אדמה - בית הספר לרפואה משלימה ותרפיות בגבעת וושינגטון

שיטת העבודה של ביירון קייטי

  • סוג הלימודים במוסד:
     לימודי תעודה ,ייעוץ והכוונה
  • אזור גיאוגרפי:
     שפלה

קורס ערב המותאם לאנשים עובדים

אודות:
קורס זה עוסק באחד הנושאים החשובים לכולנו – כיצד להתמודד עם סיטואציות קשות ומלחיצות בחיינו, במערכות היחסים שלנו עם אחרים, עם עצמנו ועם העולם, כיצד להצליח להפחית את הסבל והתגובתיות שלנו בתוך קונפליקטים, ולהגדיל את רמת הסיפוק השלווה והאושר בתוך המציאות הקיימת.
שיטת “העבודה” שנלמד בקורס, תסייע להתבונן על המציאות בצורה שונה, להבין אחרת את האנשים והמצבים בחיינו, ליצור מרחב המאפשר לבחור אחרת מהאוטומט ולפעול באופן חדש ויצירתי ולזהות את החופש להיות בקבלה עצמית ובתחושת שמחה גם בסיטואציות מאתגרות במיוחד.

קהל יעד:
אנשים המעוניינים לשפר מערכות יחסים, להשיג יעדים שהציבו לעצמם, לפתור קונפליקטים ולהיפטר מדימויים ותפיסות מוטעות כלפי המציאות.

מטרות הקורס:
◄ המשתתפים ילמדו את שיטת ה”עבודה” לעומק, ויוכלו ליישם אותה על עצמם.
◄ המשתתפים יקבלו הבנה מחודשת של עצמם ואחרים ויקבלו כלים לתקשורת בונה.
◄ המשתתפים יוכלו להנחות אחרים ולאפשר אותם בעזרת שיטת העבודה.
◄ יצירת קהילה של מתרגלים ומיישמים את ה”עבודה” יחד המשתפים ביניהם תובנות, שינויים, אתגרים והצלחות.

שיטת העבודה:
שיטת ה”עבודה” שמלמדת ביירון קייטי מזה 30 שנים מתורגלת ע”י מאות אלפי אנשים ביותר מ-20 מדינות.
החיים שלנו בעבודה, בבית, עם עצמנו ועם האנשים הקרובים אלינו, תמיד נחווים ומושפעים ע”י הסיפור שלנו על המציאות, ע”י הפרשנויות והמשמעויות שאנו מצמידים להתרחשויות, למצבים ולמעשים של אחרים ושלנו. לדוגמא, כאשר אדם מדבר אלינו בטון מסוים (שיכול לנבוע כתוצאה מתסכול, ניסיון להוכיח את עצמו, כעס וכו’), אנחנו יכולים לפרש זאת כביקורת, זלזול, חוסר הערכה כלפינו, ובאותו רגע להיות לגמרי מושפעים מהיחס שאנחנו מאמינים שקיבלנו, ויוצא שגם אנו מגיבים בכעס, זלזול, ציניות או ענישה, שבתורם מעמיקים את הריחוק, חוסר ההקשבה, והמלחמה בינינו.
השיטה עוזרת לנו להתמודד עם הסיפורים והפרשנויות המלחיצות, עם המחשבות שמתווכחות עם מה שיש, או מפרשות באופן חלקי את המציאות. מחשבות המספרות לנו שהדברים אמורים להיות אחרת (בני משפחה, קולגות, השכר,הגוף שלנו, ההנהלה, אנחנו עצמנו), שמה שיש אינו נכון או מספיק, שאנו רוצים או צריכים שדברים או אנשים ישתנו על מנת שאנו נוכל להיות בטוב.
תרגול של שיטת העבודה מסייע לנו לראות שהאמונה במחשבות אלו היא המקור לסבל ולחוסר הסיפוק ולא המציאות עצמה. העבודה נותנת לנו את הכלים המעשיים לשנות את הדרך בה אנו רואים את העולם, וחווים את החיים.
מחשבות כמו: “הוא לא מכבד אותי”, “היא צריכה להקשיב לי”, “אני צריכה שהוא יהיה יותר רגוע”, “אני לא מתוגמלת מספיק”, “העבודה שואבת לי כוחות”, הן מחשבות שמפרשות את ההתרחשויות בחיינו ועל ידי כך מגבירות תסכול, מתח, כעס, תחושת קורבנות, ומאבק עם הסובבים. המחשבות האלו לוקחות מאיתנו אנרגיות, מורידות מוטיבציה, הופכות אותם לממורמרים ומונעות מאיתנו את הכוח הפיזי והנפשי להתמודד עם מה שיש, או להביא לשינוי חיובי. הן אלו שמכאיבות ומפרידות אותנו מעצמנו, מהחיים, מאחרים, מהיכולת להכיל, לשמוח, לראות את הטוב במציאות להרגיש וליהנות מ”היש”.
שיטת ה”עבודה” עוזרת לנו לפגוש את מחשבותינו בהבנה, להבין מדוע הן שם, להטיל ספק באמתותן, ולגלות מקום בתוכנו ללא המחשבה, שם שוכנים השלווה, הביטחון, האמון והחופש להיות בטוב, גם בלי שהמציאות צריכה להשתנות.

מתכונת הלימודים:
ישנם קורסים רבים (4 שנים, 3 שנים, שנתיים).
יום או יומיים בשבוע.

השאר/י פרטים ללא כל התחייבות וקבל/י את כל המידע אודות שיטת העבודה של ביירון קייטי באדמה - בית הספר לרפואה משלימה ותרפיות בגבעת וושינגטון.


כל מסלולי הלימוד של  אדמה - בית הספר לרפואה משלימה ותרפיות בגבעת וושינגטון


לימודים + נרשמים ללימודים  -כל ההצעות ללימודים בישראל יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור לכם ללא תשלום בטלפון 073-2158649