מכון אבני - המכללה לאמנות ועיצוב תל אביב

אומנות - תואר ראשון בשילוב האו"פ

  • סוג הלימודים במוסד:
     לימודי תעודה
  • אזור גיאוגרפי:
     גוש דן - רחוב אילת 6, תל אביב - יפו

אודות:
מסלול הלימודים הרב-תחומי באמנות משלב תואר ראשון .B.A במדעי הרוח מטעם האוניברסיטה הפתוחה, עם תעודה מקצועית מוכרת של מכון אבני.
המסלול החדשני נלמד בימים ב’ וה’ – יומיים בשבוע בלבד! אורך שלוש שנים ומאפשר לסטודנט גמישות רבה ליצירה הכנסה עצמאית תוך כדי לימודיו.
מכון אבני שנוסד בתל אביב בשנת 1936, מהווה אבן פינה ליצירה האמנותית הישראלית ומתחדש ללא הפסקה, כתל אביב עצמה, בהתאם למציאות המשתנה.
חזון המכון הוא הכשרה של יוצרים רב-תחומיים ורחבי אופקים תוך הגשמת חלומותיהם ונתינת ביטוי לכשרונותיהם.

תנאי קבלה:
◄ תעודת בגרות / תעודה מקבילה ושוות ערך
◄ תיק עבודות
◄ ועדת קבלה

משך הלימודים:
◄ 3 שנים
◄ ימי לימוד שבועיים: ב, ה
◄ נ"ז: 104 של מכון אבני
◄ 78 נ"ז של האוניברסיטה הפתוחה
◄ סה"כ 182 נ"ז.

מטרת הלימודים:
הכשרת הסטודנטים של היום, להיות האמנים והיוצרים המובילים של מחר ולאפשר להם להתנסות במנעד אמנותי רחב ומשמעותי, תוך הכירות עם יוצרים שונים ומגוונים.

יתרונות הלימודים במוסד:
◄ תוכנית רב-תחומית: הרב-תחומיות של המסלול מתבטאת בכך שמסע הסטודנט בדרכו אל התואר הנכסף ,עובר דרך עולמות ההשראה שלו ומסייע לולבטא אותם בכן הציור, בסדנת הפיסול, במדיה הממוחשבת, ובעיצוב מוצר וחלל הנדרשים להרחיב את עולם היצירה שלו.
◄ התנסות מעשית: התוכנית מקנה לסטודנטים מצטייניםהזדמנות פז להשתלב בעבודה מעשית בגלריה או בסטודיו ולהוסיף ניסיון מעשירלוונטי לקורות החיים תוך העשרת תיק העבודות שלהם.
◄ רק 2 ימי לימוד בשבוע – אפשרות לשלב לימודים עם עבודה.
◄ לימודים רב-תחומיים עשירים ורחבי אופקים.
◄ תואר אקדמי של האו"פ המאפשר תעסוקה מגוונת והמשך לימודים לתארים מתקדמים בארץ ובחו"ל.
◄ יחס אישי של מכללה פרטית.
◄ תעודת גמר פותחת דלתות.
◄ אפשרות למסלול לימודים לא אקדמי.
◄ התחייבות לניסיון מעשי המעשיר את קורות החיים של הסטודנט עוד בטרם סיום לימודיו.

תוכנית הלימודים:
במכון אבני מושם דגש על הליבה של תחום האמנות הפלסטית: הציור והפיסול. שני עמודי תווך אלה מהווים את היסוד ביצירתו של אמן יוצר. הלימודים נפתחים בהטמעת בסיס קלאסי הבא לידי ביטו י בפרופורציות, טונאליות, צבע, צורה ומרקם. בהמשך זוכים הסטודנטים להכיר מרצים שונים בעלי גישותאמנותיות מגוונות התורמות להרחבת אופקיו של הסטודנט.

התפישה הרב-תחומית מדגישה כי אמן יוצר הפועל בשדה האמנות העכשווי נדרש לידע מקצועי מגווןבתחומי העיצוב והטכנולוגיה על מנת שיוכל לפתח ביטוי יצירתי אישי מקורי באמצעות חומרים עכשוויים.

במכון אבני אנו שמים דגש על השליטה של האמן בן זמננו גם בתוכנות עיצוב והדמייה מובילות לצד התנסות בעיבוד של עץ, מתכת, פלסטיק ועוד.

נושאי לימוד לפי שנים:
◄ שנה א’ - שנת מבואות רב-תחומית כוללת לימודי: ציור ורישום, פיסול, צילום, עיצוב גרפיושימוש בתוכנות המחשה, עיצוב חלל, תוכנות עיצוב, עבודה בסדנה יוצרת, ולימודיםעיוניים.
◄ שנה ב’ - שנת התמחות באמנות כוללת חשיפה למרצים שונים ולמתודולוגיות מגוונות של לימודי ציור, רישום ופיסול בחומרים שונים ובטכניקות מגוונות.
◄ שנה ג’ - שנת פרקטיקום והתמחות שוק כוללת יום לימודים במכון ומפגש מעשי עם עולם התעסוקה. בשנה זו יועסק הסטודנט בסטודיו/ גלריה/ ארגון אוצר והם אלו שישלמו את שכר הלימוד שלו למכון אבני בשנה זו.

תעודת גמר:
◄ תואר B.A במדעי הרוח של האו"פ
◄ תעודת אמן בוגר אבני

השאר/י פרטים ללא כל התחייבות וקבל/י את כל המידע אודות אומנות - תואר ראשון בשילוב האו"פ במכון אבני.


כל מסלולי הלימוד של  מכון אבני - המכללה לאמנות ועיצוב תל אביב


לימודים + נרשמים ללימודים  -כל ההצעות ללימודים בישראל יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור לכם ללא תשלום בטלפון 073-2158649