האוניברסיטה הפתוחה

לימודי תעודה במגדר

  • סוג הלימודים במוסד:
     לימודי תואר ראשון ,לימודי תעודה
  • אזור גיאוגרפי:
     סניפים בכל הארץ,גוש דן,הגליל והגולן,באר שבע והדרום,ירושלים והסביבה,השרון,חיפה והסביבה,שפלה - כלל ארצי

אודות

 

 

מגדר הוא תחום דעת הולך וגדל, שהתמחות בו מקנה אפיקי מחשבה חדשים, ויכולה גם לפתוח פתח להתפתחות מקצועית. למי שרואה עתיד מקצועי בתפקידי ייעוץ להוגנות מגדרית, פעילות לקידום נשים, הטמעת חשיבה מגדרית במוסדות חינוך, או בהוספת זווית מגדרית לעיסוקים בממשל, משפט, רפואה ועוד – מציעה האוניברסיטה הפתוחה מסלול אקדמי בין תחומי של תעודה בלימודי מגדר.

 

 

בתוכנית אפשר ללמוד תוך זמן קצר יחסית שבעה קורסים מתוך היצע המקיף פסיפס רחב של נושאים, וביניהם: אהבה ונישואים בקומדיה הרומנטית ההוליוודית, מאבקי החלוצות לשוויון בתקופת היישוב, נשים על בימת התאטרון, נשים במעבדת המחקר, מיניות במחשבת חז”ל והיבטים חברתיים ואתיים של טכנולוגיות פריון חדישות.

 

 

מתכונת התכנית

 

 

התכנית מחייבת לימוד של שבעה קורסים, שהראשון מביניהם הוא מבוא ללימודי מגדר. כמו כן חייבים הלומדים בכתיבת עבודה סמינריונית הקשורה לנושא של אחד הקורסים הנלמדים.

 

 

הסטודנטים מקבלים את כל חומרי הלימוד לפני תחילת הסמסטר. חומרי הלימוד הם בדרך כלל ספרים, מקראות מאמרים ומדריכי למידה. כל קורס מלווה גם באתר קורס. בכל קורס מתקיימים מפגשי הנחיה במהלך הסמסטר, משך כל מפגש בין שעתיים לשלוש. המפגשים מתנהלים בשעות אחר הצהרים או הערב. כיוון שכל חומר הלימוד נשלח לסטודנטים ומותאם ללמידה עצמית, ההשתתפות במפגשי ההנחייה היא בגדר המלצה בלבד. עם זאת, בחלק מהקורסים ההשתתפות במפגשי ההנחייה היא חלק מחובות הלומדים בקורס.

 

 

משך הלימודים נתון לבחירת הסטודנטים. אפשר לסיים את כל החובות ללימודי תעודה במגדר תוך שנת לימודים אחת, אך אפשר גם לפרוס את הלימודים על פני זמן ממושך יותר.

 

 

ם על פני זמן ממושך יותר.


כל מסלולי הלימוד של  האוניברסיטה הפתוחה


לימודים + נרשמים ללימודים  -כל ההצעות ללימודים בישראל יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור לכם ללא תשלום בטלפון 073-2158649