מכללת ארטי לעיצוב ואמנות

פוטותרפיה

  • סוג הלימודים במוסד:
     לימודי תעודה
  • אזור גיאוגרפי:
     גוש דן - רמת גן

אודות:
צילום הינו מראה לנפש, תמונות מספרות סיפור ומעוררות פרשנות אישית, רגשות, זיכרונות ומחשבות העוזרים לפיתוח יכולת התבוננות עצמית. התיעוד הויזואלי מתחבר למאגר חוויות ותכנים אישיים המהווים אמצעי ישיר להכרות עם עולמו הפנימי של היוצר. באמצעות הצילום ניתן לתקשר בשפת דימויים וללא מילים. הצילום, מעבר להיותו תחום יצירתי, נגיש ומרתק, מהווה פתח לעבודה על הגברת המודעות האישית והבטחון העצמי. מדיום הצילום הינו כלי טיפולי בתחום התרפיה באומנות המאפשר למטופל להתחבר לרגשותיו.

מטרת הקורס:
הקניית יכולת, הבנה ושליטה בצילום כמצע לעבודה עם אנשים דרך ניסוי וחויה. הכרות עם עולם הצילום ככלי ביטוי אישי על כל גווניו, לימוד מאפייני עולם הצילום ושיפור היכולת להפיק באמצעות הצילום חוויות לא מילוליות. פיתוח שפת צילום אישית מבחינת נושאים ותוכן והן בפן הטכני ותפעולי של המצלמה והעזרים הנלווים לה. הלימוד בקורס מתבצע דרך חווית צילום מעשי בשטח במסגרת שיעורי צילומי חוץ והתבוננות בעולמו הפנימי של היוצר. למידת קודים לפיענוח עבודות צילם ופיתוח הבעה אמנותית, ביצוע תרגילים מונחים לפי נושאים וביקורת עבודות בהנחיה אישית.
לאחר הקורס נערכת התמחות במסגרות טיפוליות: נוער בסיכון, מחלקות ילדים בבתי חולים, עמותות יעודיות ועוד.

בין הנושאים המטופלים:
בין הנושאים המטופלים: צילום על פי נושא, דיוקן אישי, צילום חוויות ילדות-חלומות ומאוויים, צילום תעודי כלווי תהליך שיקום, צילום פרויקט אישי אמנותי כחוויה מתקשרת.

המרצים:
מנחי הקורס הינם מרצים לצילום ופוטותרפיה, בעלי ותק רב בהנחיית קבוצות בטיפול ושיקום באמצעות תרפיה בצילום.

משך הלימודים:
100 שעות לימוד אקדמיות במסלול משולב, מתאים להשלמת שעות לא פורמליות לתרפיה באמנות. *ניתן לפצל את לימודי הצילום ופוטותרפיה

תעודה:
תעודת גמר פוטותרפיה צילום כביטוי אישי, מטעם מכללת ארטי לעיצוב ואמנות.

השאר/י פרטים ללא כל התחייבות וקבל/י את כל המידע אודות פוטותרפיה במכללת ארטי לעיצוב ואמנות.


כל מסלולי הלימוד של  מכללת ארטי לעיצוב ואמנות


לימודים + נרשמים ללימודים  -כל ההצעות ללימודים בישראל יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור לכם ללא תשלום בטלפון 073-2158649