המרכז האקדמי רופין

תואר ראשון בפסיכולוגיה ומנהל עסקים (דו-חוגי)

  • סוג הלימודים במוסד:
     לימודי תואר ראשון ,לימודי תואר שני ,לימודי הנדסה
  • אזור גיאוגרפי:
     השרון - עמק חפר 4025000

 

 

אודות:

 

בעולם העבודה של ימינו נחוצים מנהלות ומנהלים עם השכלה רחבה, אשר מבינים עסקים ומבינים גם בני אדם. התואר המוצע – תואר ראשון דו חוגי בפסיכולוגיה ומנהל עסקים נותן את הידע המקצועי ואף מעמיק בשני התחומים – אחד המתבסס על ידע וכלים לניהול מוצלח של חברות, והשני אשר נותן חלון ממנו להתבונן אל תוך האדם עצמו. מאחר ועסקים מתנהלים בזכות האנשים שבתוכם, שילוב תחומי הדעת האלו מביא לאנשי ניהול בקיעים בעומקי האדם, ומטפלים עם ידע חיוני בניהול.

 

 

 

מטרת הלימודים:

 

שילוב בין ידע תאורטי והתנסות מעשית משמעותית. השילוב של מסלול זה שהינו דו-חוגי נבנה במטרה שהסטודנטים ילמדו שני תחומי דעת אשר משלימים זה את זה.

 

 

 

מתכונת הלימודים:

 

3 שנים אקדמיות, 3 ימי לימוד בשבוע. למעט שנה א’ סמסטר ב’ בו הלימודים יהיו 4 ימים בשבוע.
* בנוסף ייתכנו כמה ימי לימוד מרוכזים, שעליהם יקבלו הסטודנטים הודעה מראש.​

 

 

 

תכנית הלימודים:

 

פסיכולו​גיה

 

התוכנית נלמדת במסגרת המחלקה למדעי ההתנהגות. הלימודים עוסקים בהבנת ההתנהגות האנושית מזוויות שונות. הקורסים מציעים לסטודנט היכרות מעמיקה עם היבטים פסיכולוגיים מגוונים של ההתנהגות האנושית במצבים מגוונים. לימודים אלו גם מספקים בסיס רחב לעבודה בתחומי הטיפול, החינוך, והעבודה עם אוכלוסיות מיוחדות, גם בתחומים יישומיים של הפסיכולוגיה כמו שיווק, חוויית משתמש, ספורט וכד’.
לימודים אלו הם בסיס טוב ללימודי המשך לתארים מתקדמים בפסיכולוגיה (ובתחומים אחרים) הן לתארים שניים בתחומי הפסיכולוגיה הקלינית (קלינית, רפואית, נוירו-שיקומית, חינוכית וכד’) והן בתחומים יישומיים אחרים כגון פסיכולוגיה ארגונית, פסיכולוגיה פלילית, פסיכולוגיה של הספורט וכד’). הלימודים לתואר בפסיכולוגיה כוללים את כל קורסי החובה בפסיכולוגיה הנדרשים לשם הרשמה לתואר מוסמך (MA) בפסיכולוגיה באוניברסיטאות כמו במרכז האקדמי רופין.

 

 

מנה​​ל עסקים

 

מנהל עסקים משלב פרקטיקה ואקדמיה, יישומיות ותאוריה. שיטות הניהול מבוססי תאוריה והיישום שלהם בפועל ממקסם רווחים ומסייע לעסקים להתמודד בתחרות בשוק החופשי. עם תהליכי הגלובליזציה הדיגיטלית מחד וההתמודדות עם משבר הבריאות והאקלים מצד שני, העולם המשתנה ותעשיות שמשנות את פניהן. לצד דינמיות זו הגורם הקבוע הינו: כל שוק ישאף למקסם רווחים ולאופטימיזציה – גם בתעשייה המסורתית, בהיי-טק ובביו-טק, בעסקים קטנים ובחברות גדולות. המקצוע היחיד אשר מאפשר השתלבות בכל אחד מאלה הוא מנהל עסקים, מקצוע שמאפייניו פרקטיים ודינמיים. הלימודים מכשירים את הסטודנטים להוביל עסקים להצלחה באמצעות ניהול נכון של תחומי העסק – שיווק, מימון, הנעת עובדים, ניהול משאבי אנוש, פיתוח וניהול מערכות מידע, יזמות עסקית, חדשנות ועוד.​ התוכנית מורכבת מקורסי חובה וקורסי בחירה. קורסי החובה כוללים את תכני הליבה הנדרשים לניהול ארגונים ועסקים – מימון וחשבונאות, שיווק, ניהול משאבי-אנוש ואסטרטגיה. קורסי הבחירה מציעים השלמת ידע במגוון תחומים הנושקים לעולם הניהול. ​

 

 

 

תנאי קבלה:

 

בעלי זכאות לתעודת בגרות עם ממוצע משוקלל של 100 לפחות ללא פסיכומטרי.

בעלי זכאות לתעודת בגרות מלאה ולציון 540 לפחות בפיסוכמטרי.

בעלי זכאות לתעודת בגרות מלאה המעוניינים/ות להיבחן במבחן פסיכומרטי.

 

 

השאר/י פרטים ללא כל התחייבות וקבל/י את כל המידע אודות תואר ראשון בפסיכולוגיה ומנהל עסקים (דו-חוגי) במרכז האקדמי רופין.


כל מסלולי הלימוד של  המרכז האקדמי רופין


לימודים + נרשמים ללימודים  -כל ההצעות ללימודים בישראל יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור לכם ללא תשלום בטלפון 073-2158649