מגן דוד ירוק המכללה ללימודים פארא-וטרינריים

קורס עוזר לרופא וטרינר ומנהל פינות חי

  • סוג הלימודים במוסד:
     לימודי תעודה
  • אזור גיאוגרפי:
     גוש דן

אודות:
בוגרי קורס עוזר וטרינר ומנהל פינות חי רוכשים במסגרת לימודיהם מיומנויות הכוללות ניהול אדמיניסטרטיבי וממוחשב של המרפאה, מתן מענה ללקוחות המעוניינים במידע על בעלי חיים, קבלה והפניית לקוחות על פי עניין ודחיפות אל הרופא הווטרינר. מיומנויות אלו דורשות הכרה של אמצעים ועזרים רפואיים מגוונים אשר נמצאים בשימוש שוטף בעבודתו של הווטרינר כגון: כלי הניתוח וכלים אחרים הקיימים בשימוש במרפאה, מכשור רפואי וטרינרי, פרמצבטיקה - סוגי חומרים/תרופות/תכשירים שונים ועוד. עוזר הווטרינר נוטל חלק פעיל וחיוני בניתוחים כירורגיים מסובכים, בהכנה לניתוח ולאחריו (PRE AND POST OPERATION) ולכן עליו לרכוש רמת מיומנות גבוהה בנושאים כגון: אנטומיה השוואתית, כירורגיה, סטריליזציה והענקת עזרה ראשונה בזמן ניתוחים וכחלק משגרת העבודה במרפאה בפיקוחו של הווטרינר. כל זאת ועוד רוכש הסטודנט במהלך לימודיו. כמו כן, הקורס מכשיר את בוגריו לעבודה במרפאות לחיות מחמד, עבודה עם חיות גדולות, מעלי גירה גדולים וקטנים, טיפוח ותחזוקה של פינות חי וכן הכרת בעלי חיים אקזוטיים כגון זוחלים, ציפורי נוי ומחמד, מכרסמים, דולפינים, פרימאטים ועוד. ככלל אנו משתמשים במודל של כלב, סוס ואדם לשם לימוד השוואתי. במהלך הלימודים מכיר הסטודנט הלומד את הסיעוד הווטרינרי גם מהאספקטים הפחות ידועים לציבור הרחב כגון הרפואה הווטרינרית הרשותית, חקיקה וטרינרית, אתיקה מקצועית, וטרינריה ויהדות, זואולוגיה ועוד מגוון רחב של נושאים זואו-טכניים ורפואיים.

מוכר לפיקדון לחיילים משוחררים

קהל היעד:
למעוניינים לרכוש מקצוע נדרש, מרתק ומאתגר, אנשים העוסקים במקצועות הקשורים לבעלי חיים ומעוניינים בהעשרה ובהרחבת הידע האישי וכן לקהל הרחב של אוהבי בעלי חיים המעוניינים לעסוק בקשר שבין האדם והחי.

משך הלימודים:
240 שעות אקדמיות

תעודת גמר:
תעודת גמר עוזר וטרינר ומנהל פינות חי מטעם מכללת מגן ירוק, המכללה ללימודים פארא-וטרינריים ובהכרת משרד החינוך - האגף לקשרי חוץ ואונסקו לגמול השתלמות + נקודות זיכוי באוניברסיטה ישראלית

השאר/י פרטים ללא כל התחייבות וקבל/י את כל המידע אודות קורס עוזר לרופא וטרינר ומנהל פינות חי במכללת מגן דוד ירוק.


כל מסלולי הלימוד של  מגן דוד ירוק המכללה ללימודים פארא-וטרינריים


לימודים + נרשמים ללימודים  -כל ההצעות ללימודים בישראל יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור לכם ללא תשלום בטלפון 073-2158649