגרים במדעי הטבע עם לימודי מתמטיקה (למשל פיזיקאים או כאלו שלמדו מתמטיקה בלבד תיבנה תוכנית השלמה אישית ומקוצרת יותר).




יתרונות התוכנית:


● השתלבות בתחום ההיי-טק והביו-טק (ביוטכנולוגיה) תוך כדי לימודי התואר השני.
● רכישת תואר שני בתחום מבוקש בשוק העבודה.
● הכרה בקורסים בהיקף של עד 4 נ’ז מלימודי התואר השני על סמך לימודי התואר הראשון.
● תוכנית לימודים מותאמת לאנשים עובדים (פעמיים בשבוע בשעות אחר- הצהריים או ביום שישי בבוקר, למעט סמסטר קיץ שבו יתקיימו הלימודים שלוש פעמים בשבוע).
● לימוד בקבוצה ייחודית והומוגנית.
● שכר לימוד אוניברסיטאי




השאר/י פרטים ללא כל התחייבות וקבל/י את כל המידע אודות הלימודים לתואר B.A ו- B.Sc במדעי המחשב, באקדמית תל אביב-יפו.


כל מסלולי הלימוד של  האקדמית תל אביב - יפו


לימודים + נרשמים ללימודים  -כל ההצעות ללימודים בישראל יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור לכם ללא תשלום בטלפון 073-2158649